ik nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt best lekker![]()
Breng je verslag uit?
je bent mijn heldquote:
Het was erg lekker alhoewel de pudding niet echt naar Tompouce smaakte , het "sausje" was gewoon bijna puur suiker maar vanillepudding met suiker is sowieso lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt best lekker![]()
Breng je verslag uit?
Hmmm, ok. Het leuke van de kwarktaart citroen vond ik juist dat hij wél echt naar kwarktaart smaakte. Beetje jammer dat deze niet echt tompouce is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:39 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het was erg lekker alhoewel de pudding niet echt naar Tompouce smaakte , het "sausje" was gewoon bijna puur suiker maar vanillepudding met suiker is sowieso lekker.
Ik doe het met de broodbakmachine, dus erg simpel:quote:
Bedankt, broodbakmachine was ik ook van plan dus helemaal topquote:Op zondag 6 april 2008 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik doe het met de broodbakmachine, dus erg simpel:
Long time no see! Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Hmja, als je 51 uur per week werkt blijft er geen tijd over om te koken.quote:Op zondag 6 april 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar voor flink pittig eten ga; is wel prettig als je verkouden bent. Nu eerst koffie.
Bekend fenomeen! Ben zelf net afgestudeerd deze week.quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, als je 51 uur per week werkt blijft er geen tijd over om te koken.![]()
![]()
dat ziet er echt verdammt lekker uit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Tezz het volgende:
En het eindresultaat van mijn creatieve kookmiddag (en het was heerlijk):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef freecell het volgende:
Hier witte bonen in tomatensaus, schnitzel en aardappelschijfjes uit de oven. Ik had écht geen zin in koken. Als het niet de uiterste houdbaarheidsdatum van de aardappeltjes was geweest had ik een soepje gemaakt of patat gebakken.
En ik liet de scnitzel ook nog eens half aanbranden
Het was op zich best te eten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |