Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef DaantjeF het volgende:
Dat van die papegaai was een flauwe grap van me. Ik ben er van overtuigd dat papegaaien niet weten wat ze zeggen. Het bewust beheersen van menselijke taal zal geen enkel dier ooit kunnen mijn inziens.
Sinds wanneer is dat een bewijs dat iemand de waarheid spreekt ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:03 schreef DaantjeF het volgende:
wel weet ik zeker dat ze geen onzin uitkraamde want ze was diep ongelukkig
Hoezo 'feitelijk exact' ?quote:keer op keer feitelijk exact over de acties etc.
Dat roep IK hier de hele tijd op Fok! : als je ook maar iets kunt, laat het maar op me los !quote:Iemand zei een keer tegen me " Voodoo doet me niks, ik hou me er niet mee bezig, ik geloof er niet in, dus kan het mij ook niet deren!".. leuke uitspraak, maar dat laatste stukje " kan het mij ook niet deren" daarbij fronste ik mijn wenkbrouw, er was dus wel degelijk een stukje geloof bij deze persoon op dat moment
Denninger, ik word een beetje zat van dit soort sarcastische posts, discusseer even gewoon normaal zonder steeds mensen op een dergelijke sarcastische manier op de hak te nemen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:31 schreef L.Denninger het volgende:
Zo zat ik gisteren nog met mijn boerenkool te communiceren;
nooit geweten dat boerenkool een hekel heeft aan porselein !
Ja, het is een zware last om de gave te hebben maar ik zou 'm niet willen missen.
Hoe dolfijnen dat precies met Sonar doen, vraag ik me dan nog wel eens af. Zal wel iets te maken hebben met frequentie en kracht in intonatie... Blijft apart volk die dolfijnen..quote:
Oh, er zijn genoeg papegaaien die weten wat ze zeggen hoor, en de menselijke taal zeer bewust beheersen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef DaantjeF het volgende:
Dat van die papegaai was een flauwe grap van me. Ik ben er van overtuigd dat papegaaien niet weten wat ze zeggen. Het bewust beheersen van menselijke taal zal geen enkel dier ooit kunnen mijn inziens.
Hitler was niet onbekend met het occulte en dergelijke...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef UZN het volgende:
Hoeveel millioen doden heeft Hitler wel niet op zijn geweten en niet 1 geest die ff een (Massief houten) boekenkast op zijn knar laat vallen?
Hierbij theorie ontkracht.
Ok... impressive!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
Oh, er zijn genoeg papegaaien die weten wat ze zeggen hoor, en de menselijke taal zeer bewust beheersen.
Dat gaat verder dan alleen domme vragen beantwoorden, hij vraagt gewoon om drinken als ie dorst heeft en vertelt als ie ongelukkig is.
Eensch.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef senesta het volgende:
Denninger, ik word een beetje zat van dit soort sarcastische posts, discusseer even gewoon normaal zonder steeds mensen op een dergelijke sarcastische manier op de hak te nemen.
dat werkt volgens het principe van operante conditionering(behaviorisme/skinner) en klassieke conditionering(1904 pavlov/behaviorisme). Niet omdat ze daadwerkelijk kunnen communiceren. Als radicaal behaviorist durf ik zelfs te beweren dat niks via een psyche werkt , maar alles via externe krachten, stimuli van buitenaf waar responses op worden gegeven.quote:Op maandag 7 april 2008 08:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ok... impressive!
Dat wist ik dus niet.
Toch werkt de manier van associatie en response volgens mij alsnog anders en dat bedoelde ik eigenlijk.
Want ook dolfijnen, apen maar ook andere dieren kunnen bewust reageren op menselijke taal (al dan niet met woorden zoals pagagaaien.)
[..]
Eensch.
Al ben ik er al bijna gewend aan geraakt!![]()
Correctie: Dieren kunnen over het algemeen wel daadwerkelijk en bewust communiceren (via telepathie of lichaamstaal) maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:13 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
dat werkt volgens het principe van operante conditionering(behaviorisme/skinner) en klassieke conditionering(1904 pavlov/behaviorisme). Niet omdat ze daadwerkelijk kunnen communiceren. Als radicaal behaviorist durf ik zelfs te beweren dat niks via een psyche werkt , maar alles via externe krachten, stimuli van buitenaf waar responses op worden gegeven.
simpel voorbeeld: Ja, met jou is een standaard response op Hey alles goed enz enz enz enz.
(ik ben niet zo radicaal als Skinner overigens)
Ga het oefenen met iemand waar je gevoelsmatig de grootste klik mee hebt , als het lukt dan is dat je bewijs .quote:Op zondag 13 april 2008 01:41 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ye sorry ik typ het even snel. maar ik had graag een bewijs gehad voor telepathie aangezien dat nog nooit wetenschappelijk bewezen is.
Lichaamstaal ok. maar dat doen wij mensen ook. psychologie, lichaamstaal e.d.
Via een cursus heb ik tevens herhaardelijke testen / oefeningen met mensen (i.p.v dieren.)quote:Op zondag 13 april 2008 01:41 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ye sorry ik typ het even snel. maar ik had graag een bewijs gehad voor telepathie aangezien dat nog nooit wetenschappelijk bewezen is.
Lichaamstaal ok. maar dat doen wij mensen ook. psychologie, lichaamstaal e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |