Klopt jaquote:Op maandag 31 maart 2008 19:37 schreef Mr_Moon het volgende:
Mooi!
Is dat één van de woontorens in Tilburg? Die donkergrijze?
veel te weinigquote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef koene het volgende:
Leuk appartement, hoeveel m2 is het woonoppervlak?
voor een fatsoenlijke housewarmingquote:
Met een gezellig woontoilet en een knusse slaapkeuken.quote:
55m2 met balkon ruim 60m2quote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef koene het volgende:
Leuk appartement, hoeveel m2 is het woonoppervlak?
Woon ik ook al meer dan een jaar in, zeer goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2 met balkon ruim 60m2
Voor mij ruimte zat dus![]()
en foei PTA SC
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een gezellig woontoilet en een knusse slaapkeuken.
Nee zelf in elkaar gebakkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:30 schreef Borne het volgende:
Mooie vloer![]()
en zeer benieuwd na die leds, heb je die in een streng gekocht ofzo ?
Ja zeker met audio en video klotenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:36 schreef Oblivion het volgende:
Ziet er heel erg leuk uit!
Wat is dat toch leuk hè, hobbyen...
Ik ben nu niet daarquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:42 schreef Oblivion het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar een foto als het donker is en dan de led lampjes aan...
Het wordt al een beetje donker...
Balterio TR-497, maar laatste keer dat ik op die site keek waar ik hem heb gekocht was hij er niet meerquote:Op zondag 13 april 2008 18:15 schreef amokjeeh het volgende:
BaraCuda, wat ligt er voor een vloer in. Helemaal wat ik zoek namelijk!
Vanaf morgen woon ik er en vanaf woensdag heb ik als alles goed gaat internet ( maar dat zal wel niet goed gaanquote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Hey Bara,
ik wil wel foto van de ledjes in het donker. Ben heel erg benieuwd namelijk
Even gekeken en het lijkt inderdaad dat de TR-497 eruit gaat, maar de 549 is ook erg mooi! Thanks in ieder geval, eyeopener namelijk qua structuur. Ze claimen een houtgevoel, wat is jouw ervaring?quote:Op zondag 13 april 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Balterio TR-497, maar laatste keer dat ik op die site keek waar ik hem heb gekocht was hij er niet meer
OMG, probeer je je buren uit de flat te blazen met zulke speakers en boombox..quote:
Als m'n bureaublad binnen is kan ik alles af maken en maak ik even foto'squote:
Mooi zo, onder de keukenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als m'n bureaublad binnen is kan ik alles af maken en maak ik even foto's
Nu is het nog een vreselijke zooi
Dat zal ergens in de komende 2 weken worden hoop ik.
Enige foto's die ik heb gemaakt zijn van wat led verlichting:
[ afbeelding ]
Led onder m'n keuken.
[ afbeelding ]
Die kleuren kan ik dus instellen naar wens aangezien het RGB leds zijn.
heb een kabelgoot gepakt. Om de 20cm gaatjes gemaakt. Daar de ledjes in gelijmt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mooi zo, onder de keukenHoe maak je zoiets? (of waar koop je het?)
Heb je je wel laten informeren of die woontoren tegen die trillingen kan, die die speakers gaan veroorzaken?? Kan me zo voorstellen dat de VVE geen WTC praktijken wil in Tilburgquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe die speakers nemen ze niet meer van me af
quote:
http://www.vloerenvoordelig.nl/quote:Op zondag 25 mei 2008 08:07 schreef SHE het volgende:
Bara; heb je voor mij de kleurgegevens en aankoop plaats van je vloer?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef LBX het volgende:
[..]
Heb je je wel laten informeren of die woontoren tegen die trillingen kan, die die speakers gaan veroorzaken?? Kan me zo voorstellen dat de VVE geen WTC praktijken wil in Tilburg
Naar aanleiding van jouw foto's en je tip toen zijn we inmiddels gegaan voor de TR498, prima alternatiefquote:Op zondag 25 mei 2008 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.vloerenvoordelig.nl/
Ik heb de Balterio TR497. Alleen is die vloer eruit gegaan volgens mij.
Bij die zaak hebben ze hem in elk geval niet meer.
Misschien dat ze nog wel partijen hebben liggen hoor.
Ook bij vloer voordelig?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jouw foto's en je tip toen zijn we inmiddels gegaan voor de TR498, prima alternatief
Ja, kon het nergens nog goedkoper vindenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook bij vloer voordelig?
Erg fijn bedrijf al zeg ik het zelf.
Die bezorger heeft zelfs de moeite genomen die pallet in de lift te prutsen en voor de deur te zetten![]()
En daarbij veel goedkoper als een echte winkel.
De vloer leggen was ook zeer goed te doen
het is 1 grote streng. Allemaal parallel verbonden.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef athlonkmf het volgende:
Waar heb je de snoeren van de ledjes naar laten verbinden? Een transformator ergens?
als eerste heb ik dit *klik* gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef Demon-Hunter het volgende:
Hey Bara,
Heel vet gedaan met die LED-jes, om jaloers op te worden.
Toevallig krijg ik als het goed is soon ook een appartement, en zit wel stug na te denken om iets dergelijks te doen: leuke hobby-projectjeZit dus met een vraag: Hoe heb je die LEDjes in de vloer verwerkt? Gaten in de planken met de LEDjes door die gaten en de bedrading onder de planken door?
Siematic.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Bara, waar heb je die keuken eigenlijk vandaan?
En dat 'eiland' hè, kun je daar aan zitten, of is het uitsteek gedeelte daarvoor te klein (oftewel, zit je dan met je knieën tegen de wand aan)?
Ik zoek ook zoiets.
Of de kastjes in het eiland minder diep maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Siematic.
Dat eiland kun je aan zitten ja. Ik heb wel vrij lange benen dus soms kom ik wel met m'n knieen tegen de wand aan. Maarja om een half uurtje te eten zit het prima
Je zou het blad ook breder kunnen maken zodat die oversteek groter is. Maar dat blad is hardstikke duur dus liefst zo klein mogelijk![]()
Aan die kant zit alle apparatuur zoals vriezer en vaatwasser.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Of de kastjes in het eiland minder diep maken.
Mooi appartement trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |