jep klopt , live action hequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie nu pas dat de film echte mensen zijn
Volgens mij zijn er maar 22 eps en 1 special. Morgen Real Drive maar eens kijken, schijnt een van de verrassingen van dit seizoen te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef mschol het volgende:
ben maar eens begonnen met Clannad, alleen beetje jammer dat SS-Eclipse ep 24 (nog) niet hebben gesubbed
eps 24 is een rumor het zijn tot nu toe inderdaad 22 eps + een special .quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef mschol het volgende:
ben maar eens begonnen met Clannad, alleen beetje jammer dat SS-Eclipse ep 24 (nog) niet hebben gesubbed
niet mee eens en is imho gewoon een popi jopie serie, niets bijzonders aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dat is zeker positief te noemen want FMA was geweldig en nog steeds een van de beste anime's ooit .
quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die was echt briljant... Ook erg vrij vertaald, maar wel op een goede manier. Bijzonder grappig gedaan.
Ik snap ook niet waarom ze met nog een special aan komen zetten (als het gerucht waar zou zijn), het tweede seizoen heeft immers al een groen licht gekregen. Lijkt mij logischer dat men (de makers van Clannad) zich daar op gaat concentreren, maar goed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eps 24 is een rumor het zijn tot nu toe inderdaad 22 eps + een special .
ze denken alleen dat er nog een special komt ( ep24 )
naja hij is namelijk te koop op play-asia . maar daar heb ik dus niks aan want die heeft geen subsquote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef wdn het volgende:
Shippuden pas op 2 augustus
17.4 is wel de 2de Naruto film in de VS uit gekomen maar die hebben wij allang gezien
ik wil toch echt de DB sub die hebben altijd goede kwaliteit subsquote:
brrrr... maar ja ben eff ruimte aan het vrij maken voor XP en vista dual bootquote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef wdn het volgende:
Ik zag het 12GB![]()
Bleach of Naruto h264 zou nog veel erger zijnDoe maar x4 of x5
Dat is niet zo gek aangezien Clannad, Kanon (2006) en AIR van dezelfde schrijver/makers komen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef mschol het volgende:
deed mij wel heel erg denken aan kanon overigens
dat weet ik, toen ik kanon 2006 had gezien , en de melding van clannad erin zat, wilde ik die toen al kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 14:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek aangezien Clannad, Kanon (2006) en AIR van dezelfde schrijver/makers komen.
Vakantiegeld komt eraanquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
brrrr... maar ja ben eff ruimte aan het vrij maken voor XP en vista dual boot(en nee, voorlopig even geen geld voor nieuwe 750GB schijf, anders had ik dat wel gedaan
)
als ik werk heb en m;n 2de loon binnen heb, zal ik zeker een goeie server opgaan zetten met hotswapable sata raid5 config (met 5x 750GB ofzo)
voor mij niet hoorquote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:59 schreef blessed19 het volgende:
door mijn omgebouwde psp kijk ik uberhaupt helemaal geen anime meer...
Mijn niet omgebouwde psp lukt dat ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:59 schreef blessed19 het volgende:
door mijn omgebouwde psp kijk ik uberhaupt helemaal geen anime meer...
juist!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn niet omgebouwde psp lukt dat ook
Ben ook de weg een beetje kwijt want de leuke series zijn allemaal afgelopen
En de nieuwe leuke series duren lang om uit te komen
Zucht.
die XXXholic weet ik niet zo zeker... misschien eens proberen. vampire knight klinkt eerlijk gezegd nu al afgezaagd...quote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef wdn het volgende:
Pratchet
Kyou Kara Maou R is binnendus ik heb weer wat om te kijken binnenkort.
/offtopic/
Ik heb de hele week vrij en ben bezig met Tales of the World - Radiant Mythology (psp). Opgepikt voor 15 euroi bij FFS; als je van rpg houdt een aanrader) Char name: Shana voor mijn mageIk heb ff1 en 2 uitgespeeld met Ichigo Renji en Kenpachi
In de planning ff tactics en persona 3 en silverfall.
/back ontopic/
Maar blessed18: allison is een goede serie. Kan ik nu al zeggen denk ikZo ook xxxHolic en Vampire Knight. Maar dat is niet genoeg om mijn reistijd te vullen.
Kent iemand Spriggan (1998) (bluRay is net uit)?
Pratchettquote:
heb em al wel gedownload, nog niet gekeken...quote:Op woensdag 30 april 2008 20:07 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iemand de Narutofilm op Dattebayo al gedownload?
Ik heb 'm net gedownload, ga 'm nu kijken
Geen troll dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |