ze zitten in belgie en volgens mij kan je ook gewoon per bank overmakenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:03 schreef wdn het volgende:
Archonia? * wdn is n00b.
Website neem ik aan dat je bedoelt? Alleen cc?
Geen anime, wel een gewone tekenfilm: Waterschapsheuvel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:05 schreef zquing het volgende:
en ik zoek nogsteeds een anime over konijnen en dan geen pokekom
Het schijnt dat Nijntje best wel populair is in Japan...quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:38 schreef zquing het volgende:
kent iemand btw een anime met konijnen?
Hmmm hoe heette die anime met die meid die uit huis gezet wordt, in het bos gaat wonen en in aanraking komt met die jongens die in beesten kunnen veranderen ook al weer!?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:05 schreef zquing het volgende:
[..]
ze zitten in belgie en volgens mij kan je ook gewoon per bank overmaken
en ik zoek nogsteeds een anime over konijnen en dan geen pokekom
Nee, ik heb het bestand herdownload, en toen deed hij het wel normaal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt een bestand met de verkeerde bestandsnaam?
Ja!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:31 schreef mschol het volgende:
fruit(s) basket
haha, had zin om een anime met konijnen te kijken xDquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja!
En nu de vraag: wtf moet zquing met een k'nijn uit een anime.
Jah, dat heb ik altijd als het bestand dat ik wil afspelen corrupt is. Dan krijg ik soms iets anders te zien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:00 schreef Ge4ce het volgende:
Iemand enig idee hoe een aflevering tevoorschijn komt uit een totaal andere anime aflevering, terwijl die helemaal niet eens op de computer staat? Ik kan mij ook niet herinneren dat ik iets van cache gebruik, maar als ik het gebruikte, dan neem ik aan dat dit na vervanging (sinds er tussen die spontane aflevering ruim een maand tijd zit) of herinstallatie (mijn media player perongelijk geupdate) van het programma weg gaat? Daarnaast was het formaat van die aflevering .OGM en nu ineens .avi. Ik weet niet of de codering van .OGM of .avi veel op elkaar lijken?
green green, mothafuckah!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:12 schreef koffiegast het volgende:
vertraagde tvp
al tijden niet egt anime gekeken ook binnekort zeer druk :/
Maar toch zoek ik een anime die het standaard te erg voor woorden humor bevat, lovetriangles ecchi humor vooral. En natuurlijk de standaard vette anime zoals deathnote
iemand?
kan me herinneren dat er een hele lijst aan anime uit zou komen deze seizoen, maar dat seizoen is vast allang begonnen + ik niet meer weet wat de titels zijn
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:24 schreef mschol het volgende:
@ nieuwe pc..
dus binnenkort HD Anime kijken
en anime dat wordt gereleased in 1080Pquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]1080P doettie vlekkeloos, nu nog een scherm dat het aankan
haha keb daarvan nog eens een deel gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
green green, mothafuckah!
[ afbeelding ]
Ik ga ze eens opzoeken, ikeb xxxHolic eerste seizoen gekeken, dus waarom ook niet dezequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:24 schreef wdn het volgende:
koffiegast: mocht je die 2 nog niet kennen: Rosario and Vampire
check: te erge humor
check: ecchi
check: lovetriangle. Alhoewel triangle niet het juiste woord is. Meer een quintuple-angle
They are my noble masters
check: te erge humor
check: ecchi
Van de series die ik niet aan het volgen ben kan ik aanraden:
xxxHolic Kei (clamp is wel iets waar je van moet houden)
Allison and Lilia (doet erg stoomtijdperk achtig aan. Beetje FMA maar dan zonder de A).
Oh en als je van kittens houdt: Chi's sweet home. 3 minuten per eps maar echt zo geweldig gedaan
er... een LA van GG?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:54 schreef koffiegast het volgende:
[..]
haha keb daarvan nog eens een deel gezienvolgensmij zelfs de eerste serie uitgekeken.
Ik moet eigenlijk nog genshiken 2 of zelfs 1 afkijken. Verder heb ik nog een live action die ik ook maar voor helft maanden geleden heb gekeken... mmh
In iedergeval bedankt
[
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol nee iets heel anders staat alleen beetje ongelukkig geschreven merk ik
tja die enkele uizonderingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, sumomomomo (blijft een kut naam) is in vergelijkbare resolutie uitgebracht
geen flauw idee..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja die enkele uizondering
wat overigens wel een upscale zou zijn geweest en geen native resolutie
Die eerste is idd verprutst, men is iets te enthousiast geweest met de filtertjes, 't ziet er niet uit, overbelicht, kleuren te verzadigd. 'Before' ziet er beter uit en volgens mij is ze niet eens dik, beetje bolle 'lach-wangen' maar meer niet.quote:
Ik denk het ook, anders zijn er onder die oksels ineens ook gebouwen bij gesoept die perfect passen, het lijkt me inderdaad dat de rechter het origineel is.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:17 schreef rakotto het volgende:
de dikke is fake. Kijk naar het gebouw op de achtergrond.
soul eater is best wel goed , komt echt zwaar boven de verwachting uit . al zijn de eerste 3 episodes een intro naar het ware verhaal en begint het dus pas bij eps4quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand Bokusatsu Tenshi Dokur o-chan, ooit gezien? Ik heb vandaag alle 8 afleveringen gezien en het is echt bizarzoveel gore en idiote humor, heerlijk. Nu nog ff deel 2 checken.
En hoever zjin we met Soul Eater? Ik heb nog maar 2 eps gezien en ik volg niks meer sinds deze drukke vakantie..
soul eater eps5 was echt geweldigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:52 schreef Ge4ce het volgende:
De raw (niet gesubbed/geedit) versie van afl. 5 staat al ruim een dag online, dus die kunnen we binnenkort ook verwachten van AEN.
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:46 schreef rakotto het volgende:
ff geen anime voor mij, vidcard doorgebrand.
hoe de hell krijg je dat voor elkaar .....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:46 schreef rakotto het volgende:
ff geen anime voor mij, vidcard doorgebrand.
Meest simpele manier met de temperaturen van de afgelopen week: overklokken en dan meteen met een grote stap beginnen en dan gaan gamen met dit weerquote:Op zondag 11 mei 2008 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe de hell krijg je dat voor elkaar .....
ach wees blij, ik heb er 2 mobo's en een cpu doorheengejaagd de afgelopen 2 maanden....... Zit nu zonder fatsoenlijk systeem todat ik weer een keer geld hebquote:Op zondag 11 mei 2008 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe de hell krijg je dat voor elkaar .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |