abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57436132
Wat zijn nou de ideale kaarsen als je een romantisch avondje met je partner in de slaapkamer door wil brengen..
pi_57436313
Rustieke kaarsen uiteraard
What was once contained, will be unleashed
  maandag 17 maart 2008 @ 18:35:31 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57436314
Ik zou waxinelichtjes doen, die lange kaarsen kunnen te gemakkelijk omvallen en dat is nou net wat je niet wilt En iets van stompkaarsen. Eigenlijk kaarsen die dus niet gemakkelijk om kunnen vallen oid, zodat je daar niet op hoeft te letten!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57436338
Gesjellie!

Maar ff voor de helderheid.

Bedoel je:

a. Kaarsen die mooi licht geven

b. Kaarsen waarvan je het kaarsvet op elkanders blote huid druppelt waarbij men een zacht kreetje slaakt van "oe!"

c. Kaarsen die veilig genoeg zijn en dus niet zelfstandig omvallen en zodoende de kamer in vuur en vlam zetten in plaats van jullie harten!

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_57436505
Windlichtjes
pi_57438092
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gesjellie!

Maar ff voor de helderheid.

Bedoel je:

a. Kaarsen die mooi licht geven

b. Kaarsen waarvan je het kaarsvet op elkanders blote huid druppelt waarbij men een zacht kreetje slaakt van "oe!"

c. Kaarsen die veilig genoeg zijn en dus niet zelfstandig omvallen en zodoende de kamer in vuur en vlam zetten in plaats van jullie harten!

ik denk het eerste... je weet wel dat rustieke romantische sfeertje dat je krijgt, alsof je bij het open haard zit..
pi_57438230
Aha, ik schnapp... even googlen voor je (uiteraard is het een smaakkwestie )

Je zou in elk geval kunnen kiezen voor geurkaarsen. En dan niet wierrookstyle, dat is echt not done, romantisch zijn en denken dat je in een kerk zit gaat niet samen. Rozengeur of een andere warme geur is dan het beste. Ik zou geen dennengeur (ruikt als toilet/autoverfrisser) of oceaanfris (ruikt als grote schoonmaak) kiezen.

Ik vind persoonlijk een plateu met verschillende niveaus kaarsen leuk, zoals dit:

Verder krijg je volgens mij het beste effect als je met VEEL kaarsen werkt. Hoe meer lichtjes, hoe romantischer.

En vergeet de niet! Niets zo a-romantisch als ingesloten zijn door brand van alle kanten. Serieus. Geen overbodige luxe.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_57438316
ik dacht meer aan die beige kleurige kaarsen, misschien weten jullie welke ik bedoel.
pi_57438829
Maar dan weet je het zelf toch al?
pi_57497099
kent iemand een speciaalzaak voor romantiek, dus een winkel waar je alleen maar romantische spulletjes kunt kopen, bijv kaarsen, rozenblaadjes enz.
pi_57497445
Geen speciaalzaak voor romantiek ( ), maar ik denk dat je bij de xenox wel een heel eind kunt komen.
pi_57497478
Heb je al een(goede) brandverzekering?
pi_57497786
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Geen speciaalzaak voor romantiek ( ), maar ik denk dat je bij de xenox wel een heel eind kunt komen.
xenox of xenos?
pi_57498451
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:22 schreef TheMidasTouch het volgende:

[..]

xenox of xenos?
Ik kon m'n vinger al niet exact op de spelfout leggen. Maar idd, xenos...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:08:36 #15
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_57539996
http://www.gadgethouse.nl(...)LED-verlichting.html

Deze dingen zijn echt geweldig. Mijn vriendin is gek op kaarsen, maar sinds kort heeft ze een kat die de neiging heeft om vanalles om te gooien e.d. Toen zag ik deze dingen op internet en heb een setje voor haar besteld. Ik sta er echt van te kijken hoe goed ze werken.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  zaterdag 22 maart 2008 @ 19:33:28 #16
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_57544599
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Dhalsim het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)LED-verlichting.html

Deze dingen zijn echt geweldig. Mijn vriendin is gek op kaarsen, maar sinds kort heeft ze een kat die de neiging heeft om vanalles om te gooien e.d. Toen zag ik deze dingen op internet en heb een setje voor haar besteld. Ik sta er echt van te kijken hoe goed ze werken.
Minder romantisch....
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_57574673
Xenos idd of de Expo. Loop ook even De Tuinen of Lush binnen voor een lekkere massageolie.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_57575310
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:24 schreef Étoile het volgende:
Xenos idd of de Expo. Loop ook even De Tuinen of Lush binnen voor een lekkere massageolie.
thanks voor de massageolie tip..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')