Nee dat kan niet, AB gaf alleen een opdracht aan de tv om uit te gaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je kan de tv toch niet slopen met een afstandsbediening?
Wel als je het "zelfdestructieknopje" hebt ingedrukt... Dan gaat ie feilloos kapotquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag beetje lopen klooien met universele afstandsbediening van dxtreme.com (), deed ht gewoon goed trouwens.
Ik vanavond zo die tv uitzetten, daarna weer aan proberen te doen, wss tegelijk met de andere normale afstandsbediening, maakt ie alleen nog maar een vaag tikkend geluid.![]()
Stekker uit de muur, er weer in, helpt niets.
Ouders gelijk zo van, mooi gedaan dit dat.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wel als je het "zelfdestructieknopje" hebt ingedrukt... Dan gaat ie feilloos kapot
Tv's gaan niet kapot van een afstandsbediening.. Ze willen je gewoon afzetten.. Zodat jij een nieuwe TV voor ze gaat kopen..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
![]()
Wel klote, want mn ouders zijn er dus echt van overtuigd dat ik dat ding gesloopt heb. De enige in dit huis die iets van techniek afweet ben ik, en ze weten me ook altijd te vinden als ze hun pc weer eens volgestouwd hebben met troep, maar nu geloven ze er weer niks van.
Tegen die tijd ben ik al lang wegquote:Op maandag 31 maart 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
Tja TS dat word 5 jaar zonder eten naar bed
Best oud barrel eigenlijk, gewoon beeldbuis.quote:
En dan hebben ze nog niets op de plaats van bestemming uitgegevenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Best oud barrel eigenlijk, gewoon beeldbuis.
Schat 2,5 jaar.
Zou ook nog wel eens een demo-model kunnen zijn geweest, zuinigheid van mn ouders op elektronica gebied kennende.
En dan gaan ze volgend jaar met zn tweën 2 weken op vakantie voor 4000 euro.
ik weet hoe dat voeltquote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
![]()
Wel klote, want mn ouders zijn er dus echt van overtuigd dat ik dat ding gesloopt heb. De enige in dit huis die iets van techniek afweet ben ik, en ze weten me ook altijd te vinden als ze hun pc weer eens volgestouwd hebben met troep, maar nu geloven ze er weer niks van.
ja mijne vroeger ook..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:45 schreef Mejoon het volgende:
Mijn vader zei altijd dat als ik teveel zou zappen de tv kapot zou gaan.
Je vader wilde gewoon eens rustig naar zijn voetbal kunnen kijken.. Tv's met een normale leeftijd kunnen echt wel tegen een partijtje zappen hoor!quote:Op maandag 31 maart 2008 00:45 schreef Mejoon het volgende:
Mijn vader zei altijd dat als ik teveel zou zappen de tv kapot zou gaan.
mijn ouwe tv kon zo snel zappen dat was gewoon niet leuk meer zo rapquote:Op maandag 31 maart 2008 09:17 schreef Underverse het volgende:
[..]
Je vader wilde gewoon eens rustig naar zijn voetbal kunnen kijken.. Tv's met een normale leeftijd kunnen echt wel tegen een partijtje zappen hoor!
Hoe word je genept?
Noem je dat oud? Een tv gaat minstens 10 jaar mee, dus dat ding is nog hardstikke jong.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Best oud barrel eigenlijk, gewoon beeldbuis.
Schat 2,5 jaar.
Dat is idd de enige manier waarop je met een afstandbediening de boel eventueel kan slopen. Ervanuitgaande dat je dat niet gedaan hebt, is het een gevalletje raar toeval.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
nou, kan kán wel.
alle tv's hebben een verborgen servicemenu. eigenlijk alleen voor reparateurs. In dat menu vind je instellingen waarmee je best veel kunt verkloten
Dan heb je een jonge generatie.. Mijn samsung LCD is net zo snel met zappen als vanouds... Ligt aan de analoog/digitaal converter...quote:Op maandag 31 maart 2008 09:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mijn ouwe tv kon zo snel zappen dat was gewoon niet leuk meer zo rap
nu moet ik gewoon bijna een seconde wachten..
das weer een nadeelt van digitale TV
Als je hard genoeg gooit, kan dat prima hoor...probeer maar eens.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
riiigghhhhtttttttttttquote:Op maandag 31 maart 2008 12:09 schreef Farenji het volgende:
Als de batterij die je in de afstandsbediening propt maar zwaar genoeg is, dan kun je er echt wel een tv mee verdampen. Maar je hebt kans dat de afstandsbediening dat ook niet overleeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |