Have fun!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:31 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben er vandoor!
werk ze allemaal!
idd, daar hadden we Sherlock niet voor nodigquote:Op maandag 31 maart 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die quote dan ook van de Belastingsdienst:
[..]
Nee duuuh
Veul plezier!!! En doe voorzichtig!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:31 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben er vandoor!
werk ze allemaal!
Bij de Belastingsdienst dachten ze ookquote:Op maandag 31 maart 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, daar hadden we Sherlock niet voor nodig
Helleuwquote:
Mogguh WLquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal![]()
[ afbeelding ]
Geloof je me niet? PM je telefoonnummer maar, als je het weer bent vergeten bel ik een keerquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij niet echt iets schokkends...
Ohjawel..Sm0kez is een goeie prank caller
Meuning WLquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal![]()
[ afbeelding ]
En springt als Supergabberrr uit z'n bed?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
had je een hijger aan de telefoon ?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je een hijger aan de telefoon ?
F5?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg m'n 'quote' knopjes niet meer te zien
Hmm..na het opnieuw starten van FireFox weer welquote:
Hmm apartquote:Op maandag 31 maart 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm..na het opnieuw starten van FireFox weer wel
natuurlijkquote:
Gezien het feit dat we bij deel 196 zijn kan je concluderen van wel jaquote:
En zo is het maar netquote:Op maandag 31 maart 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijkwij gaan onverminderd door
En niet andersquote:En zo is het maar net
Tijd voor cabaretquote:
mag ik ook een slokje van wat jjj aan het drinken bent ?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik wilde noar de bereeje pliesie.
Hans Teeuwenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hanske Teeuwuh!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die vind dat die man niet meer leuk is?quote:
Whahahaquote:
Ah...daar zeg je wat anders... niet meer leuk is.. .dat ben ik met je eens...quote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die vind dat die man niet meer leuk is?
Ja hij had zeker zijn leuke stukken hoor, maar ik hou wat meer van de actieve cabaretiers (Jochem Myjer, Arie & Sylvester, Bertje Vis!)quote:Op maandag 31 maart 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah...daar zeg je wat anders... niet meer leuk is.. .dat ben ik met je eens...
Nu is hij inderdaad niet meer grappig..maar hij was het wel (mijn mening he...)
Arie en Sylvester kan ik niet naar blijven kijken, die hebben hun momenten.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja hij had zeker zijn leuke stukken hoor, maar ik hou wat meer van de actieve cabaretiers (Jochem Myjer, Arie & Sylvester, Bertje Vis!)
Met dat Bokito stuk bedoelde jequote:Op maandag 31 maart 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Arie en Sylvester kan ik niet naar blijven kijken, die hebben hun momenten.
Jochem Meyjer en Bert Vischer zijn echt te hilarisch gewoon
Ik kan Guido Weijers ook wel waarderen..alleen die lul gebruikt al mijn grappen.. (ik moet je recht in je ogen aankijken?? yeah right...)
Genieten juistquote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Bert Visscher vind ik te hysterisch.
Vliegende Panters, Arie & Silvester, Russell Peters, Ed Byrne.
George Carlin ftwquote:Op maandag 31 maart 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Genieten juist![]()
Maar goed ook dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft, anders kregen wij hier ook van die Amerikaanse "humor"
ik denk het wel. ik vindt die man écht geweldigquote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die vind dat die man niet meer leuk is?
En ofquote:Op maandag 31 maart 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk het wel. ik vindt die man écht geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent zeker een bert vischer fan ?
Eddy Murphy is geniaalquote:Op maandag 31 maart 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
George Carlin ftwDie vent is ook hilarisch.
En ik vind Eddy Murphy geweldig...maar daar moet je dan ook echt van houden geloof ik ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |