quote:Op maandag 31 maart 2008 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eddy Murphy is geniaal![]()
Oemfoefoe, The Sexy Zebra Bitch![]()
![]()
Gast... moet dat nou?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 13 kwartiertjes!
Dan mag ik weer richting huis
That shit about Stevie ain't funny!! He's a fucking miracle man!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]Eddy!! I want half! ...mr fuckyou man...
Joow en bedankt manquote:Op maandag 31 maart 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 13 kwartiertjes!
Dan mag ik weer richting huis
En natuurlijk is Herman Finkers ook geweldigquote:Op maandag 31 maart 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik krijg de zenuwen van die vent
Stevie, i'm not impressed...you want to impress me? you take the wheel for a while motherfucker.. (autorijdenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
That shit about Stevie ain't funny!! He's a fucking miracle man!
I heard that shit! I heard that shitquote:Op maandag 31 maart 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stevie, i'm not impressed...you want to impress me? you take the wheel for a while motherfucker.. (autorijden)
Whehehequote:
quote:So I figured if he came up to me,
I could use the Jedi mind trick on him.
Mr. T walk up and go, "I heard
you did some jokes about me."
"No, you didn't."
"Maybe I didn't."
"I'm gonna go beat up the fool
that told me them lies."
quote:
quote:Hey, don't mind the cameras, everyone. They're filming a movie up in here. And
y'all gonna be in it! .....
Only *I'm* the only one gonna get paid, the motherfucker.
Huh??quote:Op maandag 31 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme lolcats zijn hier nu ook geblocked
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Gast, waar hebben die IT-ers bij jou last van?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Newsgroups/Forums;Humor/Jokes"
For assistance, contact your network support team.
GVD!!!!!!
Dude... lolcats is toch niks mis mee. Straks kan je geeneens meer op nu.nl ...of nog erger, niet meer op Fok!!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Newsgroups/Forums;Humor/Jokes"
For assistance, contact your network support team.
GVD!!!!!!
het rare is, dat ik je plaatje wel kan zienquote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, waar hebben die IT-ers bij jou last van?
Whehehehequote:
quote:They got dudes in the doctor's office
with symptoms like, "Excuse me, doc, what does it mean when you go to the bathroom and fire shoot out your dick?"
"Let me get this right.
So you're getting a burning sensation when you urinate?"
"No, fire shoot out my dick, is all.
"A burst of flame fly out my dick
when I pee.
quote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar wordt komende zomer de nieuwe spits van Real Madrid. Dat meent althans zaakwaarnemer Jorge Fuentes, die de belangen behartigt van Sevilla-spits Luís Fabiano.
Fabiano, topscorer van de Primera División met 22 treffers, is volgens de zaakwaarnmer geen kandidaat om naar Real te gaan. "Ik denk niet dat Fabiano naar Real Madrid gaat, want ze zijn geloof ik dicht bij het contracteren van Huntelaar. Bovendien zijn ze geïnteresseerd in David Villa, ze zullen toch geen zes aanvallers kopen?", zo vraagt de zaakwaarnemer zich af in de Spaanse krant AS.
Mocht Real Madrid toch Fabiano willen kopen. Sevilla laat hem enkel gaan als er wordt voldaan aan de zestig miljoen euro die als clausule is opgenomen in zijn contract.
maar hij zit in het vliegtuig naar barcelona. beetje om als je het mij vraagtquote:
Ik mag hopen van nietquote:
Whehehequote:
Voor Ajax niet te hopen, maar hij wilt graag prijzen...en dat zit er al een tijdje niet in voor ze.. Heitinga weg, Huntelaar weg, Bruno Silva in de belangstelling...quote:
Danny Landzaatquote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor Ajax niet te hopen, maar hij wilt graag prijzen...en dat zit er al een tijdje niet in voor ze.. Heitinga weg, Huntelaar weg, Bruno Silva in de belangstelling...
Ben nieuwsgierig, met wie San Marco op de proppen komt...
Ik las iets over Demy de Zeeuw...quote:
Niet de enige vrouw?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef saban het volgende:
Ik ben niet de enigeVrouwen die de trap nemen i.p.v de roltrap.
Een tijdje geleden werd ik hier uitgemaakt voor 'respectloos' omdat ik mensen irritant vond die zomaar stil staan op een drukke station.quote:
Neeeeeeequote:
Cabaretquote:
En toch kom je terug?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef saban het volgende:
[..]
Een tijdje geleden werd ik hier uitgemaakt voor 'respectloos' omdat ik mensen irritant vond die zomaar stil staan op een drukke station.
Klik op 't linkje en lees reactie
Hij graaft zn eigen grafquote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor Ajax niet te hopen, maar hij wilt graag prijzen...en dat zit er al een tijdje niet in voor ze.. Heitinga weg, Huntelaar weg, Bruno Silva in de belangstelling...
Ben nieuwsgierig, met wie San Marco op de proppen komt...
Ja shit laat hem dat dan even bij Feyenoord doen ofzo... Ik zag echt veel liever Verbeek naar Ajax komenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hij graaft zn eigen graf![]()
eerst nog dat drama van van de zomer, en daarna een slecht seizoen
en de nieuwste aankoop, joris mathijsen, want die schijnt het neit naar zn zin te hebben in duitslandquote:
dat kan ik me voorstelllen. maar dat johan cruyff afhaakte zegt al genoeg denk ikquote:Op maandag 31 maart 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja shit laat hem dat dan even bij Feyenoord doen ofzo... Ik zag echt veel liever Verbeek naar Ajax komen
Ongekend... Ik mag toch echt hopen dat van Basten meer verstand in zijn kop heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en de nieuwste aankoop, joris mathijsen, want die schijnt het neit naar zn zin te hebben in duitsland
Ik snap niet dat iedereen Boularhouz links laat liggenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... Ik mag toch echt hopen dat van Basten meer verstand in zijn kop heeft
Tjah ik weet het niet, ik zie trouwens graag Sulejmani komenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen Boularhouz links laat liggen
Ja dat zegt zeker genoeg, maar hoop doet levenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstelllen. maar dat johan cruyff afhaakte zegt al genoeg denk ik![]()
en de playoffs zijn er niet meer, dus tja moeilijk verhaal
Chelsea en Tottenham in de race.. (waarbij Chelsea 'm een jaar bij PSV wilt stallen)..quote:Op maandag 31 maart 2008 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik weet het niet, ik zie trouwens graag Sulejmani komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |