ik denk het eerste... je weet wel dat rustieke romantische sfeertje dat je krijgt, alsof je bij het open haard zit..quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gesjellie!
Maar ff voor de helderheid.
Bedoel je:
a. Kaarsen die mooi licht geven
b. Kaarsen waarvan je het kaarsvet op elkanders blote huid druppelt waarbij men een zacht kreetje slaakt van "oe!"
c. Kaarsen die veilig genoeg zijn en dus niet zelfstandig omvallen en zodoende de kamer in vuur en vlam zetten in plaats van jullie harten!
xenox of xenos?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Geen speciaalzaak voor romantiek (), maar ik denk dat je bij de xenox wel een heel eind kunt komen.
Minder romantisch....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Dhalsim het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)LED-verlichting.html
Deze dingen zijn echt geweldig. Mijn vriendin is gek op kaarsen, maar sinds kort heeft ze een kat die de neiging heeft om vanalles om te gooien e.d. Toen zag ik deze dingen op internet en heb een setje voor haar besteld. Ik sta er echt van te kijken hoe goed ze werken.
thanks voor de massageolie tip..quote:Op maandag 24 maart 2008 10:24 schreef Étoile het volgende:
Xenos idd of de Expo. Loop ook even De Tuinen of Lush binnen voor een lekkere massageolie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |