En daarom dus mijn laatste post nog even herhalenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond dat persoonlijk vorig jaar het ergste aan 26 wordenVanaf nu echt in de bovenste helft van de 20. Vreselijk vond ik het
Knaters wat een sukkel idd zegquote:
Ik krijg het per mail vandaag. Maar moet dus alles (dan wel met kleine hoeveelheden) nog een keer doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:02 schreef leonieke het volgende:
Maar dat kan dus nog gewoon bezorgd worden of moet je dit opnieuw doen?
Suggestie: Helder, kleurloosquote:Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:
Ik ga er maar even vandoor. Kleur van de ramen moet nu echt wel gekozen worden
Rozequote:Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:
geen idee, gebruik earth nooit.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand of je in Google Earth ook een mapje voor je favoriete overlays kunt maken of zo?
Das mooi!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
Terug van fysio, voel me gewoon echt ff lekker in mijn vel
Wat nou weer joh jankebalkquote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Welke tyfusmongool planned dit weer op maandag ipv op zondag? [ afbeelding ]
Je bent nu wel los gemaakt?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
Terug van fysio, voel me gewoon echt ff lekker in mijn vel
kweet niet heb niet meer gedaan als met een handfiets wat gedaanquote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi!
Komt het door het fysiek bezig zijn? Of de massage oid? Anders kijken of je het zelf ook kan doen!
ik denk dat 2 en 4 het meest hebben geheolpenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
kweet niet heb niet meer gedaan als met een handfiets wat gedaan
en gesproken over vanalles
en t weer denk ik
en iemand die me eindelijk eens begrijpt
Tis fucking 500 km weerquote:Op maandag 31 maart 200815:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer joh jankebalk [afbeelding]
ach man, vlieg op!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tis fucking 500 km weer![]()
En gisteren zaten we met zijn allen in de kantine naar de regen te staren
Zegt dat wat over mannen of over vrouwenquote:
Een handfietsquote:Op maandag 31 maart 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
kweet niet heb niet meer gedaan als met een handfiets wat gedaan
en gesproken over vanalles
en t weer denk ik
en iemand die me eindelijk eens begrijpt
quote:
quote:Op maandag 31 maart 200815:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tis fucking 500 km weer [afbeelding]
En gisteren zaten we met zijn allen in de kantine naar de regen te staren [afbeelding]
een ding waar je achter zit en de beweging maakt die je benen normaliter op een fiets doenquote:
dat nietquote:
ja!quote:
over vrouwen, die doen altijd te moeilijkquote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Zegt dat wat over mannen of over vrouwen.
Wisten we toch al dat die moeilijk doenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
over vrouwen, die doen altijd te moeilijk
bevestiging is noooit verkeerdquote:Op maandag 31 maart 2008 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wisten we toch al dat die moeilijk doen
Of de meeste mannen zijn gewoon te simpelquote:Op maandag 31 maart 2008 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
over vrouwen, die doen altijd te moeilijk
0wnagequote:Op maandag 31 maart 2008 15:23 schreef mcDavid het volgende:
Tis fucking 500 km weer![]()
En gisteren zaten we met zijn allen in de kantine naar de regen te staren
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Loopt die donders geile Koningin Waterzooi hier ook ergens rond of wat?
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:
8 weken bij Leoquote:Op maandag 31 maart 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang duurt het kiezen van een kleur voor een raam?
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maar lopen zaniken dat het allemaal zo lang duurt
"doorzichtig" vind ik het altijd wel leuk doen.quote:Op maandag 31 maart 200817:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang duurt het kiezen van een kleur voor een raam?
En vooral de schuld aan anderen blijven gevenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maar lopen zaniken dat het allemaal zo lang duurt
Belgenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:01 schreef qu63 het volgende:
En vooral de schuld aan anderen blijven geven
Voor jou of voor haar?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgen
Hoor je dat Leo? Geen seks vanavond
net of de jouwe t helemaal red tot in belgiequote:Op maandag 31 maart 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgen
Hoor je dat Leo? Geen seks vanavond
Proberen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef Ynske het volgende:
net of de jouwe t helemaal red tot in belgie
Voor haarquote:
quote:
Kijk nou maar uit, morgen heb je WEER hoofdpijn, en geen idee waarvanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:23 schreef Ynske het volgende:
tot hier is een stuk korter dan tot belgie
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, morgen heb je WEER hoofdpijn, en geen idee waarvan
Voor al uw vragen over het samengaan van Multikabel, Casema en @Home.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
goh is @home opgeheven?
eerst was er die reclame met dat busje van @home, met die polen/buitenlanders die naar buiten gluurden
en nu is die reclame van casema
duurt nog 15 min. voordat ik kan gaan etenquote:
Sorry, er was niks over...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om wat voor me te koken?
Je mag mee eten, wat extra spaghetti is zo gemaaktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om wat voor me te koken?
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag mee eten, wat extra spaghetti is zo gemaakt
Bij iemand die voor je wil koken?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:16 schreef Ynske het volgende:
nah
kan donderdag komen mits ik me goed voel
nee die theatergroepquote:
Eyquote:
Whooh een hele avond geen seksquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whooh een hele avond geen seks
Nu word ik echt bang![]()
* Dr_Flash trilt op beentjes
Hee maarquote:
je weet het dus nog nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:05 schreef leonieke het volgende:
Maar het wordt RAL 7036 of 9007.
Een 30-tal kmquote:Op maandag 31 maart 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maarWakwouvrage: Merchtem, is dat wat bij jou in de buurt?
Eigenlijk moesten we vandaag de kleur van de trespa kiezen en dat hebben we gedaanquote:
wat is een trespaquote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk moesten we vandaag de kleur van de trespa kiezen en dat hebben we gedaan![]()
Om dat kleur te bepalen, moesten we toch heel sterk gaan selecteren in het kleur van de ramen.
De kleur van de ramen ging een leuke extra zijn als we die al definitief hadden gekozen, maar de trespa past bij allebei de RAL-kleuren
En nu Aspe kijken
Trespa is een naamquote:
Maarja, waar zullen zij het voor gebruiken? Als wandpanalen?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Trespa is een naam. Trespa dus, worden ook dierenverblijven van gemaakt omdat het geen geur zou opnemen.
Guess so...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maarja, waar zullen zij het voor gebruiken? Als wandpanalen?
Nee, ik heb zo'n hendig sjiek ding dat met twee alarmtijden kan werken. Dus ik hoef het voor het slapen gaan nooit opnieuw te zetten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:41 schreef mcDavid het volgende:
Zet jij een wekker om naar bed te gáán dan?
Het is ochtend.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:59 schreef mcDavid het volgende:
Oh, nou, ok. Tof.
Ik ga maar eens douchen denk ik.
Wel een raar gevoel, ik douche nooit 's avonds.
Ik ben nog verbazend energiek eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:33 schreef Pheno het volgende:
Het is het al.
Het is ook al laat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nog verbazend energiek eigenlijk.
Ik word tegengehouden door het gebrek aan jboss logs.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog verbazend energiek eigenlijk.
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
jboss logs.
Niks d'rvan. Het is vroeg. Eigenlijk is het pas half 7.quote:
Nietes gekquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Niks d'rvan. Het is vroeg. Eigenlijk is het pas half 7.
Oja, kutquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nietes gekhooguit half 8. Maar wen er maar aan
Logs met wat een applicatieserver in vredesnaam aan het uitspoken is. Als ik de klant moet geloven niet veelquote:
zal wel de 1 aprilgrap zijn ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Wat is er leuk aan moderator achterstevoren spellen?
Ik zie ze nooit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Wat is er leuk aan moderator achterstevoren spellen?
We zullen het gebruiken als stormplaat voor de luifels en oversteken van het dak. De stormplaten/panelen zien het meeste af van het weer. Met kunststof ertegen voorkom je dit probleem eigenlijk en moet het niet om de zoveel tijd opnieuw geschilderd worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maarja, waar zullen zij het voor gebruiken? Als wandpanalen?
Geweldig. Echt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:07 schreef Ynske het volgende:
zal wel de 1 aprilgrap zijn ofzo
Gaat welquote:
Alle tags zijn omgedraaidquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:18 schreef leonieke het volgende:
Wat is eigenlijk de 1 aprilgrap op Fok!?
misschien komt er nog watquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef leonieke het volgende:
Auw... ZO grappig(kun je beter niets doen)
Geen idee, ik mis ze toch altijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:38 schreef leonieke het volgende:
Zou Danny niet stoppen dit jaar? Of zou Yvonne weer op zwart gezet worden?
Is er een Fok 1-april grap ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:18 schreef leonieke het volgende:
Wat is eigenlijk de 1 aprilgrap op Fok!?
op de tags na (tot nu toe)quote:
toch wel een paar:quote:
Wat voor plannen had je?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:15 schreef Ynske het volgende:
oi oi
pfff van mijn plannen komt niet echt wat
Hier wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
druk hier
opruimenquote:
Ach, daar kan je dus je tijd voor nemenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
opruimen
en een was draaien
mams komt morgen
je vergeet de games pagina, waar alles een gerucht is. Echt briljant verzonnen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel een paar:
CD: Bearforce One - God shaves the Queen
A73-Zuid, een nieuw stukje weg
CD: TOOL - Laripanoia
die vergat ik dus expres nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet de games pagina, waar alles een gerucht is. Echt briljant verzonnen.
Jezus lui wezenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:42 schreef leonieke het volgende:
Ik zou me eigenlijk eens moeten gaan verkleden, maar die pyjama zit gewoon zo lekker momenteel
Ah, zo leuk is het hier nu ook niet hoorquote:
Mag je eigenlijk alle andere activiteiten doen die je wilt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:26 schreef Ynske het volgende:
reintegratiebegeleider heeft net gebeld
hij ziet me de komende 14 dagen nog niet gaan werken
moet bij de arts van hen over 14 dagen verschijnen en mag nu gewoon vrijdag naar paps en mams
zoals?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk alle andere activiteiten doen die je wilt?
Maar is dat dan ook niet te vermoeiend? Ik kan me nl voorstellen dat hoe meer je rust, hoe rapper je herstelt. Of niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals?
ik mag gewoon de deur uit, boodschappen doen, naar die doop
etc
als ik maar rustigaan doe en zorg dat ik beter word
Het gaat me echt té traag momenteel...quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef leonieke het volgende:
Zou het een grap zijn dat FOK! zo traag werkt vandaag?
ik zal toch moeten eten, daar moet je ook boodschappen voor doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook niet te vermoeiend? Ik kan me nl voorstellen dat hoe meer je rust, hoe rapper je herstelt. Of niet?
kloptquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat me echt té traag momenteel...
Sinds wanneer kunnen die beesten vliegen?quote:Op dinsdag 1 april 200816:27 schreef marcb1974 het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Pheno, the movie
ik gok dat dat maar 1 keer per jaar lukt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen die beesten vliegen?
en altijd precíés als je niet kijkt!quote:Op dinsdag 1 april 200816:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik gok dat dat maar 1 keer per jaar lukt.
quote:
Das dezelfde!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:22 schreef qu63 het volgende:
Ph. je familie!
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Tofquote:
Straks kippepoten met pindasaus, aardappelbolletjes en wat groente erbijquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:54 schreef Ynske het volgende:
hmm stukkie pizza gaat er hier ook wel in
ik moet t doen met wat soep
iemand een werkende stofzuiger voor me te leen ?
Heet, nat, dierlijk en gewilligquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Daar kunnen zomaar heel lekkere dingen uit voorkomen
Over wie of wat heb je het nu precies?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet, nat, dierlijk en gewilligIk heb er nu al zin in
Jij zag mij al helemaal met m'n leuter in een kop kippensoep liggen?quote:
Het is wel hommeles de laatste tijd weer ja. Ook al wekenlang dat gezeik over die posts per page wat maar alle kanten op stuitertquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is fok bij jullie ook zo vervelend traag?
Hij blijft steeds hanger op de advertenties
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar hij hang nu wel heul erg. 25 sec per pagina is geen uitzondering, en alle html is al ingeladen, alleen nog niet weergegevenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel hommeles de laatste tijd weer ja. Ook al wekenlang dat gezeik over die posts per page wat maar alle kanten op stuitert
dat 'moet' ik ook nog steeds, alleen nu eerst iBus afmakenquote:
Ook in elk ander layout.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar hij hang nu wel heul erg. 25 sec per pagina is geen uitzondering, en alle html is al ingeladen, alleen nog niet weergegeven
iets te vroeg gejuigd dusquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:18 schreef qu63 het volgende:
hey, volgens mij zijn de ads uitgeschakeld, ik zie ze iig niet meer!
Het is ook echt weer traag als een webpagina met 100 geneste divs....quote:
Ik had geen 50gb meer over, was dus echt nodig weer eens.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat 'moet' ik ook nog steeds, alleen nu eerst iBus afmaken
alles laadt binnen een seconde, behalve http://213.193.208.31/www/delivery/lg.php Die heb ik na 5 minuten gekilled. En dan moet ik dus nog een keer f5enquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het ligt niet echt aan de ads want ik kan dat weten en ik heb er ook last van.
ik schuif altijd wat met vanalles, en dan past het weerquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had geen 50gb meer over, was dus echt nodig weer eens.
Ik koop gewoon HD bijquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik schuif altijd wat met vanalles, en dan past het weer
Inderdaad veel makkelijker, alleen heb ik nu bijna 2,5terabytequote:
Ik gooi regelmatig wat weg. Nu gewoon eens gebrand, heb het niet voor niets gedownloadquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik schuif altijd wat met vanalles, en dan past het weer
Oh ik heb momenteel zat aan 1,8 TB hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad veel makkelijker, alleen heb ik nu bijna 2,5terabyte
ik heb net geen TBquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb momenteel zat aan 1,8 TB hoor
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:17 schreef Danny het volgende:
Het lijkt erop dat de adserver over z'n nek aan het gaan is. De ads die via onze adserver worden geserveerd zijn om die reden tijdelijk uitgeschakeld. Morgen en overmorgen ga ik aan een simpeler, minder serverintensieve oplossing werken. Pas als de boel ook MET de skyscraper en bovenste banner ķķk fatsoenlijk loopt komen de ads terug.
makkelijk hequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
hmm oude hardware wss.
* Sjowhan zit nog ff forum te checken via zijn mobiel
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Fles. En rest.
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 april 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Eten
En krijg zo een nieuwe monitor hier
Best wel jaquote:
Wij krijgen misschien deze week een 40"quote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel ja
Van 15 naar 19 inch, scheelt me zoveel scrollen
je bedoelt: van 1024x786 naar 1280x1024quote:Op woensdag 2 april 200813:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel ja
Kun je nog makkelijker fokken tijdens het werkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel ja
Dat ook ja. Scheelt best veel welquote:Op woensdag 2 april 2008 13:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bedoelt: van 1024x786 naar 1280x1024
Ja, dom wijfquote:
Da's idd beter ja.quote:
Hoeveel mennekes zouden die hoeren nog moeten afranselen voor ze dat bedrag bij elkaar hebben?quote:Op woensdag 2 april 200814:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dom wijfin plaats dat ze die hoeren dankbaar is voor de noodzakelijke "aanvullende werkzaamheden"
Noodzakelijke?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dom wijfin plaats dat ze die hoeren dankbaar is voor de noodzakelijke "aanvullende werkzaamheden"
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het was een jubileum: nummertje 40 in de verzameling
Er is wielrennen op tvquote:
quote:
Nergens last vanquote:Trouwens, 'wandelen' die google ads ook opeens over jullie scherm of ligt dat aan mij?![]()
Jij bent toch een fan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dus dan kunnen we niet nuecken?
[..]
Nergens last van
Fan van nuecken terwijl er wielrennen op TV isquote:
Welke ads?quote:Op woensdag 2 april 200815:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er is wielrennen op tv![]()
![]()
Trouwens, 'wandelen' die google ads ook opeens over jullie scherm of ligt dat aan mij?
Ik heb tegenwoordig vooral last van opvliegers, dus koud heb ik het alleszins nietquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef es70 het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die het koud heeft.
Die verticale aan de rechterkant. In één van mijn volgende posts heb ik een link naar een ander topic geplaatst met een screenshotquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fan van nuecken terwijl er wielrennen op TV is![]()
![]()
Hop hop, broek uit
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit in een tshirt, dus koud heb ik het niet echt
Het ligt dus weer aan mijquote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig vooral last van opvliegers, dus koud heb ik het alleszins niet
Dat hoeft niet he. Ik heb het niet snel koud en leo opvliegers. Waarschijnlijk zijn wij dus niet normaal en jij welquote:
Duct-tape!quote:Op woensdag 2 april 200816:10 schreef qu63 het volgende:
Auto stuk
Slangetje voor het koelwater was een beetje gescheurd
Vrijdag slangetjes halen en zaterdag sleutelen aan de auto
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet he. Ik heb het niet snel koud en leo opvliegers. Waarschijnlijk zijn wij dus niet normaal en jij wel
Koukleumen zijn er ook veel, dus ben je nog niet raarquote:Op woensdag 2 april 2008 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r is een hoop over me gezegd, maar normaal......
Als ik het lekker warm heb zit de rest te smoren hier, ben een koukleum.
Ik denk idd dat die opvliegers van mij niet normaal te noemen zijn. Ik ben verdorie nog maar 26 jaarquote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet he. Ik heb het niet snel koud en leo opvliegers. Waarschijnlijk zijn wij dus niet normaal en jij wel
Duct-tape werkt niet zo goed bij 100 gradenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die opvliegers van mij niet normaal te noemen zijn. Ik ben verdorie nog maar 26 jaar![]()
Ik wil niet met jou mee vliegenquote:
Weet je al waar je foto's van gaat maken?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar eens schoenen aandoen. Straks nieuwe foto's van de bouw nemen
dus ik mag niet zeggen dat je al ZESENTWINTIG bent?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dus ik mag niet zeggen dat je al ZESENTWINTIG bent?
Het alternatief is stoppen met ademhalen, lijkt me niet echt de gezondste optiequote:
en je kan het niet bewust zelf doenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Het alternatief is stoppen met ademhalen, lijkt me niet echt de gezondste optie.
Je hķķrt 'm gewoon tikken!quote:Op woensdag 2 april 200816:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dus ik mag niet zeggen dat je al ZESENTWINTIG bent?
Vraag me af wie zou willen helpen met een dergelijk ietsquote:
Auchquote:Op woensdag 2 april 2008 16:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je hķķrt 'm gewoon tikken!
Die biologische klok
Jijquote:Op woensdag 2 april 2008 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag me af wie zou willen helpen met een dergelijk iets.
Weg daarquote:Op woensdag 2 april 2008 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Sinds wanneer zit ik in DIG SC?
Geen ideequote:Op woensdag 2 april 2008 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Sinds wanneer zit ik in DIG SC?
Mja nee oké.quote:
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 april 2008 17:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een vraagje over abbonnement dat ik net heb afgesloten.
Het betreft een Telfort Unlimited abbo, heb hem net binnen gehad en zie dat de start datum abbonnementskosten 28-04-2008 in gaat maar ik kan al wel bellen.
als ik naar telfort nummers bel betaal ik dan gewoon geld of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |