O dat ja, dat is zoooo erg, hij staat zo voor lul op zo'n moment! Vraag me af wat Kelly daar dan van vindt als ze de aflevering terug kijkt... ik neem aan dat ze hun eigen afleveringen ook bekijken...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik begon Sam al vreselijk te vinden dat ie altijd zo net stond te kokhalzen als 1 van zn kinderen op de pot zat of een schone luier moest.
Bah, wat een aansteller..
Ik kan anders echt geen kots opruimen zonder zelf ook over mijn nek te gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:24 schreef peterfan het volgende:
Wel toevallig dat altijd alleen mannen dat hebben...Ik bedoel, ik heb nog nooit een moeder gezien die zo overdreven reageert, terwijl wij vrouwen natuurlijk ook niet zitten te wachten op die luchten....
OT; eeuuh...
net als mijn zus hoor en die is moeder.... poep ok, maar kots....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan anders echt geen kots opruimen zonder zelf ook over mijn nek te gaan..
Ja, precies! Kan alles opruimen maar net dat ene niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net als mijn zus hoor en die is moeder.... poep ok, maar kots....
Nu heb ik er (gelukkig) nog geen ervaring mee, maar 1 keer per uur komt meer in de buurt volgens mijquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef peterfan het volgende:
(Toch?, of is dat, wishfullthinking-mode, maar 1 keer in de week ofzo
??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Starlie op 04-04-2008 09:20:40 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |