Zaterdag de 5mw red laserpointer binnengekregen, en vandaag de 50mw green laserpointer.
Echt.. volgens mij kloppen die specs die ze opgeven voor geen meter..
Die rode 5mw is echt superfel. Zelfs met de bijgeleverde (oude) batterijen erin is deze echt stukken feller
als mijn oude 5mw met nieuwe batterijen. En past zelfs een 4e batterij in, waardoor de laserpointer van
DX nóg feller wordt. Ik wacht nog op mijn 300-pack AG3 batterijtjes, dus dit heb ik nog niet geprobeerd..
De rode 5mw is van een goede kwaliteit. Metaal, dus geen plastic baggerdingetje. Klein, maar niet te licht.
Link voor de rode 5mw ($1.91 / ¤1.25) :
http://www.dealextreme.com/Edit, we doen niet aan refferers

Mijn digitale camera is een beetje dood aan het gaan, dus ik heb deze foto's even met de PSP gemaakt..
Foto's:
Laserpointer kwam binnen in een nette dikke enveloppe, met deze omschrijving:
![]()
Binnen in zat dus.. TEH LAZOR!!

( ..super LED lamp op de verpakking

)
![]()
Zoals je ziet, alles van metaal. Voelt ook echt solide aan.
![]()
Op de "lenshouder" zit een inkeping, waarmee je de laser kunt scherpstellen.
![]()
Dikke en felle rode stip op de muur, bij vol daglicht.
![]()
Kan me echt nauwelijks voorstellen dat dit maar 5mw is..
![]()
Lamellen dicht. De PSP maakt belachelijk slechte foto's in het donker, maar IRL zie je gewoon de laserstraal!
De groene 50mw laserpointer is absoluut zijn geld waard, dubbel en dwars!
Schijnt bijna dubbel zo fel als de groene (ebay) 50mw van mijn collega. Ik had
al in de DX-reviews gelezen dat deze door iemand op 85mw (oid) gemeten was,
en inderdaad.. Ik heb gemerkt dat er tegenwoordig een nette Engelse manual
bijzit (waar met de hand) een vinkje is gezet bij 80mw. Manual is nieuw, de
groene 50mw werd eerst geleverd zonder. Dus 80mw voor de prijs van 50mw!
De "50mw" groene ( $46.40 / ¤30,- ):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4364~r.59283816(in deze link zit mijn affiliate code. Als je het artikel aanschaft via deze link, krijg ik daar wat "bonuspuntjes" voor.)Foto's:
Deze kwam binnen in een grote enveloppe (zat namelijk ook een 5-pack accu's in). Omschrijving:
![]()
De groene laserpointer zat verpakt in een mooi doosje en en zat een nette Engelstalige manual bij.
![]()
Ook deze is weer volledig van metaal, dus geen plastic troep. (die batterij staat verkeerd om op de foto)

![]()
Zoals je kunt zien is dit géén kleine lichtgewicht. Ligt wel érg lekker in de hand. Mannen-laserpointer!
![]()
BOEM! Da's pas een straal. Deze foto is genomen met de lamellen half dicht.
![]()
Met de lamellen volledig aan de kant, is nogsteeds zéér duidelijk de straal te zien. Dit is de perfecte aanwijzer!
[ Bericht 2% gewijzigd door BrandX op 07-04-2008 22:12:07 (we doen niet aan refferers) ]