ik weet het, ik ben kansloos, hopeloos, zielig, en diep in de schulden..quote:Op zondag 30 maart 2008 15:39 schreef partyyboyy het volgende:
WTF! Dit is echt een van de meest kansloze topics ooit!
dit zeg ik niet tegen veel kerels, maar je bent een schat.quote:
USENET !quote:Op zondag 30 maart 2008 15:41 schreef TheMidasTouch het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben kansloos, hopeloos, zielig, en diep in de schulden..
zou een vette oppepper zijn, als iemand mij dit liedje uit de iTunes Store cadeau zou doen..
ik zeg toch, ik heb geen geld..quote:Op zondag 30 maart 2008 15:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.google.nl/search?q=Achille+Togliani+-+Parlami+D'Amore+Mariu.mp3&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-46,GGGL:nl
Bedankt.
ik zit op mijn werk op mijn verjaardag, en ik sta onder curatele..quote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef Jump het volgende:
Ga dan werken ipv met je kuie gat op een zondagmiddag aan de pc te zitten
je kan het liedje toch ergens op een surfer downloaden, zoals rapidshare, zshare, speedyshare, megaupload, filefactory.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Maartel het volgende:
Uhm, als iemand anders het voor je koopt heb jij helemaal niet de rechten om het op je computer af te spelen..
Tenzij die persoon je zijn/haar inloggegevens geeft, maar dan koop je dadelijk die hele Itunesstore leeg
Dan moet het daar natuurlijk maar net opstaan.. Jij vroeg "wil iemand een liedje voor mij kopen?"quote:Op zondag 30 maart 2008 15:50 schreef TheMidasTouch het volgende:
[..]
je kan het liedje toch ergens op een surfer downloaden, zoals rapidshare, zshare, speedyshare, megaupload, filefactory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |