Vorig jaar was er nog een extra speciale aflevering waar je o.a. ook nog de speeches van de drie dames zag.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het toch wel verdrietig om te zien hoor.. Maar ik dacht wel zet die zonnebril es af dames..
Ja volgens mij komt die later in het seizoen?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog een extra speciale aflevering waar je o.a. ook nog de speeches van de drie dames zag.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het toch wel verdrietig om te zien hoor.. Maar ik dacht wel zet die zonnebril es af dames..
Ieder het zijne maar ik vind dat je nu wel moeilijk doet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet gefilmd werd.. Dat ze buiten met die zonnebrillen lopen oke.. maar gewoon in de kerk..
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ieder het zijne maar ik vind dat je nu wel moeilijk doet hoor.
Die speeches waar Svensational het over heeft zullen ze echt niet met een zonnebril op hebben gegeven.
Nee, klinkt niet naar toch.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die brillen er ook niet uit zien.
Maar het past weer wel bij het uitbundige en het 'uiterlijke vertoon*' wat ze meestal doen, dus het verbaast me niet en het stoort me daarom ook niet.
*klinkt naarder dan ik het bedoel.
En mocht iemand nog linkjes naar dvd's willen: pmquote:Weet iemand trouwens hoe dat met die dvd's zit? Je hebt die 100 minuten, en 4 andere delen. Van wanneer tot wanneer lopen die dvd's? Dan weet ik welke ik moet zien
Ja, ik had ook zoiets vanquote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
Oh btw, die journaliste...
"Nou Jean Marie, dat wordt wat als jij komt te overlijden he"
Hoe lomp ben je dan?
Ge zal nimmer meer ene ollander wezen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ik zei nog tegen Rtificial: ik vind juist die Katholieke zwart kantendoeken zo mooi staan op de een of andere manier...
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ge zal nimmer meer ene ollander wezen..
Het mooiste is dat Jean Marie en Carmen alleen maar dochters hebben.. Dus als je wilt klagen zorg dan dat je over de juiste info beschikt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef Pumatje het volgende:
heb zoooon hekel aan dit programma
kamp familie met zoons die geen fuk kunnen, 1 ervan is een gigantische clown
met kapsels waar de backstreet boys al nachtmerries van kregen, en dat allemaal omdat die vent
een keeper is geweest die altijd debiele overhemden draagt met een of ander sponsormerk erop
belgen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:42 schreef Pumatje het volgende:
omg wat doen die heikneuters er dan de gehele dag?
Camera geil zijn..?
Vanwaar deze afkeer? Enig idee waar die vandaan komt? Heeft het te maken met je opvoeding, je jeugd, je normen en waarden? Herken je misschien iets van jezelf in de familie?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:42 schreef Pumatje het volgende:
omg wat doen die heikneuters er dan de gehele dag?
Camera geil zijn..?
zou kunnen maar ik persoonlijk denk dat die afkeer naar "goedkope lui die zichzelf heel wat vinden maar feitelijk helemaal nog niets hebben gedaan waar ze trots op kunnen zijn" altijd een verkapte vorm van pure jaloezie isquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk mijn afkeer naar goedkope lui die zichzelf heel wat vinden maar feitelijk nog helemaal niets hebben gedaan waar ze trots op kunnen zijn...
zou dat kunnen?
dat zou kunnenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk mijn afkeer naar goedkope lui die zichzelf heel wat vinden maar feitelijk nog helemaal niets hebben gedaan waar ze trots op kunnen zijn...
zou dat kunnen?
Een man kan hier ook niet gemist worden hequote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
*lief kijkt* ik ook prettyplease????
Dit was vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef DarkElf het volgende:
(met de kaarten, zo een beetje erbij staan: tis een pak he?)
Oh dat ja, dat was behoorlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:55 schreef DarkElf het volgende:
Condoleáncekaarten voor bompa die Carmen allemaal beantwoord (de schat) met hulp van vrienden van haar...
alleen zijn er het er massá 's! dus het is een heidenswerk en ze zijn bezig en JM loopt dus langs, zegt dat over die kaarten en gaat weer...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vanwaar deze afkeer? Enig idee waar die vandaan komt? Heeft het te maken met je opvoeding, je jeugd, je normen en waarden? Herken je misschien iets van jezelf in de familie?
Wil je erover praten?
Komt over twee wekenquote:Op woensdag 2 april 2008 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel meer van de begrafenis willen zien. Of ben ik dan heel erg?
nou, het waren die ronddraaiende pannetjesquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow hij durfde niet in de vogelrock ofzo.. Ik ken zat "stoere" mannen die niet in achtbanen durven..
Ze zaten zo van een echte man gaat erin e.d
Dan kan ik me het nog beter voorstellen. Volgens mij wordt je daar hartstikke misselijk vanquote:Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou, het waren die ronddraaiende pannetjes
oh ja dat is ook zoquote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad daar ga ik ook never nooit niet in.. Maar dat verklaart het wel.. Die pannetjes staan tegenover de vogelrock. Ik was niet zo super alert aan het kijken en dacht dus dat het over de vogelrock ging
Die zat ook in de bobquote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh ja dat is ook zomaar ze zeiden ook iets van: zelfs keano durft erin!
lijkt me niet dat keanoke in de vogelrock gaat
shania was wel grappig... "echte mannen durven dat, behalve mietjes" (op zn Vlaams klonk het leuker)
Helaas, alleen de allernieuwste (seizoen 6)quote:Op woensdag 2 april 2008 15:41 schreef Suuz_ het volgende:
Shit, heb de begrafenis van Bompa gemist![]()
Het is niet gratis terug te kijken via i-net he??
Ik heb helemaal niet het idee dat Dave een buitenbeentje is.Alleen hij werkt fulltime en is dus niet zoveel te zien met Jean-Marie,Carmen,Sam en Nicolas, Sam en Nicolas hebben meer vrije tijd en kunnen dus ook meer optrekken met elkaarquote:Op woensdag 2 april 2008 08:32 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond het een beetje sneu hoe ze Dave aan het plagen waren. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij een buitenbeentje is ofzo
nou, het lijkt er wel op dat hij zn handen meer uit zn mouwen steekt sinds ze hun eigen huis hebben. en dat mag ook welquote:Op woensdag 2 april 2008 21:56 schreef jannet1234 het volgende:
die Sam he..................krijg steeds meer een hekel aan hem. Die doos ook. Dat was gewoon opzet.
en kelly maar trots vertellen dat ze zoveel aan hem heeft de laatste tijd. Zal eens tijd worden dat die lamzwans eens wat doet.
O dat ja, dat is zoooo erg, hij staat zo voor lul op zo'n moment! Vraag me af wat Kelly daar dan van vindt als ze de aflevering terug kijkt... ik neem aan dat ze hun eigen afleveringen ook bekijken...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik begon Sam al vreselijk te vinden dat ie altijd zo net stond te kokhalzen als 1 van zn kinderen op de pot zat of een schone luier moest.
Bah, wat een aansteller..
Ik kan anders echt geen kots opruimen zonder zelf ook over mijn nek te gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:24 schreef peterfan het volgende:
Wel toevallig dat altijd alleen mannen dat hebben...Ik bedoel, ik heb nog nooit een moeder gezien die zo overdreven reageert, terwijl wij vrouwen natuurlijk ook niet zitten te wachten op die luchten....
OT; eeuuh...
net als mijn zus hoor en die is moeder.... poep ok, maar kots....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan anders echt geen kots opruimen zonder zelf ook over mijn nek te gaan..
Ja, precies! Kan alles opruimen maar net dat ene niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net als mijn zus hoor en die is moeder.... poep ok, maar kots....
Nu heb ik er (gelukkig) nog geen ervaring mee, maar 1 keer per uur komt meer in de buurt volgens mijquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef peterfan het volgende:
(Toch?, of is dat, wishfullthinking-mode, maar 1 keer in de week ofzo
??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Starlie op 04-04-2008 09:20:40 ]
Echt????quote:Op woensdag 2 april 2008 09:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond die bank wel supermooi trouwens!
quote:
Seizoen 6 wordt op dit moment uitgezonden in Belgiëquote:Op zondag 6 april 2008 11:34 schreef -ladybird- het volgende:
ff een vraagje, zijn ze nou al gestopt met het opnemen van de Pfaffs, of is seizoen 5 de laatste?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:41 schreef Saphia het volgende:
En seizoen 6 gaat waarschijnlijk van de zomer op RTL komen.Ik heb RTL gemaild hierover.
Maar het is al voorjaar!quote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef Saphia het volgende:
Antwoord mail:Pfaff's
De nieuwe delen zijn waarschijnlijk in het voorjaar weer te zien. Tegen die tijd zullen de overige delen ook op internet verschijnen
Ooohh wat ben ik weer scheel, sorry!!quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Seizoen 6 wordt op dit moment uitgezonden in België
En de post boven je:
[..]
met bruce? je bedoelt zeker met keano?quote:Op maandag 7 april 2008 22:08 schreef jannet1234 het volgende:
heb me doodgeërgerd aan kenji vanavond met bruce. carmen bleef maar waarschuwen. ik heb m op de bank neergezet met een tets tegen zijn kont aan.
Ja dat vond ik ook erg, hoe bedoel je ik geef het ventje zijn zin en maak er een verwend pokke joch van...quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
met bruce? je bedoelt zeker met keano?
ik ergerde me aan JM die in het theater van Kenji trapte en daardoor zei dat hij niet naar school hoefde. Hij viel Carmen gewoon af.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:10 schreef DarkElf het volgende:
ik hoor niemand over zijn "optreden" bij Michiel met progeria... eindelijk eens een echte JM ipv de werk JM ... verfrissend om te zien en oprecht ook.
en komop, afvallen? t gaat om een middagje schoolziek of kan niemand nou snappen dat dat wel eens zo gaat?sjees.... hij valt haar nooit af, maar dit is gewoon opa bij de kleinkinderen
Nee ik heb geen JM achtige opa gehad! Maar goed dat kwam ook door de grote reistijd die ertussen zat misschienquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:16 schreef DarkElf het volgende:
Nou en? hij is de opa... tis zijn kind niet.
Heeft niemand opa's gehad die gewoon niet aan het opvoeden waren maar gewoon opa waren?
maar ja, dat leuk doen wordt wel lastig als je de halve opvoeding op je moet nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
tis per slot je opa, die is er om leuk te zijn
ja maar ik vind keano dan ook wel weer veel hilarischer. toen met dat domino effectquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:15 schreef Koningin het volgende:
Ik vind Keano een irritanter, niet luisterend kind dan Kenji.
leuke site (werkt alleen niet helemaal correct in linux) maar das minimaal...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Starlie het volgende:
Hebben jullie trouwens de site van Kelly haar winkel al gezien? Ik vind het wel een erg mooie site, volgens mij hebben ze er ook ontzettend gave kleding!
http://www.farfalle.be
Het was echt Bruce volgens mij die in dat loopding zat hoor.. Of het moet Liam zijn geweest maar die is wat groter en donkerder dacht ik..quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
met bruce? je bedoelt zeker met keano?
ik ergerde me aan JM die in het theater van Kenji trapte en daardoor zei dat hij niet naar school hoefde. Hij viel Carmen gewoon af.
Nee zeg alee dat meent ge nie he?!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:33 schreef Svensational het volgende:
Volgende week donderdag voorlopig de laatste!
Ik heb hem vanmiddag zitten kijken, het was Liam.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was echt Bruce volgens mij die in dat loopding zat hoor.. Of het moet Liam zijn geweest maar die is wat groter en donkerder dacht ik..
Als je zou willen heel graag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag zitten kijken, het was Liam.
Ik zal zo eens luisteren Bar-Le-Duc.
Als Debby dat gebouw in gaat om zich te laten verwennen. Iets daarvoor begon het al.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er is me niet echt speciaal een liedje opgevallen.Wanneer was het ongeveer?
Die van gisterenavond? Nee, nu niet meer. Gisteren na het kijken (en checken) gewist...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nee dat lijkt mij ook niet. Het deed me er gewoon aan denken. Zou best van JJ kunnen zijn.
Maar heb je die aflevering toevallig?
Nee vanavond kunnen we gewoon kijken. Morgen ook maar vrijdag is er weer voetbal.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:28 schreef Koningin het volgende:
Vanavond toch geen voetbal he?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat liedje heet die net werd gedraaid tijdens de Pfaffs? Het is een instrumentaal liedje op volgens mij een piano. Werd ook gedraaid tijdens de aflevering in Barbados.
Hij lijkt een beetje op dit nr.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb dat fragmentje opgenomen met de telefoon toen het vanmiddag werd herhaald. Moet er bij zeggen dat het niet al te denderende kwaliteit is dus aub luidsprekers iets hard er goed luisteren. Op het einde is het wel vrij goed te doen.
Alvast bedankt
Onbekend-nummer
Hij is al gevonden. Mika - Stuck in the middlequote:
Mannen-humor denk ikquote:Op woensdag 9 april 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow hahaha nu snap ik die opmerking pas van Sam van J-M is een gelukkig mens..
Omdat ze dat ding zo afzuigt![]()
Jah en hoe vaker ik het nu zie, hoe meer ik door begin te krijgen dat Carmen het zo wiltquote:Op woensdag 9 april 2008 23:11 schreef Saphia het volgende:
Jarige Jet Carmen die i.p.v. genieten kleine Liam zit te troosten terwijl mama Debby zit te proosten
Ik snap heel goed dat Carmen het fijn vind om voor haar man,kinderen en kleinkinderen te zorgen.Maar als ze met zijn allen Carmens verjaardag vieren en Liam of wie dan ook van de kinderen moet getroost worden dan moeten de ouders dat gewoon doen, als ze aan het werk zijn of aan het ontspannen ,dan snap ik heel goed dat Carmen dan voor ze zorgt.Dat doet ze heel goed en die kinderen vinden het zelf ook fijn,veel beter dan gedumpt worden op een creche.Maar als de ouders zelf aanwezig zijn bij de kids,dan kunnen ze best zelf eens wat doen met de kids i.p.v. bonbonne .Zeker als Carmen jarig is zou moeten proosten of haar 51e geboortedag.Juist omdat ze altijd voor iedereen klaarstaat.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah en hoe vaker ik het nu zie, hoe meer ik door begin te krijgen dat Carmen het zo wilt
Sowieso kon het ook een smoes zijn geweest om ff te overleggen over hoe het cadeau te geven
Ik snap altijd wel dat Carmen het doet, die kan het niet helpen volgens mij, zo is ze gewoon. Ik snap alleen niet dat Debby en/of Nicolas het NIET doen. Ik ben (nog) geen moeder maar als ik lekker lurk in OUD dan krijg ik het idee dat de meeste ouders toch wel heel beschermend zijn met hun kind, en ze bij elk pijntje of huiltje het liefst willen doodknuffelen omdat ze het zo zielig vinden. Dat gevoel heb ik bij D+N nooit eigenlijk. Ze zijn af en toe met hun kinderen, maken dan vaak boven hun hoofd ruzie en zo gauw ze vervelend worden gaan ze snel weer naar Carmen.... Het zal allemaal wel meevallen maar ik krijg nooit het idee dat ze hun kinderen echt leuk vinden... in tegenstelling tot Sam en Kelly en Dave & Lindsey...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:30 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat Carmen het fijn vind om voor haar man,kinderen en kleinkinderen te zorgen.Maar als ze met zijn allen Carmens verjaardag vieren en Liam of wie dan ook van de kinderen moet getroost worden dan moeten de ouders dat gewoon doen, als ze aan het werk zijn of aan het ontspannen ,dan snap ik heel goed dat Carmen dan voor ze zorgt.Dat doet ze heel goed en die kinderen vinden het zelf ook fijn,veel beter dan gedumpt worden op een creche.Maar als de ouders zelf aanwezig zijn bij de kids,dan kunnen ze best zelf eens wat doen met de kids i.p.v. bonbonne .Zeker als Carmen jarig is zou moeten proosten of haar 51e geboortedag.Juist omdat ze altijd voor iedereen klaarstaat.
haha ja, Nicolas van de week ook: Wat een ezelquote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik snap altijd wel dat Carmen het doet, die kan het niet helpen volgens mij, zo is ze gewoon. Ik snap alleen niet dat Debby en/of Nicolas het NIET doen. Ik ben (nog) geen moeder maar als ik lekker lurk in OUD dan krijg ik het idee dat de meeste ouders toch wel heel beschermend zijn met hun kind, en ze bij elk pijntje of huiltje het liefst willen doodknuffelen omdat ze het zo zielig vinden. Dat gevoel heb ik bij D+N nooit eigenlijk. Ze zijn af en toe met hun kinderen, maken dan vaak boven hun hoofd ruzie en zo gauw ze vervelend worden gaan ze snel weer naar Carmen.... Het zal allemaal wel meevallen maar ik krijg nooit het idee dat ze hun kinderen echt leuk vinden... in tegenstelling tot Sam en Kelly en Dave & Lindsey...
Ik heb laatst nog eens de geboorte van Keanu gezien. De hele familie staat op de gang, met hun oren tegen de deur, luisterend wat Debbie aan het doen is tijdens de bevalling (incl steunen, kreunen e.d., lijkt mij toch iets vrij persoonlijks, hoeft van mij niemand bekend te horen)quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik snap altijd wel dat Carmen het doet, die kan het niet helpen volgens mij, zo is ze gewoon. Ik snap alleen niet dat Debby en/of Nicolas het NIET doen. Ik ben (nog) geen moeder maar als ik lekker lurk in OUD dan krijg ik het idee dat de meeste ouders toch wel heel beschermend zijn met hun kind, en ze bij elk pijntje of huiltje het liefst willen doodknuffelen omdat ze het zo zielig vinden. Dat gevoel heb ik bij D+N nooit eigenlijk. Ze zijn af en toe met hun kinderen, maken dan vaak boven hun hoofd ruzie en zo gauw ze vervelend worden gaan ze snel weer naar Carmen.... Het zal allemaal wel meevallen maar ik krijg nooit het idee dat ze hun kinderen echt leuk vinden... in tegenstelling tot Sam en Kelly en Dave & Lindsey...
Vind ik ook hoor!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:39 schreef DarkElf het volgende:
net de herhaling gekeken: ik vind de kinderen van Debby en Nicholas echt wel leukBuiten dat het best knappe kindjes zijn, zijn ze ook best grappig
vond ik dan...
ja vond ik ook.. grote broer is ook leuk om te zien (vooral heel ondeugend maar ook heel eerlijk met die grote ogenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor!!
Vooral Liam zou ik zo meenemen naar huis, wat een knap kind is dat!
dat gesleep aan die armen vind ik ook tenenkrommend hoor.. maar goed... blijkbaar vinden zij dat normaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
Die Nicolas is echt te lomp met zijn kinderen.
oh ja!!! in dat zwembad idd met Keano, zo heen en weer over dat ding heen... en keano maar schreeuwen dat hij op moet houden... dat was wel lomp iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat gesleep aan die armen vind ik ook tenenkrommend hoor.. maar goed... blijkbaar vinden zij dat normaal.
Wanneer stoppen ze dan met uitzenden?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga het geloof ik wel missen hoor, als het straks afgelopen is!![]()
Mijn Pfaff's, wat doen ze!
quote:Op maandag 14 april 2008 15:06 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk woensdag de hommage aan bompa-aflevering, vrijdag terugblik seizoen 5, en dan maandag compilatie van seizoen 1-4.
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wanneer stoppen ze dan met uitzenden?Dat is mij even ontgaan!
Ik heb het idee dat er soms niet goed gelezen wordtquote:
Ah oke haha! Maar wanneer gaan ze seizoen 6 dan uitzenden? Nederland loopt best wel achter namelijk.. Raar dat ze niet meteen doorgaan met seizoen 6.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef Saphia het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat er soms niet goed gelezen wordtDe Pfaffs hebben een contract met VTM tot 2010 en seizoen 6 komt er nog aan in NL
Van stoppen is dus voorlopig geen sprake!
Zoals Brighteyes zegt is de aflevering gegaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:59 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb de aflevering gemist dat Bompa overlijdt
Of is die er niet?
Ja inderdaad, eerst wilde hij wat doen met Shania, die stapte ook lekker op de fiets en daarna deed Kenji precies hetzelfde. Ergens heb ik het idee dat ze hun papa op sommige momenten ook zat zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:05 schreef Rianne84 het volgende:
Sam met die grasmaaier, hoe puberaal kun je zijn
En dan wil hij samen met Kenji zingen en die negeert hem gewoon
JM was ook al zo kinderachtig met dat fietsen: jullie moeten bij mij blijven boehoe... ik snap de drukte niet helemaal...
maar goed, wel vermakelijke aflevering op zich
Deze komt vanavond dus! Terugblik van Bompa de afgelopen vier seizoenen + begrafenisquote:Op maandag 31 maart 2008 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog een extra speciale aflevering waar je o.a. ook nog de speeches van de drie dames zag.
Die hebben oude informatie, rtl heeft tot nu toe alles doorgeschoven, dus ik ga er van uit dat vanavond de bompa-aflevering komtquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Net op tvgids.nl gekeken.
Vanavond nog een normale aflevering. Morgen soort van afsluiting van het seizoen en dan vrijdag een compilatie van de afgelopen 4 seizoenen.
Dat logeervriendinnetje had ook nog een speen in.. Ik denk wtf doen die mensen daar allemaal tochquote:Op woensdag 16 april 2008 16:01 schreef peterfan het volgende:
Maar gister was ie wel weer lief, ze doen hartstikke hun best om het gezellig te maken, ook voor dat logeervriendinnetje. Af en toe vind Sam zo'n eikel, maar soms mag ik m ook wel weer. En hij en Kelly zijn, ondanks de kindermishandeling door de gekozen namen en het speenbeleid, wel heel gezellige en lieve ouders vind ik
.
Niet dusquote:Op woensdag 16 april 2008 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben oude informatie, rtl heeft tot nu toe alles doorgeschoven, dus ik ga er van uit dat vanavond de bompa-aflevering komt
Door dat stomme spelletje kunnen wij wel naar de Pfaff's kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef Saphia het volgende:
Op tvgids.nl : voetbalblegh stom spelletje
Schitterend, Eigenlijk zou deze ook in de OP moeten, want hier is Jean Marieke ook beroemd mee geworden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:46 schreef Saphia het volgende:
Jean-Marie tegen die internationale voetbalploeg " I am happy om hier te zijn, bayern Munchen blabla ich..blabla Italien,excuse "in vlaams,engels,duits en italiaans doorelkaar haha![]()
Ik geloof het niet, ik zie ze steeds adverteren met dat zimbabwe-programma. De aflevering van gister was trouwens wel het einde van seizoen 5, we missen nu alleen de Bompa-aflevering en de compilatie van S1-S4.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef Stali het volgende:
Weet iemand van jullie of het opgeschoven wordt naar maandagavond?
Anders ga ik me dat euweka maar eens eigen maken.
Ze kunnen dat toch niet in ene afgelopen laten zijn he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn al een aflevering of 6 in Belgie bezig, en die heb ik ook al. Moet ze alleen nog kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef Saphia het volgende:
Ik heb al een paar afleveringen van seizoen 6 kunnen zien,wie dit ook wil.Stuur maar een pm
Ietsje meer al... ben nu aflevering 12 aan het downloaden!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zijn al een aflevering of 6 in Belgie bezig, en die heb ik ook al. Moet ze alleen nog kijken
quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef Starlie het volgende:
Wat mij betreft niet echt een spoiler... maar voor het geval anderen daar anders over denken toch maar even een spoiler tag!!Staat er nu ook op met geluid en ondertitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je! Had het inderdaad gezien, ben die nu ook aan het downloaden, met geluid is toch een stuk leuker!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Staat er nu ook op met geluid en ondertiteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef LeNeHe het volgende:
Thanks Starlie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Yashaaaaa op 27-05-2008 16:43:43 ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu bijna iedereen het aan het kijken is wat doen we dan met de spoilers? wel of geen
in ieder geval voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Dat gesprek tussen JM en prins Laurent is wel hilarisch, hoor. De prins weet niet hoe snel die weg moet komen.quote:
Dat heb ik dus lekker overgeslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gesprek tussen JM en prins Laurent is wel hilarisch, hoor. De prins weet niet hoe snel die weg moet komen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha in aflevering 7Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu bijna iedereen het aan het kijken is wat doen we dan met de spoilers? wel of geen
in ieder geval voor de zekerheid:Doe maar wel, ik kijk niet nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Yashaaaaa op 28-05-2008 11:27:13 ]
Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:14 schreef Spablauw het volgende:
Starlie, hardstikke bedankt voor het plaatsen van de links van seizoen 6!!
Ik heb gekeken t/m afl 6 en ik denk niet dat het een spoiler is als ik zeg:'Gotte gott gotte gotte got, wat zijn die kinders strontvervelend!!!" En wat een puinhoop in die huizen! En nogmaals, die kids!! Mozeskriebel!
Ik heb even opgezocht hoeveel je voor een 'geniaal' optreden van Sam moet betalen: 1975 euro voor een tape-act van een half uur!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:39 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Kale sam!! Staat hem wel zo te zien!
Tja das het nadeel als je met je kop op tv komt.. iedereen ziet wat er in huis staat enz.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Again het volgende:
Tjonge..
Als je Brasschaat doet en er dan ook nog Pfaff bij zet dan vindt Google Maps volgens mij ook hun woning..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef Vlindur het volgende:
Iemand enig idee op welk adres ze wonen? Ik wil ze graag opzoeken met google maps. Maar Brasschaat is nog best groot...
Guyotdreef 78, 2930 Brasschaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef Vlindur het volgende:
Iemand enig idee op welk adres ze wonen? Ik wil ze graag opzoeken met google maps. Maar Brasschaat is nog best groot...
Dat is Liam!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef peterfan het volgende:
Is die onderste nou Keano of Liam? (oh men, die namen..maar wat zijn het mooie mannetjes!)
Ik wil ook weer Pfaffs op tv!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |