Water niet echt, beetje omgespoeld.quote:Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Op de site van Dille en Kamille staat het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook gedaan en is het echt nodig, of niet?
Ik weet eik niet zo goed waar ik het mee zou kunnen vergelijkenquote:Op zondag 28 september 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar smaakt pompoen eigenlijk naar?Ik kan mij er echt geen voorstelling bij maken.
ik las wel ergens dat die met die motiefjes vaak niet voor gebruik zijn maar meer voor de sier, heb je gevraagd of je ermee kon koken toen je em kocht? ( weet niet precies hoe dat verhaal zit hoor,kan me niet voorstellen dat er iets mis kan gaan, de afbeelding kan hooguit loslaten door de hitte ofzo)quote:Op zondag 28 september 2008 14:24 schreef Cith het volgende:
Een grote Tajine meegenomen in de koffer van een bezoek aan Tunesie, gegaan voor de sterkste en beste kwaliteit over prijs - en natuurlijk met een mooi motiefje![]()
Nu maar eens wat uitproberen!
Nah, het maakt gewoon deel uit van het glazuur, wat om elke tajine zit (geloof ik).quote:Op zondag 28 september 2008 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
( weet niet precies hoe dat verhaal zit hoor,kan me niet voorstellen dat er iets mis kan gaan, de afbeelding kan hooguit loslaten door de hitte ofzo)
Had te maken met het lood die vaak in die verf zit, daar schijn je niet goed tegen te kunnenquote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Cith het volgende:
[..]
Nah, het maakt gewoon deel uit van het glazuur, wat om elke tajine zit (geloof ik).
verder:
[ afbeelding ]
Met een schroevendraaier de ogen eruit steken/ draaien, vervolgens het vocht eruit laten lopen en opvangen. De leeggelopen kokosnoot in de oven leggen en vervolgens alstie genoeg verwarmd is met een hamer erop slaan zodat de schil loslaat van het kokosnootvlees.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Kreeg die fucking kokosnoot niet open btwDus maar even naar beneden naar de slager gelopen en die heeft het ding weten te slopen voor me
Tnx voor de tip! Ik was ookal met een hamer en schroevendraaier aan de slag gegaan, maar dus op de verkeerde manierquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier de ogen eruit steken/ draaien, vervolgens het vocht eruit laten lopen en opvangen. De leeggelopen kokosnoot in de oven leggen en vervolgens alstie genoeg verwarmd is met een hamer erop slaan zodat de schil loslaat van het kokosnootvlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |