Is ook wel een beetje over the topquote:De omstreden film bevat onder meer een tekening met daarop de profeet afgebeeld met een erectie, als hij samen met zijn 9-jarige vrouw Aïsha naar de moskee gaat om haar te ontmaagden. Op de moskee staat daarnaast ook een hakenkruis afgebeeld.
Jij wint de "onzinnigste opmerking"-award.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
nou, ik denk eerder dat Ellian met hem gepraat heeft en hem attent gemaakt heeft op het feit dat hij dan een tweede Salman Rushdie gaat worden .. en die beveiliging moeten wij dan ook weer betalen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat die film er had moeten komen. En de regering manipuleert mensen zodanig dat men nu zelfcensuur gaat toepassen. We zagen dat tot nu toe alleen in communistische staten of streng islamitische landen.
Nee, want Salman Rushdie is erudiet en Jami is nogal een patjepeeër.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:11 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, ik denk eerder dat Ellian met hem gepraat heeft en hem attent gemaakt heeft op het feit dat hij dan een tweede Salman Rushdie gaat worden .. en die beveiliging moeten wij dan ook weer betalen ?
hehe .. qua fatwa danquote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, want Salman Rushdie is erudiet en Jami is nogal een patjepeeër.
ja maar moet zelfcensuur nu tot stand komen door dreiging...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij wint de "onzinnigste opmerking"-award.
Iedereen past zelfcensuur toe, man.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:29 schreef leefmeuit het volgende:
gelukkig nemen moslims geen voorbeeld aan de koran.
[ afbeelding ]
dit is gewoon geert wilders met vermomming en zijn nichtje
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=5541006quote:In Afghanistan, it is not uncommon for parents to give their daughters over to marriage to settle debts or resolve family or clan disputes. In hard times, it can save the girl from a life of poverty and hunger.
Kom zeg. Jami is gewoon een aansteller.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:28 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
ja maar moet zelfcensuur nu tot stand komen door dreiging...
omdat?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom zeg. Jami is gewoon een aansteller.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:41 schreef moussie het volgende:
[..]
[..]
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=5541006
Ik denk dat er nog veel films moeten komen om dit soort zaken begrijpelijk en aanvaardbaar te maken.quote:Photo Op: Child Brides in Afghanistan
Roshan Qasem, 11, will joing the household of Said Mohammed, 55; his first wife; their three sons; and their daughter, who is the same age as Roshan.
Ghulan Haider, 11, is to be married to Faiz Mohammed, 40. She had hoped to become a teacher but was forced to quit her classes when she became engaged
Majabin Mohammed, 13, at left, sits with her husband of six months, Mohammed Fazal, 45. Village elders advised him to accept Majabin as payment for a gambling debt.
Bekeerlingen zijn het ergste. Dat zijn net mensen die zijn gestopt met roken.quote:Hoewel Jami nu van 'The Life of Mohammed' afziet, overweegt hij nog wel een andere film over Mohammed te gaan maken.
Bron: Trouw
Eensch, aandacht trekken ten koste van alles. Als er onzinnige uitroepen voor nodig zijn, dan moet het maar. Zijn doel is publiciteit en een middel is het comité en de film.. Zo is mijn idee. Zeker als ik erbij betrek wat ik van hem irl gezien heb.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom zeg. Jami is gewoon een aansteller.
Dat is gewoon misselijkmakend. Bah.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |