quote:Op zondag 30 maart 2008 17:54 schreef _Arual_ het volgende:
Even een vraagje namens mijn man, die loopt in huis rond op dit soort crocs:
afbeelding
Probleem is dat hij zich steeds even moet 'ontladen' voordat hij iets van metaal of een medemens aanraakt, anders krijgt hij stroom. Dus hup, even een slipper uit, en dan kan het wel weer zonder pijn. Maar daar denkt hij ook niet altijd aan, dus toen hij net een pan wilde pakken, denderde er weer een vloek door de ruimte.
Heeft iemand van jullie daar ook last van? Wat kun je ertegen doen?
Manlief zal wel weer uniek zijn hierin, anders zouden crocs niet zo populair zijn bij kinderen en mensen in staande beroepen... maar het is een poging waard.
Ik krijg met mn beach-crocs ook regelmatig statische schokken. Zus met model Alice krijgt schokken, moeder met caymans krijgt ook schokkenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:59 schreef sproetjes het volgende:
omdat ik het topic volgooide hier maar even verder
de vraag van _Arual_:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg met mn beach-crocs ook regelmatig statische schokken. Zus met model Alice krijgt schokken, moeder met caymans krijgt ook schokken
Ik ga dit jaar voor de off road, nog lomper dan lomp, maar ze zitten zo lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:31 schreef Koningin het volgende:
TVP'tje
Ik heb vorig jaar caymans gekocht, ben me nog aan het bedenken wat ik dit jaar evt. ga kopen.
Moet dit jaar wel op tijd zijn, want vorig jaar kon ik nergens meer zwarte krijgen...
picsquote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Malindi vandaag al binnengekregen. Echt supersnelle levering. En ze zitten heerlijk!
Volgens mijn moeder blijft dat bandje op je voet plakken als je warme voeten hebt. Dus zij heeft de crete gekochtquote:Op donderdag 10 april 2008 09:28 schreef Koningin het volgende:
Hoe zien die Malindi eruit?
Kan ze nergens vinden.
Weet iemand trouwens hoe de teenslippers zitten?
Athens, Capri of Ithaca??
ik heb zelf ithaca en ik vind ze heerlijk zittenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:28 schreef Koningin het volgende:
weet iemand trouwens hoe de teenslippers zitten?
Athens, Capri of Ithaca??
En net binnen gekregenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gister een paar Alice en Prima's bestelt bij Taylorshoes ben benieuwd
foto's?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En net binnen gekregen![]()
Ze zitten goed maar wel even wennen
UK 8 = 41,5 = USA W10. Verwarrend he!quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:31 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat mannen geen prima's zullen dragenMaar ik denk dat de winkel inderdaad de mannen en de vrouwenmaten door elkaar heeft gehaald. Vandaag eens kijken of ik ze ergens in mijn maat kan vinden om in ieder geval te passen, dan kan ik altijd nog de goede kleur bestellen via de crocs website
Model Cyprus, nog niet hier verkrijgbaar en in de VS uitverkocht overal, voor zover ik kon vinden...quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
@ cinnamongirl,
leuk!! welke zijn dat? ze staan niet op de website, of wel?
shit, nu ga ik twijfelen tussen Cyprus en Sassariquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Model Cyprus, nog niet hier verkrijgbaar en in de VS uitverkocht overal, voor zover ik kon vinden...
die zijn toch gewoon te krijgen in de NL store?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord![]()
I'm hooked! Deze vind ik echt gaaf;
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook stoer:
[ afbeelding ]
Mja, dat wordt ff wachten nog lijkt me.. Zeker als het nog ff duurt voordat ze in NL komen![]()
Ik had die store nog helemaal niet gezienquote:Op zondag 20 april 2008 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
die zijn toch gewoon te krijgen in de NL store?
hier dus
graag gedaan! ik hoop wel dat ze je maat hebben, maar je kan ook zo'n allert instellen, zodat je een mailtje krijgt als ze weer binnenkomenquote:Op zondag 20 april 2008 10:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had die store nog helemaal niet gezienThanks!
Nee, ze hebben mn maat niet. Niet in die groene iigquote:Op zondag 20 april 2008 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
graag gedaan! ik hoop wel dat ze je maat hebben, maar je kan ook zo'n allert instellen, zodat je een mailtje krijgt als ze weer binnenkomen
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Koningin het volgende:
Iemand deze al in zijn bezit??
Crocs-o-dial
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo maar alle gangbare maten en kleuren zijn out of stock als je doorkliktquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef sproetjes het volgende:
via http://www.taylorshoes.com/crocscypruspurchase.htm kun je ze nog bestellen in veel maten
ik zag het idd vlak nadat ik het postt jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat lijkt zo maar alle gangbare maten en kleuren zijn out of stock als je doorklikt
Dus: prik wat punaises in je zool (zonder de plastic kapjes natuurlijk) en je hebt nergens last meer van. Kheb het zelf wel eens gehad met andere schoenen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Jordy-B het volgende:
Door te bewegen raak je statisch geladen. Bij normale schoenen word je echter constant ontladen via de grond. Schoenen met een (dikke) rubber zool isoleren statische elektriciteit, waardoor je niet ontlaadt via de grond. De statische lading van je lichaam bouwt zich vervolgens op.
Als je iets aanraakt dat groot genoeg is om jouw lading over te nemen of wat in contact staat met de grond (zoals mensen met normale schoenen) ontlaad je via je vinger (vaak met vonk) en dat doet pijn.
Je ontlaadt echter niet als je kleine voorwerpen pakt. Als ik vermoed dat ik een ontiegelijke opdonder ga krijgen omdat ik statisch geladen ben, pak ik meestal een klein metalen voorwerp (bestek of een sleutel) en ontlaad ik door dat voorwerp stevig vast te houden en vervolgens een muur aan te tikken.
Oplossing voor het probleem is om iets dat wèl statische elektriciteit geleidt, door (of om) de zool te drukken, zodat je weer gewoon via de grond kan ontladen.
Bijvoorbeeld... Of een stripje aluminiumtape om de zool, of een stukje electriciteitsdraad zonder isolatie door de zool. Wees creatief, maar denk aan het draagcomfort en de kans op krassen op de vloer.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dus: prik wat punaises in je zool (zonder de plastic kapjes natuurlijk) en je hebt nergens last meer van. Kheb het zelf wel eens gehad met andere schoenen.
Maddoxquote:Crocs look like shit and they make your feet smell.
When I see people wearing Crocs, I know immediately that we have nothing in common, and that we could never be friends or have any meaningful kind of relationship. They come in every color imaginable yet look bad with every other article of clothing ever created. The only thing that goes with Crocs is social ostracism.
To their credit though, Crocs serve as an excellent idiot barometer; you can tell a lot about people wearing them. For example, Amazon.com suggest products that other customers have purchased based on the item you're shopping for. Here are the suggestions for Crocs:
When it comes to shoes, there are usually three deciding factors: quality, price, and style. Some shoes are cheap and stylish, but poor quality, while others are stylish and durable, but expensive. Crocs usually go for $30-$60, which doesn't sound like much for a shoe, until you consider that what you're really paying for are melted pellets squirted into a cast-iron mold in some province in China. Crocs have the rare combination of being expensive, poor quality, and ugly. It's quite a feat for one shoe to suck this bad.
People who wear Crocs go on and on about how comfortable they are, and how it's supposedly odor resistant because it's made out of some kind of anti-bacterial foam. Great point, dipshits! You know what else it's resistant to? You getting laid. Then as if the shoes weren't disgusting enough, Crocs introduced a product called "Crocs butter" that's supposed to restore that illustrious injection-molded sheen to those gaping holes they call shoes:
You know that feeling you get when you're full and slightly nauseous and you burp and you can taste the partly digested food in the back of your throat? There isn't a word in the english language to succinctly describe it, but I will hereby refer to it as: croc-butter.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Koningin het volgende:
Iemand deze al in zijn bezit??
Crocs-o-dial
[ afbeelding ]
De prima's rulennnnnnn! Ik heb de gouden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef sproetjes het volgende:
en ik vind de prima juist geweldig
wil graag ook een paar malindi's btwzit er nog steeds aan te denken om ze via taylorshoes te bestellen maar ik kan maar niet kiezen welke kleur ik wil
Ze zitten idd bij mij ook minder ik heb brede voeten geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind de Alice en Prima niet lekker zitten, vooral bij je hiel. En ze moeten echt precies passen. De Mary Jane en Malindit zitten veel comfortabeler, met name door het hielbandje. Je hebt wat 'speelruimte', en ze blijven 'hangen'
De Audrey ben ik deze ronde misgelopen op Ebay, op naar de volgende poging....
ik heb goud, lichtroze, zwart en bruinquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:38 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
De prima's rulennnnnnn! Ik heb de gouden!
Ik heb met mijn maat 38 in de Crocs maat 6. Maat 7 was mij juist te groot.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
De breedte van je voeten bepalen in hoge mate je maat denk ik.
Ik heb nl. zelf maat 38,5, maar van alle Crocs heb ik maat 7. Een heel klein maatje dus, maar maat 8 is me veel te wijd.
Iets minder dan bij dichtere modellen, maar na een dagje dragen zijn je voeten wel plakkerig, is mijn bevinding tijdens de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de Alice gepast en die zitten wel erg lekkerIk ben alleen bang dat je er uiteindelijk toch in gaat zweten omdat het zo'n dichte 'kom' is waar je voeten in zitten.
Of valt dat hartstikke mee?
Maat 9 van de mary janes is goed tot iets te groot 8 is eigenlijk iets te klein dus ik had van die andere 9 besteld en toch zitten ze een beetje krap. Maar ik ben zulke schoenen ook niet gewend dus daar kan het ook wel aan liggenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
De breedte van je voeten bepalen in hoge mate je maat denk ik.
Ik heb nl. zelf maat 38,5, maar van alle Crocs heb ik maat 7. Een heel klein maatje dus, maar maat 8 is me veel te wijd.
Zie jij mannen al met die ballerina's rondstruinen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef het-is-mij het volgende:
Welke is het herenmodel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
daar zitten wel leuke tussen jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:15 schreef ruffian het volgende:
Weet je wat het ergste is?
De meiden hier op kantoor gruwelen van Crocs.
Nu komt Crocs volgend jaar met een gehele nieuwe collectie waar ze gewoon verliefd op zijn.
[ afbeelding ]
Bron: Mijngarderobe
die zijn juist mooi van lelijkheid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier gaan ze toch helemaal de mist in:
[ afbeelding ]
ikke wel, als ik ze draag, krijg ik overal klappen van, rete irritant!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk willen ze de crocs gaan verbieden ivm statische elektriciteit die opgebouwd zou worden..nog nooit iemand wat van gemerkt
Anders lees je de OP even.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk willen ze de crocs gaan verbieden ivm statische elektriciteit die opgebouwd zou worden..nog nooit iemand wat van gemerkt
Ik heb disney's ingeslagen voor de kinderenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Op www.crocs.nl site is momenteel opruiming waardoor de Crocs Prima nog maar 7,50 kost! Ik heb nog wat zomerschoentjes nodig dus meteen 2 paar besteld
quote:Kort nieuws buitenland
` Het schoenenbedrijf Crocs uit de VS
is bijna failliet.Crocs verloor vorig
jaar 185 miljoen dollar,kampt met hoge
schulden en de omzet is sterk gedaald.
In 2002 begon het bedrijf de verkoop
van gekleurde rubberen klompschoenen.
Wat een schatjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Nieuw: Gabby![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als mijn jongste die ziet.....
bronquote:Crocs opent nieuwe eigen winkels
AMSTERDAM – De Amerikaanse klompenfabrikant Crocs opent nieuwe winkels in Amsterdam en Brussel. Daarmee moeten verhalen over het faillissement van de fabrikant van de kenmerkende rubberachtige klompen definitief naar het rijk der fabelen worden verwezen.
Dat zegt de nieuwe directeur van Crocs Europe, Robin Akeroyd in het Algemeen Dagblad. ‘We hebben hier in Europa nog nooit verlies gemaakt’, zegt hij. ‘Mijn medewerkers begonnen zich zorgen te maken en dat terwijl we het hier heel goed doen. Gelukkig hebben we er weer een positieve draai aan kunnen geven. De problemen concentreren zich immers in de VS en daar zijn al de nodige reorganisaties doorgevoerd om de kosten te drukken.’
Modieus label
De Europese omzet van Crocs zou in drie jaar zijn gestegen van 1 miljoen naar 150 miljoen euro. ‘Onze distributeur Crocs Benelux gaat nieuwe winkels openen in Amsterdam en Brussel. Frankrijk en Spanje zijn nog enorme groeimarkten. In schoenenland Italië hebben we Crocs bovendien als modieus label neer weten te zetten. Verder hebben we het merk vorig jaar in Rusland gelanceerd en hebben inmiddels één winkel in Moskou geopend’, aldus Akeroyd die in het verleden bij Teva en Uggs werkte.
teenslippers zitten heerlijk,kan er niet meer zonder.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder blijft dat bandje op je voet plakken als je warme voeten hebt. Dus zij heeft de crete gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |