Van te veel topics maken op Fok! ookquote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef afcajos het volgende:
ik las ergens dat je van regelmatig roltrap gebruik baarmoederhalskanker kunt krijgen
Ook als je bijvoorbeeld naar de 16e verdieping moet? Ik neem sowieso altijd de roltrap en bij meer dan 2 verdiepingen de lift.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef EvilMarc het volgende:
Bij lift vs trap neem ik wel de trap. Roltrap vs trap lijkt me vrij logisch dat de roltrap gekozen wordt
Lopen op de roltrap gaat sneller dan lopen op de normale trap. En dus als je haat hebt en je denkt: He, een roltrap, dan ben ik sneller boven.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:34 schreef Heathen. het volgende:
Mensen die niet snappen dat er naast een trap staat
Dat is ook zware kost als tuig iedere keer de roltrappen molt (o.a. De Vlugtlaan en Jan van Galenstraat).quote:Op zondag 30 maart 2008 22:33 schreef GasTurbine het volgende:
Inderdaad. Vooral bij de metro. 15 mensen rennen de trap op waar 1 iemand blijft staan vooraan.
Nee, daar is een roltrap voor! Als ze dat niet willen moeten ze er maar een lift wegzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef karr-1 het volgende:
Maar dan krijg je weer van die zeikerds die haast hebben op een roltrap en de roltrap dus alsnog als een gewone trap gebruiken. Neem dan meteen de trap !!!
De roltrap is om te rollen en dus niet om zelf te bewegen. De gewone trap is om zelf te bewegen.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, daar is een roltrap voor! Als ze dat niet willen moeten ze er maar een lift wegzetten.
Hear hear.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mensen die stil gaan staan op een roltrap
En al helemaal als ze dan niet rechtshouden![]()
Als je eerder boven wil zijn moet je eerder vertrekken.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Lopen op de roltrap gaat sneller dan lopen op de normale trap. En dus als je haat hebt en je denkt: He, een roltrap, dan ben ik sneller boven.
Maar dat gaat dus niet door als er allemaal mongolen links, rechts en in het midden stil gaan staan.
Mensen die lopen en/of rennen op de roltrap, die zijn pas fijnquote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je eerder boven wil zijn moet je eerder vertrekken.
Omdat dat dus sneller is!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die lopen en/of rennen op de roltrap, die zijn pas fijn![]()
Dat ding is niet gemaakt om als trap te gebruiken, dan hadden ze hem wel stil gezet. je rolt vanzelf naar boven/beneden toe, waarom dan gaan lopen?
Alleen in jou fantasie misschien, voor de rest van de wereld maakt het geen enkel verschil.quote:
Mensen die kunnen lopen kunnen ook de trap nemen. Iedereen blij !!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:31 schreef JDude het volgende:
Als alle bejaarden/nietsnutten/luie mensen nou eens rechts gingen staan, dan bleef er links ruimte over voor mensen die wel kunnen lopen. Iedereen blij!
Dat is wel mega irritant ja. Van die mensen die meteen boven- of onderaan de roltrap stilstaan en rondkijken alsof ze in een compleet andere wereld terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef Pantalaimon het volgende:
Niks mis met stilstaan op de roltrap of gewoon de trap nemen...
...maar wel met nog even uitgebreid stilstaan en om je heen kijken als je net van de roltrap bent gestapt zodat de achterkomende mensen zowat over je heen moeten struikelen![]()
.
kloon Elixabetequote:Op maandag 31 maart 2008 11:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
van traplopen krijg je lekkere billen
Oh, geweldig. Mijn zwarte lijst 'Mensen die ik in elkaar zal timmeren bij het missen van een metro/trein' wordt steeds langer.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef karr-1 het volgende:
Maar dan krijg je weer van die zeikerds die haast hebben op een roltrap en de roltrap dus alsnog als een gewone trap gebruiken. Neem dan meteen de trap !!!
Achter aan sluiten, dat hebben er meer gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh, geweldig. Mijn zwarte lijst 'Mensen die ik in elkaar zal timmeren bij het missen van een metro/trein' wordt steeds langer.
Mark my words, het zou kunnen gebeuren dat ik tot dit wanhoopsoffensief kom.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Achter aan sluiten, dat hebben er meer gezegd.
't Is gewoon lomp om te denken dat een roltrap alleen is om op stil te staan natuurlijk... Nou boeit dat me in een willekeurig winkelcentrum ofzo niet zo veel, maar op vliegvelden waar je vaak van die platte loopbanden hebt is het ongelofelijk irritant als mensen de band blokkeren door naast elkaar stil te gaan staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Alleen in jou fantasie misschien, voor de rest van de wereld maakt het geen enkel verschil.
Daarom heb ik preventief gekozen om geen baarmoederhals te nemenquote:Op zondag 30 maart 200821:34 schreef afcajos het volgende:
ik las ergens dat je van regelmatig roltrap gebruik baarmoederhalskanker kunt krijgen
Maar mensen die haast hebben zijn gewoon te laat van huis gegaan, dat is toch niet zo moeilijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:05 schreef Omniej het volgende:
Dan kunnen de mensen die wél haast hebben tenminste gewoon fatsoenlijk aan de linkerkant door blijven lopen.
Ik heb nog nooit meer dan 8 trappen achter elkaar moet lopenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook als je bijvoorbeeld naar de 16e verdieping moet? Ik neem sowieso altijd de roltrap en bij meer dan 2 verdiepingen de lift.
Mensen die de lift nemen voor 1, 2 of 3 verdiepingen moeten ook dood.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer dan 8 trappen achter elkaar moet lopen
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom heb ik preventief gekozen om geen baarmoederhals te nemen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik vraag me inderdaad wel eens af wat er in hemelsnaam voor nodig zou zijn om heel Nederland zo ver te krijgen gewoon rechts te gaan staan op de roltrap.quote:Op zondag 30 maart 200822:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Lopende mensen op een roltrap zijn nog veel ongeschikter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Stilstaande mensen op een roltrap zijn echt [X] Ongeschikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |