Naar aanleiding van jouw foto's en je tip toen zijn we inmiddels gegaan voor de TR498, prima alternatiefquote:Op zondag 25 mei 2008 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.vloerenvoordelig.nl/
Ik heb de Balterio TR497. Alleen is die vloer eruit gegaan volgens mij.
Bij die zaak hebben ze hem in elk geval niet meer.
Misschien dat ze nog wel partijen hebben liggen hoor.
Ook bij vloer voordelig?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jouw foto's en je tip toen zijn we inmiddels gegaan voor de TR498, prima alternatief
Ja, kon het nergens nog goedkoper vindenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook bij vloer voordelig?
Erg fijn bedrijf al zeg ik het zelf.
Die bezorger heeft zelfs de moeite genomen die pallet in de lift te prutsen en voor de deur te zetten![]()
En daarbij veel goedkoper als een echte winkel.
De vloer leggen was ook zeer goed te doen
het is 1 grote streng. Allemaal parallel verbonden.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef athlonkmf het volgende:
Waar heb je de snoeren van de ledjes naar laten verbinden? Een transformator ergens?
als eerste heb ik dit *klik* gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef Demon-Hunter het volgende:
Hey Bara,
Heel vet gedaan met die LED-jes, om jaloers op te worden.
Toevallig krijg ik als het goed is soon ook een appartement, en zit wel stug na te denken om iets dergelijks te doen: leuke hobby-projectjeZit dus met een vraag: Hoe heb je die LEDjes in de vloer verwerkt? Gaten in de planken met de LEDjes door die gaten en de bedrading onder de planken door?
Siematic.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Bara, waar heb je die keuken eigenlijk vandaan?
En dat 'eiland' hè, kun je daar aan zitten, of is het uitsteek gedeelte daarvoor te klein (oftewel, zit je dan met je knieën tegen de wand aan)?
Ik zoek ook zoiets.
Of de kastjes in het eiland minder diep maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Siematic.
Dat eiland kun je aan zitten ja. Ik heb wel vrij lange benen dus soms kom ik wel met m'n knieen tegen de wand aan. Maarja om een half uurtje te eten zit het prima
Je zou het blad ook breder kunnen maken zodat die oversteek groter is. Maar dat blad is hardstikke duur dus liefst zo klein mogelijk![]()
Aan die kant zit alle apparatuur zoals vriezer en vaatwasser.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Of de kastjes in het eiland minder diep maken.
Mooi appartement trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |