Als je hem tegen Heerenveen bezig hebt gezien weet je waarom een topclub geen concrete interesse in hem zal tonen. Ik zie ook niet in waarom Ajax hem een verbeterde aanbieding zou moeten doen, als je vooruit wil zul je toch met een spits en een strijdplan voor de dag moeten komen waarmee je in Europa goals kunt forceren en waarmee je PSV kunt verslaan. Met de tactiek dat iedereen zich uit de naad werkt om de ballen panklaar voor Huntelaar te leggen blijkt dat niet te kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:07 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Huntelaar z'n contract gewoon gaat verlengen: geen enkele topclub heeft blijkbaar concrete interesse in hem. Dan zou ik het best kunnen begrijpen als ie voor een enorm salaris z'n contract met 2 á 3 jaar verlengt.
Hoe bedoel je? Ik heb juist gezegd dat ik me niet voor kon stellen dat hij speeltijd zou krijgen bij een Man U of Internazionale. Aangezien het een 'eis' van hem is om eerste spits te worden bij een nieuwe club, is de enige reële optie voor hem om te cashen bij Ajax.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk niet dat ze bij Ajax dit keer gaan wachten tot Augustus hoor. Voor het EK zal er echt wel duidelijkheid zijn.
cultheld is ook helemaal bijgetrokken ten opzichte van twee topics geleden.
Omdat Huntelaar een paar mindere wedstrijden in een seizoen heeft?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je hem tegen Heerenveen bezig hebt gezien weet je waarom een topclub geen concrete interesse in hem zal tonen. Ik zie ook niet in waarom Ajax hem een verbeterde aanbieding zou moeten doen, als je vooruit wil zul je toch met een spits en een strijdplan voor de dag moeten komen waarmee je in Europa goals kunt forceren en waarmee je PSV kunt verslaan. Met de tactiek dat iedereen zich uit de naad werkt om de ballen panklaar voor Huntelaar te leggen blijkt dat niet te kunnen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je hem tegen Heerenveen bezig hebt gezien weet je waarom een topclub geen concrete interesse in hem zal tonen. Ik zie ook niet in waarom Ajax hem een verbeterde aanbieding zou moeten doen, als je vooruit wil zul je toch met een spits en een strijdplan voor de dag moeten komen waarmee je in Europa goals kunt forceren en waarmee je PSV kunt verslaan. Met de tactiek dat iedereen zich uit de naad werkt om de ballen panklaar voor Huntelaar te leggen blijkt dat niet te kunnen.
Wat een vreselijke azijnpisser ben je toch ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je had nooit gedacht dat ie bij zou tekenen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb juist gezegd dat ik me niet voor kon stellen dat hij speeltijd zou krijgen bij een Man U of Internazionale. Aangezien het een 'eis' van hem is om eerste spits te worden bij een nieuwe club, is de enige reële optie voor hem om te cashen bij Ajax.
Ik ben Ajax-fan ja, en al heel lang dus ik weet hoe goed Ajax-voetbal eruit ziet. Een spits die de techniek en de duelkracht mist om aanspeelpunt te zijn en snel de bal rond te laten gaan past daar niet in. Toch hebben we een balletjesafwachter gehaald, een soort Van Nistelrooij maar dan een stuk slomer. Een Ajax spits heeft veel techniek en is goed in de combinatie, zodat het zin heeft om met vleugels en een 10 te spelen. Verkeerde keus dus, maar het is niet anders, we hebben een afmaker voor wie iedereen de bal klaar moet leggen. Afmaken is zijn werk, dan doet hij dat (op de belangrijke wedstrijden en wat grote missers na) en dan gaat iedereen roepen hoe fantastisch hij is. Wat moet ie dan doen? Net zoveel scoren als een complete spits met veel meer taken die bij een middenmoter speelt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke azijnpisser ben je toch ook
Ik meende me te herinneren dat jij een Ajax fan was? Zo ja, je beste speler (samen met Heitinga) graag zien vertrekken is:
quote:Manchester United: 20 miljoen euro voor Huntelaar'
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 8-mei-2008 15:55
De laatste weken dook zijn naam vooral in Spaanse kranten op, maar nu is ook Manchester United weer ‘in the Hunt.’ Manager Alex Ferguson zou een bod van zestien miljoen pond, omgerekend zo’n twintig miljoen euro, voorbereiden op eredivisietopscorer Klaas-Jan Huntelaar (foto, voorgrond), bericht The Daily Express.
Ferguson heeft zich laten afschrikken door het prijskaartje dat Tottenham Hotspur op Dimitar Berbatov plakt. De Bulgaar, de eerste keus om de aanvalstroepen op Old Trafford te versterken, zou 35 miljoen pond (45 miljoen euro) kosten.
Sportweek bericht deze week dat Ajax in gesprek is met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Huntelaar. De vice-aanvoerder kan zijn contract verlengen en daarin een gelimiteerde transfersom laten opnemen.
In supportersblad Ajax Life zegt Huntelaar dat hij gecharmeerd is van de komst van de nieuwe trainer Marco van Basten en diens stagiair Dennis Bergkamp. 'Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’ (MA)
Voor twintig miljoen zou ik het niet heel erg vinden als hij weg gaat. Ben benieuwd of Huntelaar het zou doen, want hij wil de garantie hebben dat hij eerste keus is, maar die krijgt hij met Tevez en Rooney natuurlijk never nooit niet.quote:
Dat heeft er niets mee te maken dat het elftal op hem is afgestemd maar meer doordat er defensief nogal wat probleempjes zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt er natuurlijk wel op dat zolang Ajax het hele eftal op Huntelaar blijft afstemmen, ze weinig succes zullen halen.
Ze schrikken van het bedrag dat ze voor Berbatov vragen, dus moet Ajax ook gewoon 35 miljoen vragen, klaar...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20 miljoen? Ze hadden het eerst nog over 35 miljoen....
Sowieso vind ik 20 miljoen veel te weinig voor Klaas Jan.
Gewoon behouden en een minimale gelimiteerde transfersom van 15 miljoen.
Je kunt niet ontkennen dat Ajax belabberd speelt als Huntelaar zijn dag niet heeft (playoff wedstrijden tegen Heerenveen, wedstrijden tegen PSV). Dat zou eigenlijk niet mogen. Wat ik hoop is dat dat we volgend jaar een aanval kunnen vormen met Suárez, Huntelaar en Sulejmani en dat Huntelaar zijn spel nog meer gaat verbeteren met de hulp van Van Basten en Bergkamp, twee voormalig topspitsen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken dat het elftal op hem is afgestemd maar meer doordat er defensief nogal wat probleempjes zijn.
Of als er gewoon goed verdedigd wordt door een goeie ploeg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat Ajax belabberd speelt als Huntelaar zijn dag niet heeft (playoff wedstrijden tegen Heerenveen, wedstrijden tegen PSV).
Wat gaat ie verbeteren dan? Hij loopt al heel slim, hij kiest uitstekend positie. Waar het bij hem aan schort is balcontrole en atletisch vermogen, dat is aangeboren en dat kunnen Van Basten en Bergkamp echt niet bij hem instralen.quote:Dat zou eigenlijk niet mogen. Wat ik hoop is dat dat we volgend jaar een aanval kunnen vormen met Suárez, Huntelaar en Sulejmani en dat Huntelaar zijn spel nog meer gaat verbeteren met de hulp van Van Basten en Bergkamp, twee voormalig topspitsen.
Geen idee wat hij moet verbeteren, ik ben geen spitsentrainer en heb geen verstand van alles wat daar bij komt kijken. Van Basten en Bergkamp zullen hem denk ik wel wat tips en adviezen kunnen geven, slechter zal hij er echt niet van worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of als er gewoon goed verdedigd wordt door een goeie ploeg.
[..]
Wat gaat ie verbeteren dan? Hij loopt al heel slim, hij kiest uitstekend positie. Waar het bij hem aan schort is balcontrole en atletisch vermogen, dat is aangeboren en dat kunnen Van Basten en Bergkamp echt niet bij hem instralen.
Er zijn natuurlijk dingen die je kunt leren en dingen die je van nature moet hebben. Het lijkt me sterk dat Van Basten en Bergkamp hem harder gaan leren rennen, hoger leren springen, sneller leren wegdraaien en hij ineens een fluwelen balcontrole krijgt. Zij hadden dat zelf van nature, maar dat kun je niet overbrengen. Je kunt hem wel leren slim te spelen, maar dat heeft hij allemaal al geleerd, en daarmee is hij zover gekomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:44 schreef RayMania het volgende:
Geen idee wat hij moet verbeteren, ik ben geen spitsentrainer en heb geen verstand van alles wat daar bij komt kijken. Van Basten en Bergkamp zullen hem denk ik wel wat tips en adviezen kunnen geven, slechter zal hij er echt niet van worden.
Een minimaal gelimiteerde transfersom van 15 miljoen... daar gaat ie vast mee akkoordquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20 miljoen? Ze hadden het eerst nog over 35 miljoen....
Sowieso vind ik 20 miljoen veel te weinig voor Klaas Jan.
Gewoon behouden en een minimale gelimiteerde transfersom van 15 miljoen.
Hij bedoelt een gelimiteerde transfersom van minimaal ¤15 miljoen euro. Niet dat er een minimaal bedrag is dat gevangen moet worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een minimaal gelimiteerde transfersom van 15 miljoen... daar gaat ie vast mee akkoord.
Wat is dan de functie van die gelimiteerde transfersom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij bedoelt een gelimiteerde transfersom van minimaal ¤15 miljoen euro. Niet dat er een minimaal bedrag is dat gevangen moet worden.
Nou, dat KJH zeker weet dat de clubs in de rij staan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is dan de functie van die gelimiteerde transfersom?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij mag blij zijn met een contractverlenging.
Dan is er toch juist sprake van een maximaal gelimiteerde transfersom van 15 miljoen euro?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, dat KJH zeker weet dat de clubs in de rij staan?
quote:Crème de la crème bij Ajax trekt Huntelaar
Het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax is zo zeker nog niet. De 24-jarige spits zegt het in Ajax Life prima naar zijn zin te hebben in Amsterdam en haalt aan dat het werken met twee grote voorbeelden hem verder kan helpen.
'Ik heb bewondering voor wat Marco van Basten en Dennis Bergkamp hebben gepresteerd', vertelt de man van 33 competitiedoelpunten dit seizoen. 'Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen van wie ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing neem.'
Huntelaars naam wordt nadrukkelijk in verband gebracht met grote clubs in Europa als Real Madrid en Manchester United. Toch gaat de elfvoudige international (zes goals) niet automatisch overstag. Hij wil niet als veredelde twee keus fungeren.
Ajax heeft hem al met hem gesproken over een nieuw contract. Zijn huidige verbintenis loopt tot medio 2010. De Amsterdammers zijn bereid hem een gelimiteerde transfersom te geven als hij bijtekent.
ik kan het me wel voorstellen. Beter een jaartje langer bij Ajax blijven met de 2 beste aanvallers van de afgelopen 20 jaar dan op de bank zitten bij Man. Untd of Real. Alleen vind ik zo'n gelimiteerde transfersom maar niksquote:
Speelgarantie willen en 2e keus zijn is natuurlijk een wereld van verschil.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef pfaf het volgende:
Maar als je én niet naar de Europese subtop én een speel garantie bij een topclub wilt, kun je net zo goed een levenslang contract bij Ajax tekenen....
Leg dat Jan Reker maar eens uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Speelgarantie willen en 2e keus zijn is natuurlijk een wereld van verschil.
Logisch. Als je nu tekent bij een club als de spurs om bijv. Berbatov op te volgen zit je vast aan een peper duur contract. Waar je pas op je 27e onderuit kunt, om dan nog naar Manchester te gaan. Als ze hem dan nog wel willen omdat ie dan al wat langer meeloopt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef pfaf het volgende:
Maar als je én niet naar de Europese subtop én een speel garantie bij een topclub wilt, kun je net zo goed een levenslang contract bij Ajax tekenen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |