Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten wetenquote:Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef mjan het volgende:
Hey! Waar kan ik ergens in het gebied van centrum-helftheuvel een kerstboom fixen? Ja ik ben een kerstboom-noob en ik woon ook pas 2 weken in Den BoschBovendien geen auto ter beschikking dus hij zal op pure spierkracht naar het appartement verplaatst moeten worden, vandaar een beetje dichtbij graag....
Maar ik moet en zal een kerstboom hebben, mét kluit!
quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef roooosje het volgende:
[..]
Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten weten. Oh en hij wil vast wel met de auto ergens een kerstboom met jullie fixen
.
ookquote:
Wij hebben er al 1, alleen nog geen versiering, dus tot die tijd mag hij de berging opleuken met zijn prikblaadjesquote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
nou ben net terug van de Boerenbond en dat was 1 kersbomenkneuzenkermis. Mochten we vandeweek niets vinden houden we ons aangeboden. (Mjan wil nml. voor dit weekend de kerstboom hebben staan).
Volgens mij heb ik jou wel ooit bij tweekeerbellen gezien, kan dat?quote:Op maandag 8 december 2008 16:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Wij hebben er al 1, alleen nog geen versiering, dus tot die tijd mag hij de berging opleuken met zijn prikblaadjes
Je bent een engel! Ik word weer helemaal vrolijk bij het vooruitzicht aan een fatsoenlijk boompje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef roooosje het volgende:
[..]
Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten weten. Oh en hij wil vast wel met de auto ergens een kerstboom met jullie fixen
.
Ai, ai, ai! Dat zijn meestal niet mijn beste momenten. Maar dat kan dus heel goed!quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel ooit bij tweekeerbellen gezien, kan dat?
* SuperrrTuxxx checkt waar dat is.quote:
Zwaai maar een keer, beloof ik plechtig heel vragend te kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx checkt waar dat is.
Dan kunnen we naar elkaar zwaaien, want ik kom in de Copernicuslaan te wonen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 07:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zwaai maar een keer, beloof ik plechtig heel vragend te kijken
Oss?quote:
Aan het winkeloverzicht te zien zitten ze ook in grotere steden, dus daar zal het niet aan liggen. Het viel me gewoon op, daarom vroeg ik het me af.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Halcon het volgende:
Omdat de Action doorgaans in dorpen zit. DB is te duur voor de action waarschijnlijk.
Wrom? Ja het is er altijd teringdruk, da's wel een nadeel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef goldhorn het volgende:
In DB heb je de Marskramer.. Das toch net zoiets als de Action?
Niet? Ik heb namelijk geen idee... Ben nog nooit bij een Action geweest.quote:
Mooi man! Lekker geslapen??quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Afgelopen nacht eerste nacht hier geslapen.Nu nog inschrijven van de week.
Thnx, is handig. Maar ik ben blijkbaar mijn wachtwoord vergeten.quote:
quote:
quote:Over een paar maandjes mag ik ook in mn nieuwe huisje in Den Bosch gaan slapen, voor t eerst in 12 jaar
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Ceased2Be het volgende:
En fijne kerst nog aan alle Bosschenaren hier
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:06 schreef sjimz het volgende:
De vinkenkamp!
Heerlijk om je eigen vragen te kunnen beantwoorden![]()
Super vet! zwemmen in het brabantbad! keii hard verkeerd neerkomen vanaf de hoge springplank en maar net doen of je geen pijn hadquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef sjimz het volgende:
Tja daar moest ik vroeger vaak gymen toen Sportiom nog niet bestond.
En het schoolzwemmen in het Brabantbad
dat is idd heel relaxt! Ik laat de taxi daar altijd langsrijden als ik ben wezen stappenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Loire het volgende:
Die esso bij het brabantbad is master, die is gewoon 24/7 open, enigste in den bosch
Want?quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
dat is idd heel relaxt! Ik laat de taxi daar altijd langsrijden als ik ben wezen stappen.
je kunt daar de taxi laten tankenquote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Want?
[ben benieuwd, aangezien ik daar binnenkort in de buurt woon...]
omdat je daar idd met je zatte kloten nog eten en drinken kan halen! (en peuken natuurlijk)quote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Want?
[ben benieuwd, aangezien ik daar binnenkort in de buurt woon...]
De laatste gymles voor de sloop mochten we al wat dingen van binnen met de grond gelijk maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat was '98 de "mooiste" brand die ik ooit gezien heb
Waar ga je heen?quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, mijn laatste nacht als inwoner van Den Bosch vannacht, Den Bosch het waren mooie jaren en tot over een x-aantal jaar.
Kom ik hier, ga jij weg.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, mijn laatste nacht als inwoner van Den Bosch vannacht, Den Bosch het waren mooie jaren en tot over een x-aantal jaar.
En die gast woont weer bij mij in de straatquote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Een Marokkaan die geregeld in de straat komt zou andere Marokkaanse jongeren hebben uitgedaagd.
Goed dat je verhuistquote:Op zondag 28 december 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die gast woont weer bij mij in de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |