Kijkkkk, daar gaan we maar eens een bezoekje aan brengen. Spacekees&Turk, DJVT en Cartes&Kleine Jay sowieso. De rest wordt terras zitten denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Devolution het volgende:
[ afbeelding ]
Meer info op http://www.hiphopinduketown.nl.
Gezellig in Boschveld bij ceased2be, Mjan, radlah en mij. Elke vrijdag bbq.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:50 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Hoi, ik ga vandaag 2 woningen bekijken in Den BoschNog tips m.b.t. welke wijken leuk/goed zijn en in welke wijk je absolut niet wilt wonen? Alvast bedankt!
Op jouw balkon toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:58 schreef roooosje het volgende:
[..]
Gezellig in Boschveld bij ceased2be, Mjan, radlah en mij. Elke vrijdag bbq.
Was het druk op de parade? Ik heb echt geen idee, wij stonden vooraan (werden wel lichtelijk platgedrukt). Maar ik vond ze zeeeker wel tof. En de rest was opzich ook wel leuk, alleen niet meer naar de afterparty geweest.. Volgens mij was er bij Extince ook nog wel het een en ander te doen? Heb ik ook niet veel van meegekregen, toen zijn we maar de kroeg ingedoken..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, dit was geslaagd. Het is inmiddels een bekend verschijnsel dat je geen uitzinnige menigtes moet verwachten op de parade, maar de jvt deed het prima. Samen met Relax vorig jaar de beste act die ik in de afgelopen jaren op de parade voorbij heb zien komen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 04:33 schreef tong80 het volgende:
DEN BOSCH - Een 15-jarige jongen is zondagmorgen door een 30-jarige Bosschenaar op de Buurschappenlaan van zijn fiets getrokken en meegenomen naar huis. Hij dreigde de jongen kapot te maken als hij verzet bood.
In de woning dreigde de man twee vechthonden op de jongen af te sturen. Toen de jongen via de achterdeur dreigde te ontsnappen, kwam de man met een mes achter hem aan. De man was mogelijk in het bezit van een vuurwapen. Eenmaal thuis belde de jongen de politie die de man rond half zes in zijn woning kon arresteren. Waarom de man de jongen bedreigde, is nog niet bekend.
quote:Ontvoerde jongen kent ontvoerder
22 - 7 - 2008
De 15-jarige Bossche jongen, die in de nacht van zaterdag op zondag tegen zijn wil in een woning aan de Buurschappenlaan werd vastgehouden, kende zijn 30-jarige belager. De jongen kwam daar al langere periode met regelmaat over de vloer. Op de bewuste avond zijn de twee, samen met enkele vrienden, naar het centrum geweest.
Zij zijn samen terug gekomen vanuit de stad en de verdachte heeft de jongen meegenomen naar zijn woning. Uit het onderzoek is niet gebleken dat dit onder dwang is gebeurd. De jongen heeft vanuit de woning van de verdachte nog telefonisch contact met zijn moeder gehad, die zich zorgen maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |