Zou jij ondergoed willen passen die 4 andere mensen net ook gepast hebben? Een broek of een trui zal niet echt vies worden bij passen, maar ondergoed zal een grotere kans hebben om vuil te worden. Wat vuil dan ook is, kan ook gewoon een luchtje zijn. Maar het feit dat ondergoed eerder een luchtje heeft of vlekken (voor of achter) is voor mij toch echt een reden om niet zomaar iets te passen waar net iemand anders in heeft gestaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef TheMidasTouch het volgende:
maar stel je weet je juiste maat niet wat dan?.. of je wil weten of het lekker zit..
kan je dan niet even zo een underwear uit het doosje halen en dan gaan passen?
Dan koop je gewoon 1 doosje en als het thuis bevalt koop je er meer. Zo werkt dat nu eenmaal met een hoop dingen. Ook condooms, maandverband en toiletpapier koop je en test je thuis uit en niet in de winkel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef TheMidasTouch het volgende:
maar stel je weet je juiste maat niet wat dan?.. of je wil weten of het lekker zit..
kan je dan niet even zo een underwear uit het doosje halen en dan gaan passen?
niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon 1 doosje en als het thuis bevalt koop je er meer. Zo werkt dat nu eenmaal met een hoop dingen. Ook condooms, maandverband en toiletpapier koop je en test je thuis uit en niet in de winkel.
Ja duh, het gaat bij jou vooral om de pashokjes en zo........quote:
Bjorn Borg mag je van mij zoveel passen als je wilt, zolang je de goedkopere merken maar niet past.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:18 schreef IkWilbert het volgende:
Gewoon doen joh, jij wilt natuurlijk wel weten of die Bjorn Borg lekker zit
Als je dat al moet vragenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:51 schreef TheMidasTouch het volgende:
Kan je underwear passen in de winkel of is dat not done?
"met glijmiddel stond je toch leuker!"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:36 schreef znarch het volgende:
Ik pas condooms altijd, meteen even aan het verkoopsnolletje vragen of hij een beetje leuk staat bij mijn sokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |