Deze spijkers op laag water zullen jou in de Hel doen belanden.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:28 schreef Monidique het volgende:
Van toepassing is zeker niet de spatie tussen 'gebral' en het uitroepteken. En hoewel toortsen bestaan, lijkt mij de toorn van God meer van toepassing. En ik weet ook niet of 'Toorts Allahs' wel helemaal klopt.
Dat lijkt me weinig waarschijnlijk, gereformeerden houden zich juist voornamelijk bezig met spijkers op laag waterquote:Op maandag 31 maart 2008 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze spijkers op laag water zullen jou in de Hel doen belanden.
Toorts?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:25 schreef Xtreem het volgende:
De Toorts Gods/Allahs* zal neerdalen over een ieder die zich bezondigt aan populistisch geblaat of enig ander Goddeloos politiek gebral!
* doorhalen wat niet van toepassing is
Je spreekt nee eerder uit als Leh en niet Lah.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:54 schreef Monidique het volgende:
Nu snap ik het. 'Lah' is toch 'nee' in het Arabisch? Al Lah zou dan De Nee zijn. Oftewel, Allah (God) is de 'verpersoonlijking' van het verbod, van verboden.
Daarin zullen wel regionale verschillen zijn. Ik had het vernomen van een Soedanees.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spreekt nee eerder uit als Leh en niet Lah.
Soedenezen zijn reserve-arabieren.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarin zullen wel regionale verschillen zijn. Ik had het vernomen van een Soedanees.
Drie waren er niet thuis (maar vast niet in de kroeg).quote:Op maandag 31 maart 2008 15:38 schreef Monidique het volgende:
Vijftien kinderen, toch? Achttien mensen aan tafel, inclusief ouders en journalist.
De kiem van incest.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:42 schreef Monidique het volgende:
De laatste alinea is helemaal droef; 'waarom zou ik vriendjes en klasgenootjes moeten hebben als ik al zoveel broers en zussen heb?' Tsja.
Het zou best eens kunnen dat ze dermate radicaal zijn dat ze elke maatschappelijke of politieke activiteit verwerpen, inclusief stemmen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat vinden we ervan dat we niet worden overgenomen door de moslims, maar door de bevindelijk gereformeerden die zweren bij de Drie Formulieren van Enigheid? 18 kinderen, en nog steeds ambities op dat vlak, daar kunnen die moslims niet aan tippen.
Als zelfs verzekeringen een belediging zijn van Gods voorzienigheid en een medezeggenschapsraad des duivels is, dan is het niet vreemd als ze ook niet stemmen, nee.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen dat ze dermate radicaal zijn dat ze elke maatschappelijke of politieke activiteit verwerpen, inclusief stemmen.
Nee sukkel. Nieuw deel!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwe reeks, nieuwe pic:
[ afbeelding ]
link?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:42 schreef Monidique het volgende:
De laatste alinea is helemaal droef; 'waarom zou ik vriendjes en klasgenootjes moeten hebben als ik al zoveel broers en zussen heb?' Tsja.
Jezus........ Ongelooflijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:55 schreef problematiQue het volgende:
"Good morning everybody, apologies for being late, my wife just died."
Ik vond het al bijzonder opmerkelijk... Maar dus toch nepquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Onionquote:Op maandag 31 maart 2008 17:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vond het al bijzonder opmerkelijk... Maar dus toch nepWie/Wat zit hier achter?
quote:The Onion is a United States-based parody newspaper published weekly in print and daily online. It features satirical articles reporting on international, national, and local news as well as an entertainment newspaper and website known as The A.V. Club. It claims a national print circulation of 710,000[1] and says 67 percent of its Web site viewers are between 18 and 44 years old.[2]
The Onion's articles comment on current events, both real and imagined. It parodies traditional newspaper features, such as editorials, man-on-the-street interviews, and stock quotes, as well as traditional newspaper layout and AP-style editorial voice. Much of its humor depends on presenting everyday events as newsworthy items, and by playing off of commonly used phrases such as the headline "Drugs Win Drug War."
quote:Barack Obama
Issues:
Pro-hopes, also supports dreams
quote:John McCain
Climate:
Is against any kind of change at all.
http://www.theonion.com/content/whitehousewar/candidatesquote:Ron Paul
Immigration:
Believes that the market, on its own, will achieve a natural equilibrium between foreigners' demand for illegal entry into the country and Americans' supply of rifles and ammunition.
The onion is soms best geniaal. Ron Paul's standpunten:quote:Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.theonion.com/content/whitehousewar/candidates
quote:Health Care
As a physician himself, and a fervent believer in individual self-determination, advocates just toughing it out with a rag in your mouth.
Iraq War
Opposes it for some complicated libertarian reason best explained in a rambling, discursive way by your office I.T. guy.
Abortion
"I believe unwanted babies should be released into the wild, exactly how it was written in the Constitution 200 years ago."
Economy
Would get rid of the economy.
Immigration
Believes that the market, on its own, will achieve a natural equilibrium between foreigners' demand for illegal entry into the country and Americans' supply of rifles and ammunition.
Climate
Believes that the Earth's climate should be afforded the liberty to act and express itself as it desires unencumbered by any forms of governmental regulation.
quote:Since the 1960s, Texas has been responsible for executing more presidents than any other state.
ONZ topics zijn soms zo hilarisch.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:27 schreef Lyrebird het volgende:
Hij is weer open! www.sorryforthefilm.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |