Ik heb de helft gemist, maar ze moesten vis verkopen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan er niet iemand een soort van samenvatting van vorige week geven?
Ik houd het zo kort mogelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan er niet iemand een soort van samenvatting van vorige week geven?
Ah!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Morgenavond om 22.00 uur 'The Apprentice: The worst decisions ever'
Ik vond Katie juist geniaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Daar was ze weer, het loensende loeder dat Katie heet![]()
Leuk dat jij ook kijkt, APKBenieuwd wat je er allemaal van vindt.
Het was best vermakelijk, maar je had haar toch niet willen zien winnen?quote:
Dat dan weer wel. Maar het wordt daar zo goed bekeken, ze moeten gewoon een pispaaltje en een lieveling hebben.quote:Dat volkstribunaal tegen haar in Engeland vorig jaar was echt eng, met dat BH-verkopende Schotse wijf voorop.![]()
vond hem wel ok, nam gewoon de schuld op zich in de 1e aflevering. En was in de 2e aflevering gewoon een goeie leider. Niks mis met die gastquote:Op woensdag 2 april 2008 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. En Raef lijkt me nu al iemand waar ik me vreselijk aan kan gaan zitten ergeren (net als Tre vorig jaar
).
Ik vond haar serieus welbespraakt en niet slecht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Het was best vermakelijk, maar je had haar toch niet willen zien winnen?
Ze had duidelijk capaciteiten, maar het is de vraag of je iemand binnen je bedrijf wilt halen die nooit te beroerd is om een ander een mes in de rug te steken. Altijd herrie in de tent. Dus een kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:58 schreef APK het volgende:
Ik vond haar serieus welbespraakt en niet slecht.![]()
Katrinaquote:Van mij had die Ierse vorig jaar mogen winnen, die Simon vond ik zo'n dweil...
Ik ook! Bij Trump zie je ze nog wel eens terug. Als ik me niet vergis, hebben we Tim (eerste serie?) ook nog wel eens teruggezien, maar kort.quote:Ik ben best wel benieuwd hoe de 'Apprentices' momenteel functioneren in het bedrijf van 'Sir Sugar'.
Dat was idd niet slimquote:Die blonde werd volgens mij deze week ook alleen maar in het programma gehouden omdat ze voor meer vuurwerk kan zorgen dan die Aziatische.
FFS, je verslapen, kan het nog erger?
quote:Fri 18 Apr, 21:00 - 22:00 60 mins
From Tre Azam and Saira Khan to Ruth Badger and Katie Hopkins, in this clip show celebrity fans and former contenders remember those motor mouth candidates who only just failed to become The Apprentice. Contains strong language.
Die houden ze er nog even in voor de verhaallijn.quote:Jennifer had me over the bawdroom table.
APPRENTICE star Jennifer Maguire slid seductively onto her lover's lap on a packed jet airliner...then shuddered in silent ecstasy at his hard sales technique.
The couple knew the slightest sound would wake the neighbouring passenger dozing just inches away—and expose their mile-high lust.
But the danger only heightened the thrill for gorgeous high-flier Jennifer.
For the News of the World can reveal that the 27-year-old business wiz enjoys nothing more than risky mergers in public places.
Brunette Jennifer and former fiancé Axel Pfaender even chanced their arms (and other intimate parts, presumably) having sex on their boss's DESK.
Meer.
Ik zat echt te balen, ik hoopte zo dat diequote:Op woensdag 23 april 2008 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Een wonder dat Claires team wonMaar wel weer een voordeel dat Lindi eruit vloog. Ik had schoon genoeg van haar domme gebabbel
Ja, ik kan het niet thuisbrengen maar ik word er ook gek van. Tijd dat ze ophoepelt, maar eerst mag Jenny gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef computergirl het volgende:
Ik zat echt te balen, ik hoopte zo dat die(Claire) er gisteravond uit zou vliegen.... wat een raar accent heeft ze trouwens
Dacht dat ze Birmingham zeiden vorige week...quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik kan het niet thuisbrengen maar ik word er ook gek van.
Ik dacht eigenlijk dat dat over Lindi ging toen ze vorige week in de studio werd begroet. Ik had natuurlijk eerst op de site moeten kijken, daar lees ik nu dat Lindi inderdaad uit Birmingham komt. Bij Claire staat als woonplaats 'Tooting, Londen' en dat ze in Johannesburg is geboren.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:29 schreef APK het volgende:
Dacht dat ze Birmingham zeiden vorige week...
Oh ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat over Lindi ging toen ze vorige week in de studio werd begroet.
Ting Tong from Tooting.quote:Bij Claire staat als woonplaats 'Tooting, Londen' en dat ze in Johannesburg is geboren.
Ik vind hem wel sympathiek. Hij kwam op voor Sara toen zij neergesabeld werd door de anderen. Kevin was helemaal terecht weggestuurd (vond ik).quote:
I'm a nice jewish boy en dan slaat hij een kruis als hij de boardroom in moetquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:55 schreef ASroma het volgende:
hehehehe eindelijk gerechtigheid![]()
die vieze jennifer's wat een vreselijke personen zijn dat
![]()
![]()
nu nog michael eruit, en raef moet natuurlijk winnen
hehehehe hij is ook echt zo fake..... mooi boardroom gedeelte dit keer. Heb me kapot gelachenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
I'm a nice jewish boy en dan slaat hij een kruis als hij de boardroom in moet![]()
En hij wist niet wat kosher was....
Raef moet dan nog wel nog een keer projectleider zijn. Hij heeft in de aflevering van gisteren niks gepresteerd. Lee darentegen........Maar die gaat niet winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Raef in dat berenpak![]()
Ik ga me nu aan een voorspelling wagen wat betreft de laatste vier: Raef, Lee, Lucinda en Claire. Mocht Alex bij de laatste vier zitten, dan wordt hij gefileerd door de expertsRaef mag van mij winnen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef ASroma het volgende:
pfff sir allen is stiekem ook wel een beetje gecharmeerd van die michael.... zul je zien dat ie nog wint ook![]()
Roerend eens met het eerste, niet met het tweede. Raef was degene die de dure bruidsjurken pushte, waarvan ze er uiteindelijk drie verkochten. Plus dat ze daardoor ook de accessoires binnensleepten, wat ook weer geld opbracht. Dat hij er bij de bruidsstand zelf als een zoutzak bij stond, deed er eigenlijk niet meer toequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef computergirl het volgende:
Raef moet dan nog wel nog een keer projectleider zijn. Hij heeft in de aflevering van gisteren niks gepresteerd.
Helaas. Maar ze gaat het niet redden.quote:Ik denk dat Claire heel ver gaat komen.
in de commercial van Raef was geen enkele keer die doos met tissues (goed) te zien. OOk de naam werd niet genoemd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:10 schreef APK het volgende:
Ik vind toch echt dat het verkeerde team gewonnen heeft.![]()
Goedkope Tell Sell shit verkiezen boven iets dat volgens mij met een back up campagne veel meer impact zou kunnen hebben.![]()
Hij is grappig (en erg aantrekkelijk), maar hij bakte er toch niet veel van als proj.leider.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef ASroma het volgende:
Hoe dan ook zonde dat raef eruit is en erg kortzicht van sir allen om te zeggen dat hij alleen maar hot-air zou zijn. Tis gewoon een fantastische gast, alles wat hij aanraakt turns into gold![]()
Da's waar ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef Emmetje37 het volgende:
Normaal gesproken op woensdagavond maar voor vanavond een uitzondering gemaakt.
22.00 BBC1 The Apprentice
lijkt me wel logisch dat die eruit gaan jah (helene voegt gewoon weinig toe, en lucinda lijkt de laatste weken ook niet echt meer haar zelf te zijn) had het dit keer niet erg gevonden als michael nog een weekje mocht blijven. Sir allen was dit keer lekker fel en een beetje persoonlijk gerichtquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Michael eruit bedoel je
Helene & Lucinda zijn de volgende (hoop ik)
gisteren voor het eerst weer gezien, er zitten weer een aantal 'interessante' mensen in. Ik zie nog geen potentiele winnaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef Emmetje37 het volgende:
Gisteravond nog iemand gekeken???? Inmiddels zijn er al 3 mensen naar huis gestuurd, nummer 4 is nooit begonnen .... koudwatervrees
Ik ook niet. En wat zijn ze arrogant dit jaar, zegquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef computergirl het volgende:
Ik zie nog geen potentiele winnaar
Briljant ideequote:
http://www.bbc.co.uk/apprentice/candidates.shtmlquote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Briljant idee![]()
Ik kan me dit jaar vooralsnog niet vreselijk opwinden over de kandidaten en ook heb ik geen duidelijke favoriet, al lijkt het talent voornamelijk bij de dames te zitten (Kate, Yasmina, Debra). Gelukkig is daar altijd Sir Alan met zijn botte one-liners en Nick en Margaret zijn ook in vorm.
quote:Inkoopster: Begrijp ik het goed dat het product in principe op jongens is gericht?
Yasmina: Ehm.. De meeste katten houden van dozen. Het maakt het dus niet uit of het voor een jongens- of meisjeskat is.
Ik kijk ook nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:35 schreef computergirl het volgende:
ik weet niet of ik nog de enige ben die kijkt
Was wel mooi hoe hij in het half uurtje erna zijn excuses aanbood. Die waren wel op z'n plaats.quote:Philip Taylor is eruit gegooid, omdat hij echt niks gepresteerd heeft maar wel in de boardroom aan het pochen was dat hij zo brilliant was en veel meer verkocht zou hebben dan projectleider Lorraine.
Maar, oh, had ik maar 1 zo'n oogquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er verder niet rouwig om dat Ben moest vertrekken, maar Debra had natuurlijk het veld moeten ruimen. Zij wilde de rocking horse al voordat ze 'm überhaupt had gezienZij gaat het ook niet redden, ze is te bitchy, luistert nog steeds naar niemand, leert niks bij.
hmmm, heb bij die 'Herman den Blijker' restaurant programma's niet goed opgelet. Yasmina d'r restaurant is nog maar 1 jaar bezig volgens mij, dus dan is ook een klein beetje winst maken best okquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef SlamD het volgende:
Is 4,5% netto winst op de omzet erg goed voor een restaurant eigenlijk? Als de omzet inderdaad 400.000 pond zou zijn - wat het schijnbaar niet was - dan zou dat 18.000 pond zijn.
Raar & jammer dat het niet te combineren is, het tv programma duurt immers maar een paar weken!quote:Op maandag 8 juni 2009 07:50 schreef Cee het volgende:
Margaret komt niet meer terug.Aldus Margaret in de 'You're hired' show die na de Apprentice finale kwam. Ze gaat een PhD in papyrus studies doen. Of zoiets.
Ik denk dat er een ongelooflijke voorbereiding aan vooraf gaatquote:Op maandag 8 juni 2009 08:29 schreef computergirl het volgende:
Raar & jammer dat het niet te combineren is, het tv programma duurt immers maar een paar weken!
Ik vond haar ook heel vermoeiend om naar te luisteren... Elke 'ing'-klank wordt een 'ink'-klank, en elke 't' wordt een 'tsj'. Dat in combinatie met haar langzame, weloverwogen manier van spreken zou mij op de zenuwen werken.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef ASroma het volgende:
yasminawel verdiend jah. Kate is inderdaad een robot, weinig emotie etc. op een gegeven moment wordt dat vermoeiend om mee te werken lijkt me.
quote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zesde serie vanaf 6 oktober![]()
http://www.bbc.co.uk/apprentice/
Ik verwar haar altijd met dat mens van het ondergoedquote:Op zondag 26 september 2010 01:54 schreef APK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die Karren Braddy doet het best wel goed trouwens, vind ik dan.
Nee, dat ondergoedwijf is vreselijk.quote:Op zondag 26 september 2010 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik verwar haar altijd met dat mens van het ondergoedAls ik heel eerlijk ben, mis ik de droge humor van Margaret wel een beetje. Maakt niet uit, de ster van de show is sir Alan, die we tegenwoordig Lord Sugar moeten noemen
![]()
Zin in!
Vind dat wel meevallen. Zo'n kandidaat als van de week die zich compleet onmogelijk heeft gemaakt, blijkt dan eigenlijk redelijk sympathiek te zijn. Had ik vroeger ook met Big Brother: kandidaten die je in het huis tot op het bot hebt gehaat (quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Emmetje37 het volgende:
Gelukkig. Kijk je dan ook nog aansluitend naar BBC 2 voor het vervolg ?
De ontslagen kandidaat wordt dan nog eens fijntjes in z'n hemd gezet.
Dit is het goede topic voor de UK. Die andere is voor oude series die we al hebben gezien en nu in Nederland werden uitgezonden. Iemand heeft zich vergist door de nieuwe serie in het verkeerde topic aan te kondigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:57 schreef svann het volgende:
Er lopen trouwens twee topics.
En deze TT ....
TT change of nieuw topic?
Jij bent toch ook iemand?quote:
Waarschijnlijk om het onderscheid te maken met de Amerikaanse versie. Maar hier lullen we over de nieuwe serie.quote:Dat andere topic had UK in de TT, dus dan denk je dat dat over de BBC gaat.
Preciesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:25 schreef svann het volgende:
Het team kreeg een heel terechte uitbrander van Karren. Wat een zooitje.
Maar eigenlijk ging het bij de heren vorige week net zo.
Zo nieuw is ze niet. Ze had al de rol van Margaret in Junior Apprentice.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
PreciesIk had het idee dat Karren een statement wilde maken omdat ze er nieuw is. Nick had vorige week toch ook geen speech dat de mannen zo'n slecht voorbeeld zijn voor andere heren in business?
![]()
Dat is waar ook. Was ik vergeten, ik knipperde met mijn ogen en de Junior-versie was alweer voorbijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef k_man het volgende:
Zo nieuw is ze niet. Ze had al de rol van Margaret in Junior Apprentice.
quote:ik had haar ook al in de Junior-versie gezien, maar waarom is zij er opeens bijgekomen?Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef k_man het volgende:
Ik was juist verbaasd toen Karren als 'nieuw' aangekondigd werd. Ik vond het zo'n vertrouwd gezicht.
quote:Ik vond haar na afloop charmantOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef k_man het volgende:
Oh shit, Melissa ontslagen. Zat er aan te komen natuurlijk, maar wel jammer voor de ergernisfactor in de volgende afleveringen.
Ze maakt zichzelf totaal belachelijk. Benieuwd wat ze er achteraf zelf over te zeggen heeft, nu op bbc2.
Eigenlijk meer omdat Paloma Alan Sugar min of meer al bij voorbaat dwong om Alex te ontslaan; daar houdt hij niet vanquote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef svann het volgende:
Dat dacht ik ook.
Eerst haar prijzen, dan als eerder becommentarieerd mogelijk makkelijk slachtoffer mee de boardroom insleuren.
Toen ze daar eenmaal zaten, leek het me echter voor alle drie wel hachelijk.
Dat ze nog zoveel verkocht hebben van die decycle mode. En dat voor zo'n prijs!
is dus geen aanrader?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk meer omdat Paloma Alan Sugar min of meer al bij voorbaat dwong om Alex te ontslaan; daar houdt hij niet van![]()
Ik heb trouwens net Sugars autobiografie gelezen (bijna 600 pagina's). Werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van. Uiteraard heel interessant te lezen hoe hij zijn business heeft opgebouwd, maar verder benut hij het boek ook om een hoop rekeningen te vereffenen. En vertelt en passant hoe hij met zijn geld strooit
Dat laatste zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:12 schreef svann het volgende:
Zo wordt er op zijn wiki-pagina ook vermeld dat mensen vinden dat zijn optreden in de boardroom bashen bijna promoot.
Zit wat in eigenlijk.
Ik probeer het maar als onderdeel van het spel te zien, anders zou ik afhaken en daar is het geheel toch weer te leuk voor.
Hij doet het kwa sfeer zoveel leuker dan Donald Trump.
Nou, dat hebben ze toch uitgebreid besproken.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Arth_NL het volgende:
Erg jammer dat het andere team niet verloor. Ik was heel benieuwd naar de gedachte achter de commercial die zij gemaakt hadden. Wat een idioten.
is dat echt zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
- goh, al die producten zijn in pasteltinten/lichte kleuren, misschien is zwart en rood niet echt logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |