Wat zit daar nu dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
Kings is op een gegeven moment Club 23 geworden en dat is ook al jaren dicht ondertussen.
Silva is op zaterdag nog altijd vol..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef sjimz het volgende:
Vroeger toen de Cuba Libre nog niet bestond.
En ineens werd dat toch een hype-tent.
Draaien de Cuba en Silva nog steeds goed qua drukte of is dat ook helemaal weg?
Moet je nagaan hoe lang ik al niet meer in het centrum van Den Bosch ben geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:04 schreef ruud.nl het volgende:
De Cuba Libre is alweer een tijdje CinQ.
Ik kom vrijwel nooit op de parade, wel af en toe in de Karrenstraat, maar daar is het wel druk (Zomers & Zomers, Caprice, Jij&Ik)
Zomers & Zomersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:04 schreef ruud.nl het volgende:
De Cuba Libre is alweer een tijdje CinQ.
Ik kom vrijwel nooit op de parade, wel af en toe in de Karrenstraat, maar daar is het wel vaak druk (Zomers & Zomers, Caprice, Jij&Ik).
Leuke tent ja en Caprice is ook wel okeequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Zomers & Zomers![]()
2 mooie jaren daar gewerkt
quote:Politie pakt Bossche jeugdbende
DEN BOSCH - Met de aanhouding van dertien Bossche jongeren (12-18 jaar) denkt de politie Brabant-Noord een einde te hebben gemaakt aan een reeks diefstallen, overvallen en straatroven.
De jongeren worden verdacht van tenminste vijftien misdrijven, het begon in 2006 met 'eenvoudige' diefstallen. In 2007 waren het meerdere straatroven en het eindigde kort geleden in twee gewapende overvallen op Bossche benzinestations op de Hambakenweg (31 januari) en de Bruistensingel ( 3 februari).
De jongeren pleegden de misdrijven in verschillende samenstellingen. Twee van de verdachten waren pas 11 jaar ten tijde van het plegen van de misdrijven.
De zaak kwam aan het rollen door de aanhouding, na een achtervolging, van twee jongeren. Het duo werd op 29 januari op een gestolen bromfiets betrapt. Een jeugdagent van het Bosch Stedelijk Jeugd Team (BSJT) en een agent van de wijk Hambaken zijn na deze aanhoudingen samen met andere collega's van het BSJT en de Districtelijke Recherche een onderzoek gestart. Ze kwamen al snel de groep op het spoor. De afgelopen weken zijn de verdachten van hun bed gelicht. Vijf van hen zitten nu nog vast waaronder de twee die toen 11 waren en nu ondertussen 13.
Zaterdag is alleen de oliebollenfantenloop en die is vroeg. Savonds is er nog niet echt carnaval. Zondag wel, om 11 uur al geloof ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef Blik het volgende:
heb m'n schoonmoeder al gevraagd, maar zei was het niet.
Vanaf hoe laat begint het zaterdag een beetje leuk te worden? Omdat ik maar t/m zondag kan ga ik zaterdag al vroeg de stad in. Eerst om 3 uur afspreken bij een vriend van me, daar rustig aan ff bijpraten enzo. ff eten en dan rond 9 uur de stad in. Maar we hebben geen idee of er dan iets te doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |