Daar ben ik vanmiddag nog ff geweest.quote:
Niet liegen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik woon ook in de Maaspoort, best n leuke wijk. Het lijkt wat ver van het station af maar vanaf de maaspoort fiets je in 20 minuten naar het station of je pakt de bus, ben je er in 10 a 15 min (2 lijndiensten, 68 en 69).
In de Maaspoort is het bij het water goed toeven, de Noorderplas, staan ook huurhuizen. Reken er trouwens wel op dat het 's ochtends vroeg met de auto echt killing kan zijn als je naar je werk o.i.d. moet. Het kan nogal vaststaan.
veel succes iig!
Ik ben ook al heel wat jaren weg uit DB. Ooit ga ik er weer wonen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:40 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Hey allemaal!
Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een mooie bovenwoning op de Aartshertogenlaan!
Na 12 jaar weggeweest te zijn kom ik eindelijk weer terug naar mn roots!
[verkapte tvp dus...]
Waar woont je huis nu dan ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel wat jaren weg uit DB. Ooit ga ik er weer wonen.
CMT?quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel wat jaren weg uit DB. Ooit ga ik er weer wonen.
Het valt wel mee hoor hier. Den Bosch is veel leuker, maar toch heb het niet slecht getroffen volgens mij.quote:
Da's wel klote dan.quote:Op zondag 2 november 2008 10:50 schreef booo het volgende:
Zo, ik heb tot een uur of zeven wakker gelegen door dat feest in de Brabanthallen
Wtfquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:19 schreef tong80 het volgende:
DEN BOSCH - Den Bosch staat op plaats vier op de lijst van meest onveilige gemeente van Nederland.. Dat is de uitkomst van de Gemeentelijke Veiligheidsindex, een nieuw meetinstrument ontwikkeld door Politie en Wetenschap.
Utrecht is de onveiligste gemeente van Nederland. Verder staat Eindhoven op de derde plek en Tilburg staat op plaats zeven. Het Friese Ferwerderadiel is volgens de makers van de lijst de veiligste gemeente. Aalbug (398ste) komt uit het onderzoek uit de bus als veiligste gemeente van Brabant.
Den Haag staat, als enige van de vier grote steden, niet in de top tien van onveilige gemeenten. Aanzienlijk kleinere gemeenten als Ouder-Amstel en Roermond behoren wél tot de tien onveiligste woonplaatsen.
Met de veiligheidsindex kunnen alle gemeenten van Nederland worden vergeleken, zowel met elkaar, als in de tijd. Zo kan de ontwikkeling van de criminaliteit worden gevolgd. In de index tellen aangiftecijfers voor diefstal, inbraak, geweld en vernieling even zwaar mee. Sommige delicten (winkel- en fietsendiefstal) zijn buiten beschouwing gelaten omdat registratie daarvan per politieregio aanzienlijk verschilt. Ook zware delicten als moord tellen niet mee; de kans dat een burger daarmee te maken krijgt, is klein.
topartiest weer! Weer iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Er is een mooie clip bij jullie opgenomen
Nog eentjequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx wordt ergens volgende maand officiëel importBossche!![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef mjan het volgende:
Hey! Waar kan ik ergens in het gebied van centrum-helftheuvel een kerstboom fixen? Ja ik ben een kerstboom-noob en ik woon ook pas 2 weken in Den BoschBovendien geen auto ter beschikking dus hij zal op pure spierkracht naar het appartement verplaatst moeten worden, vandaar een beetje dichtbij graag....
Maar ik moet en zal een kerstboom hebben, mét kluit!
Op zaterdagquote:Op zondag 7 december 2008 14:53 schreef Duvel86 het volgende:
zoo. het was gisteren volgens mij fc den bosch fanday ofzo..wat een partij mongolen zeg in de kroeg.
quote:Op maandag 8 december 2008 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
(goed, dat word dus op de bank slapen vannacht)
Daar ga ik ook zo ongeveer wonen.quote:Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef mjan het volgende:
in het gebied van centrum-helftheuvel
Schiet nou maar op met antwoord geven, het wordt er niet gezelliger op hierquote:Op maandag 8 december 2008 09:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik ook zo ongeveer wonen.![]()
Dan stuur ik Ceased2Be er wel op uit, die kan wel een ommetje gebruiken...quote:Op maandag 8 december 2008 09:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ken wel een goede kerstbomenverkoper in Rosmalen, is wel een stukje lopen
Ja hoe moet ik dat weten als ik ook van buiten Den Bosch kom.quote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schiet nou maar op met antwoord geven, het wordt er niet gezelliger op hier
quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten als ik ook van buiten Den Bosch kom.![]()
Vlakbij kruispunt Onderwijsboulevard/Christiaan Huygensweg.quote:
Ofwel bij mijquote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vlakbij kruispunt Onderwijsboulevard/Christiaan Huygensweg.
Gezellig.quote:
Het wordt één grote fok-ophoping hier in de buurt.... Wanneer verhuis je?quote:
Als je tenminste op het ...plein komt ;-)quote:
Wie woont nog meer daar in de buurt dan? De precieze datum weet ik nog niet, Nog een beetje aan het klussen enzo en er moet nog eea overgehuisd worden, dat doen we allemaal zelf dus... Heb in principe tijd zat, want ik hoef hier pas eind van de maand weg te zijn, maar wil toch voor de kerst over zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 10:51 schreef mjan het volgende:
[..]
Het wordt één grote fok-ophoping hier in de buurt.... Wanneer verhuis je?
Het pleinquote:Op maandag 8 december 2008 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je tenminste op het ...plein komt ;-)
of is het de nieuwbouw?
roooosje woont hier 1 deur verderopquote:Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie woont nog meer daar in de buurt dan? De precieze datum weet ik nog niet, Nog een beetje aan het klussen enzo en er moet nog eea overgehuisd worden, dat doen we allemaal zelf dus... Heb in principe tijd zat, want ik hoef hier pas eind van de maand weg te zijn, maar wil toch voor de kerst over zijn.Maar dat is waarschijnlijk wel binnen nu en 1 á 1,5 week.
V. Coehoornplein?quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het plein?
Nee geen nieuwbouw.
Daar ben ik gisteren nog geweest, daar wonen vrienden van me die voor zo ver ik weet zijn geen fokkers zijn.quote:
Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten wetenquote:Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef mjan het volgende:
Hey! Waar kan ik ergens in het gebied van centrum-helftheuvel een kerstboom fixen? Ja ik ben een kerstboom-noob en ik woon ook pas 2 weken in Den BoschBovendien geen auto ter beschikking dus hij zal op pure spierkracht naar het appartement verplaatst moeten worden, vandaar een beetje dichtbij graag....
Maar ik moet en zal een kerstboom hebben, mét kluit!
quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef roooosje het volgende:
[..]
Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten weten. Oh en hij wil vast wel met de auto ergens een kerstboom met jullie fixen
.
ookquote:
Wij hebben er al 1, alleen nog geen versiering, dus tot die tijd mag hij de berging opleuken met zijn prikblaadjesquote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
nou ben net terug van de Boerenbond en dat was 1 kersbomenkneuzenkermis. Mochten we vandeweek niets vinden houden we ons aangeboden. (Mjan wil nml. voor dit weekend de kerstboom hebben staan).
Volgens mij heb ik jou wel ooit bij tweekeerbellen gezien, kan dat?quote:Op maandag 8 december 2008 16:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Wij hebben er al 1, alleen nog geen versiering, dus tot die tijd mag hij de berging opleuken met zijn prikblaadjes
Je bent een engel! Ik word weer helemaal vrolijk bij het vooruitzicht aan een fatsoenlijk boompje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef roooosje het volgende:
[..]
Zonde! Harald verkoopt 's weekends kerstbomen bij zijn ouders. Hadden we eerder moeten weten. Oh en hij wil vast wel met de auto ergens een kerstboom met jullie fixen
.
Ai, ai, ai! Dat zijn meestal niet mijn beste momenten. Maar dat kan dus heel goed!quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel ooit bij tweekeerbellen gezien, kan dat?
* SuperrrTuxxx checkt waar dat is.quote:
Zwaai maar een keer, beloof ik plechtig heel vragend te kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx checkt waar dat is.
Dan kunnen we naar elkaar zwaaien, want ik kom in de Copernicuslaan te wonen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 07:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zwaai maar een keer, beloof ik plechtig heel vragend te kijken
Oss?quote:
Aan het winkeloverzicht te zien zitten ze ook in grotere steden, dus daar zal het niet aan liggen. Het viel me gewoon op, daarom vroeg ik het me af.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Halcon het volgende:
Omdat de Action doorgaans in dorpen zit. DB is te duur voor de action waarschijnlijk.
Wrom? Ja het is er altijd teringdruk, da's wel een nadeel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef goldhorn het volgende:
In DB heb je de Marskramer.. Das toch net zoiets als de Action?
Niet? Ik heb namelijk geen idee... Ben nog nooit bij een Action geweest.quote:
Mooi man! Lekker geslapen??quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Afgelopen nacht eerste nacht hier geslapen.Nu nog inschrijven van de week.
Thnx, is handig. Maar ik ben blijkbaar mijn wachtwoord vergeten.quote:
quote:
quote:Over een paar maandjes mag ik ook in mn nieuwe huisje in Den Bosch gaan slapen, voor t eerst in 12 jaar
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Ceased2Be het volgende:
En fijne kerst nog aan alle Bosschenaren hier
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:06 schreef sjimz het volgende:
De vinkenkamp!
Heerlijk om je eigen vragen te kunnen beantwoorden![]()
Super vet! zwemmen in het brabantbad! keii hard verkeerd neerkomen vanaf de hoge springplank en maar net doen of je geen pijn hadquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef sjimz het volgende:
Tja daar moest ik vroeger vaak gymen toen Sportiom nog niet bestond.
En het schoolzwemmen in het Brabantbad
dat is idd heel relaxt! Ik laat de taxi daar altijd langsrijden als ik ben wezen stappenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Loire het volgende:
Die esso bij het brabantbad is master, die is gewoon 24/7 open, enigste in den bosch
Want?quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
dat is idd heel relaxt! Ik laat de taxi daar altijd langsrijden als ik ben wezen stappen.
je kunt daar de taxi laten tankenquote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Want?
[ben benieuwd, aangezien ik daar binnenkort in de buurt woon...]
omdat je daar idd met je zatte kloten nog eten en drinken kan halen! (en peuken natuurlijk)quote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Want?
[ben benieuwd, aangezien ik daar binnenkort in de buurt woon...]
De laatste gymles voor de sloop mochten we al wat dingen van binnen met de grond gelijk maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat was '98 de "mooiste" brand die ik ooit gezien heb
Waar ga je heen?quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, mijn laatste nacht als inwoner van Den Bosch vannacht, Den Bosch het waren mooie jaren en tot over een x-aantal jaar.
Kom ik hier, ga jij weg.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, mijn laatste nacht als inwoner van Den Bosch vannacht, Den Bosch het waren mooie jaren en tot over een x-aantal jaar.
En die gast woont weer bij mij in de straatquote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Een Marokkaan die geregeld in de straat komt zou andere Marokkaanse jongeren hebben uitgedaagd.
Goed dat je verhuistquote:Op zondag 28 december 2008 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die gast woont weer bij mij in de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |