abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935977
is allemaal prima, heb ik tijd genoeg om te experimenteren en leuke clubs te zoeken.

mag ik eigenlijk vragen wat het doel is van deze challenge?, met akropolis CL winnen?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_57936032
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is allemaal prima, heb ik tijd genoeg om te experimenteren en leuke clubs te zoeken.

mag ik eigenlijk vragen wat het doel is van deze challenge?, met akropolis CL winnen?
Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.
Zelf ben ik binnen 4 seizoenen 3 keer gepromoveerd en ga nu het 2e jaar op het hoogste niveau tegemoet.
Ben inmiddels van een semi-profstatus naar de profstatus gegaan.
pi_57936085
je kan ook met amateurs spelen?, kan ik bijv. dus ook bij zondagamateurclub WKE aan de slag?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_57936123
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kan ook met amateurs spelen?, kan ik bijv. dus ook bij zondagamateurclub WKE aan de slag?
Niet zonder dat je de database hebt geedit.
In Nederland kan je normaal gesproken de Eredivisie en de Jupiler League spelen.
In Zweden heb je de hoogste divisie en daar nog 3 divisie's onder.
pi_57936560
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.
Zelf ben ik binnen 4 seizoenen 3 keer gepromoveerd en ga nu het 2e jaar op het hoogste niveau tegemoet.
Ben inmiddels van een semi-profstatus naar de profstatus gegaan.
Hoe krijg je de profstatus?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_57936610
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Die krijg je vanzelf als je op het hoogste niveau gaat spelen.
pi_57936614
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Volgens mij automatisch als je eenmaal in de hogere divisies terecht komt. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor
pi_57936630
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die krijg je vanzelf als je op het hoogste niveau gaat spelen.
Dan moet ik die dit seizoen gaan krijgen, als het goed is. .

Edit: Ik ben er klaar mee. Ik kan geen kwaliteit aantrekken omdat niemand wil komen, en mijn huidige spelers zijn net goed genoeg voor de top van de Zweedse Eerste Divisie Elite. Heb geen zin om na degradatie weer verder te gaan. Toch binnen 4 seizoenen naar de Eredivsie gegaan.

[ Bericht 23% gewijzigd door GeneraalUli op 09-04-2008 17:28:07 ]
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_57961175
Beetje stom dat ik Mongolië als mijn vaderland heb opgegegeven, nu blijkt dat je automatisch een aanzienlijke scoutingskennis van je vaderland meekrijgt.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_57961199
Daarnaast kan het geen twijfel zijn dat enkele Mongoolse talenten in mijn Fiorentina-game opduiken.
pi_57961317
Haha, waarom heb je dat gedaan dan?
pi_57961326
Jammer dat iedereen met de Akropolis challenge is gekapt.
Ik ga nog vrolijk verder.
Mijn tweede seizoen op het hoogste seizoen was een vreemd seizoen.
Tot 8 wedstrijden voor het einde streed ik mee om het kampioenschap maar helaas verloor ik toen 5 wedstrijden achter elkaar
Weg kampioenschap en uiteindelijk ben ik 7e geworden.

Toch is het een zeer geslaagd seizoen want Akropolis heeft voor het eerst in de historie de Zweedse Beker gewonnen door Malmo te verslaan met 3-0.

Heb dit jaar ook voor het eerst mijn banksaldo ruim positief af weten te sluiten.

Sterspelers van het seizoen waren Patrik Lomski en Anes Mravac.

Voor komend seizoen heb ik in ieder geval een keer een transferbudget
En ik zorg ervoor dat mijn selectie wat breder wordt.
pi_57961484
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Haha, waarom heb je dat gedaan dan?
De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat iedereen met de Akropolis challenge is gekapt.
Ik ga nog vrolijk verder.
Mijn tweede seizoen op het hoogste seizoen was een vreemd seizoen.
Tot 8 wedstrijden voor het einde streed ik mee om het kampioenschap maar helaas verloor ik toen 5 wedstrijden achter elkaar
Weg kampioenschap en uiteindelijk ben ik 7e geworden.
[ afbeelding ]

Toch is het een zeer geslaagd seizoen want Akropolis heeft voor het eerst in de historie de Zweedse Beker gewonnen door Malmo te verslaan met 3-0.

Heb dit jaar ook voor het eerst mijn banksaldo ruim positief af weten te sluiten.

Sterspelers van het seizoen waren Patrik Lomski en Anes Mravac.

Voor komend seizoen heb ik in ieder geval een keer een transferbudget
En ik zorg ervoor dat mijn selectie wat breder wordt.
Leuk om te lezen. Ik zou ook graag meedoen aan een challenge, mits deze zich in een grotere competitie afspeelt, zoals de Italiaanse, Spaanse of Engelse. Zweden lijkt me nogal saai...
pi_57961526
Zijn er mensen die in het jaar 2015 ofzo zijn, en enkele doorgebroken talentnamen kunnen doorspelen?
pi_57961547
Zweden is juist alles behalve saai. In de grote landen is een challenge juist saaier en makklijker omdat daar de spelers eerder naar toe willen komen.
In Zweden is het echt puzzelen.
pi_57961682
Het is idd puzzelen, maar na een tijdje heb je het toch wel gehad met al die onbekende linderoths en ericsons.
pi_57961933
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:44 schreef druide het volgende:

[..]

De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?
[..]

Leuk om te lezen. Ik zou ook graag meedoen aan een challenge, mits deze zich in een grotere competitie afspeelt, zoals de Italiaanse, Spaanse of Engelse. Zweden lijkt me nogal saai...
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staan Vind hij blijkbaar een grappige naam ofzo
pi_57961963
Misschien is het leuk om met een challenge te beginnen waarin je geen enkele buitenlanders in je team mag hebben binnen 2 seizoenen. En vandaar uit met alleen maar autochtonen van dat land te spelen en kampioen te worden.
pi_57962580
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staan Vind hij blijkbaar een grappige naam ofzo
Hoe kom je erop.

@Sjimz: In de Italiaamse Serie B, en dan kijken wie er het eerst de Champipns League beker kan optillen.
pi_57962651
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef druide het volgende:

[..]

Hoe kom je erop.

@Sjimz: In de Italiaamse Serie B, en dan kijken wie er het eerst de Champipns League beker kan optillen.
Nee die challenge is veel te makkelijk.
pi_57962768
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee die challenge is veel te makkelijk.
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.
pi_57962795
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef druide het volgende:

[..]

Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.
pi_57962912
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.
Grappenmaker. Met bovengenoemde restricties mag je dan al blij zijn als je in 4 jaar in de serie A komt. Want let wel: de tegenstanders zijn hier een maatje groter dan in de Zweedse eredivisie.
pi_57962980
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef druide het volgende:

[..]

Grappenmaker. Met bovengenoemde restricties mag je dan al blij zijn als je in 4 jaar in de serie A komt. Want let wel: de tegenstanders zijn hier een maatje groter dan in de Zweedse eredivisie.
Het lukte me ook met Cisco Roma en die begonnen in de Serie C2

Maar goed als jij me niet wil geloven moet je het zelf maar weten.
pi_57962994
Deze challenge lijkt me ook wel leuk: Je begint werkloos in een of ander groot land, en moet met enkel binnenlandse spelers de champions league winnen bij een willekeurig team.
pi_57963019
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef druide het volgende:
Deze challenge lijkt me ook wel leuk: Je begint werkloos in een of ander groot land, en moet met enkel binnenlandse spelers de champions league winnen bij een willekeurig team.
Met FM2007 ben ik zeker uitgesloten van deelname

want ik heb 2008 nog steeds niet in huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')