quote:Op zondag 30 maart 2008 17:54 schreef _Arual_ het volgende:
Even een vraagje namens mijn man, die loopt in huis rond op dit soort crocs:
afbeelding
Probleem is dat hij zich steeds even moet 'ontladen' voordat hij iets van metaal of een medemens aanraakt, anders krijgt hij stroom. Dus hup, even een slipper uit, en dan kan het wel weer zonder pijn. Maar daar denkt hij ook niet altijd aan, dus toen hij net een pan wilde pakken, denderde er weer een vloek door de ruimte.
Heeft iemand van jullie daar ook last van? Wat kun je ertegen doen?
Manlief zal wel weer uniek zijn hierin, anders zouden crocs niet zo populair zijn bij kinderen en mensen in staande beroepen... maar het is een poging waard.
Ik krijg met mn beach-crocs ook regelmatig statische schokken. Zus met model Alice krijgt schokken, moeder met caymans krijgt ook schokkenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:59 schreef sproetjes het volgende:
omdat ik het topic volgooide hier maar even verder
de vraag van _Arual_:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg met mn beach-crocs ook regelmatig statische schokken. Zus met model Alice krijgt schokken, moeder met caymans krijgt ook schokken
Ik ga dit jaar voor de off road, nog lomper dan lomp, maar ze zitten zo lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:31 schreef Koningin het volgende:
TVP'tje
Ik heb vorig jaar caymans gekocht, ben me nog aan het bedenken wat ik dit jaar evt. ga kopen.
Moet dit jaar wel op tijd zijn, want vorig jaar kon ik nergens meer zwarte krijgen...
picsquote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Malindi vandaag al binnengekregen. Echt supersnelle levering. En ze zitten heerlijk!
Volgens mijn moeder blijft dat bandje op je voet plakken als je warme voeten hebt. Dus zij heeft de crete gekochtquote:Op donderdag 10 april 2008 09:28 schreef Koningin het volgende:
Hoe zien die Malindi eruit?
Kan ze nergens vinden.
Weet iemand trouwens hoe de teenslippers zitten?
Athens, Capri of Ithaca??
ik heb zelf ithaca en ik vind ze heerlijk zittenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:28 schreef Koningin het volgende:
weet iemand trouwens hoe de teenslippers zitten?
Athens, Capri of Ithaca??
En net binnen gekregenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gister een paar Alice en Prima's bestelt bij Taylorshoes ben benieuwd
foto's?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En net binnen gekregen![]()
Ze zitten goed maar wel even wennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |