abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58009817
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:42 schreef Oblivion het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar een foto als het donker is en dan de led lampjes aan...
Het wordt al een beetje donker...
Ik ben nu niet daar

Maar dat komt volgende week wel een keer
pi_58009975
Oh, okay, NIET vergeten dan hè!
Ben gek op lichtjes...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58010089
Staat in de agenda

4 van die ledjes zitten ook in m'n hal.
Dat is savonds gewoon voldoende verlichting om alles prima te zien
4 watt aan stroomverbuik
pi_58024555
BaraCuda, wat ligt er voor een vloer in. Helemaal wat ik zoek namelijk!
pi_58027827
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:15 schreef amokjeeh het volgende:
BaraCuda, wat ligt er voor een vloer in. Helemaal wat ik zoek namelijk!
Balterio TR-497, maar laatste keer dat ik op die site keek waar ik hem heb gekocht was hij er niet meer
  zondag 13 april 2008 @ 20:40:45 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58028005
Hey Bara,

ik wil wel foto van de ledjes in het donker. Ben heel erg benieuwd namelijk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_58028275
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Hey Bara,

ik wil wel foto van de ledjes in het donker. Ben heel erg benieuwd namelijk
Vanaf morgen woon ik er en vanaf woensdag heb ik als alles goed gaat internet ( maar dat zal wel niet goed gaan )
pi_58029835
Post eens foto's van je hele appartement BaraCuda?:) Dat vind ik wel ff leuk om te zien.
  zondag 13 april 2008 @ 22:12:09 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_58030635
Ik vind je keuken tof, je zithoek wat minder
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58031126
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Balterio TR-497, maar laatste keer dat ik op die site keek waar ik hem heb gekocht was hij er niet meer
Even gekeken en het lijkt inderdaad dat de TR-497 eruit gaat, maar de 549 is ook erg mooi! Thanks in ieder geval, eyeopener namelijk qua structuur. Ze claimen een houtgevoel, wat is jouw ervaring?
pi_58863717
Alweer een update? Ben benieuwd!
pi_58870194
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Even een update


[ afbeelding ]

OMG, probeer je je buren uit de flat te blazen met zulke speakers en boombox..
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_58883197
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef amokjeeh het volgende:
Alweer een update? Ben benieuwd!
Als m'n bureaublad binnen is kan ik alles af maken en maak ik even foto's
Nu is het nog een vreselijke zooi

Dat zal ergens in de komende 2 weken worden hoop ik.

Enige foto's die ik heb gemaakt zijn van wat led verlichting:



Led onder m'n keuken.


Die kleuren kan ik dus instellen naar wens aangezien het RGB leds zijn.
pi_58883258
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als m'n bureaublad binnen is kan ik alles af maken en maak ik even foto's
Nu is het nog een vreselijke zooi

Dat zal ergens in de komende 2 weken worden hoop ik.

Enige foto's die ik heb gemaakt zijn van wat led verlichting:

[ afbeelding ]

Led onder m'n keuken.
[ afbeelding ]

Die kleuren kan ik dus instellen naar wens aangezien het RGB leds zijn.
Mooi zo, onder de keuken Hoe maak je zoiets? (of waar koop je het?)
pi_58883311
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Mooi zo, onder de keuken Hoe maak je zoiets? (of waar koop je het?)
heb een kabelgoot gepakt. Om de 20cm gaatjes gemaakt. Daar de ledjes in gelijmt.
En dan heul veul solderen

Vrij makkelijk zelf te maken, als je zoiets koopt ben je wel 75 a 100 euro kwijt ofzo.
pi_58887268
Cool!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58887414
Er komt zeker géén vrouw bij in wonen?
pi_58887648
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef LBX het volgende:
Er komt zeker géén vrouw bij in wonen?
Whehe die speakers nemen ze niet meer van me af
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:57:42 #44
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58887738
Die subwoofer gaat het eerst.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58888648
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Whehe die speakers nemen ze niet meer van me af
Heb je je wel laten informeren of die woontoren tegen die trillingen kan, die die speakers gaan veroorzaken?? Kan me zo voorstellen dat de VVE geen WTC praktijken wil in Tilburg
  zondag 25 mei 2008 @ 01:12:07 #46
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_58891370
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef LBX het volgende:
Er komt zeker géén vrouw bij in wonen?
Echt dat dacht ik als eerste !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 25 mei 2008 @ 07:59:31 #47
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_58892881
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:12 schreef Renesite het volgende:
Echt dat dacht ik als eerste !

Ik kreeg ook een "oh ja" gevoel toen ik dat las.
Grappig eigenlijk, hoe herkenbaar dat soms is!

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Succes, TS!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 25 mei 2008 @ 08:07:07 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58892894
Bara; heb je voor mij de kleurgegevens en aankoop plaats van je vloer?
pi_58893194
quote:
Op zondag 25 mei 2008 08:07 schreef SHE het volgende:
Bara; heb je voor mij de kleurgegevens en aankoop plaats van je vloer?
http://www.vloerenvoordelig.nl/

Ik heb de Balterio TR497. Alleen is die vloer eruit gegaan volgens mij.
Bij die zaak hebben ze hem in elk geval niet meer.

Misschien dat ze nog wel partijen hebben liggen hoor.
pi_58893208
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef LBX het volgende:

[..]

Heb je je wel laten informeren of die woontoren tegen die trillingen kan, die die speakers gaan veroorzaken?? Kan me zo voorstellen dat de VVE geen WTC praktijken wil in Tilburg
Ik heb dat ding echt heel ver terug gedraaid hoor.
Als ik hem open zet krijg ik zeker klachten

Al moet ik zeggen dat die subwoofer in m'n oude kamer er niet zo huge uitzag hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')