Vizier zat dicht, dus geen gras gegetenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]damn ....
Alvast beterschap met je spierpijn
Toch niet teveel gras binnen gekregen hè? da is voor de koeien
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nagenoeg alle regelmatige meeters hebben inmiddels aan mijn kont gezeten
[..]
Bij de pomp was er nog een man die adviseerde om een optimate te kopen
quote:
Toch nog een redelijk rechte streep getrokkenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddhet was wel waaien op dijk
maar we begonnen nog maar net..vandaar ook alleen maar pix van de dijkdown:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]voorlopig heb ik der genoeg liggen iig
[..]voor de verandering maar ff gecheckt van te voren
en owja, tourgehalte was vrij laag
ondanks de opkomst - ook al was het vrij kort op de lekdijk
[..]ik zag ook een
in die helm
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddhet was wel waaien op dijk
maar we begonnen nog maar net..vandaar ook alleen maar pix van de dijkdown:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]voorlopig heb ik der genoeg liggen iig
[..]voor de verandering maar ff gecheckt van te voren
en owja, tourgehalte was vrij laag
ondanks de opkomst - ook al was het vrij kort op de lekdijk
[..]ik zag ook een
in die helm
spanning alomquote:Op zondag 30 maart 2008 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
250: let's kegel in de final lap![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:Mijn moeder nam het nog redelijk nuchter op... hoewel ze daarna wel gelijk ging roken, terwijl ze aan het stoppen is en bijna niks meer rookt
Best netjes iddquote:[..]
Toch nog een redelijk rechte streep getrokken![]()
Je hebt eurosport nog niet kunnen vinden tussen de zendersquote:Op zondag 30 maart 2008 13:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Cracks kijken alleen de 500, 1000, 800
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Cracks kijken alleen de 500, 1000, 800
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bij de eerste foto dacht ik even, wat heeft ribi nou weer in zijn handen!
Maar het was geen lange tak.
Het was een greppel in het weiland daar verderop.![]()
waar heb je dat voor nodigquote:Op zondag 30 maart 2008 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Je hebt eurosport nog niet kunnen vinden tussen de zenders
Hejquote:Op zondag 30 maart 2008 14:04 schreef daNpy het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden dan
Dit is sinds woensdag 19 maart mijn motor:
some days are diamonds, some days are stonesquote:Op zondag 30 maart 2008 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter commentaar
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Welkom bij het Fokcrashteam
Je vriendin heeft trouwens ook een vette bike![]()
[ afbeelding ]
![]()
Volgende keer BBC proberen, ik schakel altijd tussen Eurosport en RTL7quote:Op zondag 30 maart 2008 14:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
some days are diamonds, some days are stones![]()
Koetjoe Boe powerrrrrrquote:Op zondag 30 maart 2008 14:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
hoe kan dat nou als je niet rijdtquote:Op zondag 30 maart 2008 14:57 schreef Cageon het volgende:
Kwil motor rijden<-->Banden
Slijten veuls te snel!
Hij zit in een schuurmachine fasequote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als je niet rijdt![]()
Me 2quote:Op zondag 30 maart 2008 14:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgende keer BBC proberen, ik schakel altijd tussen Eurosport en RTL7
Als je de motor op de wielen/banden laat staan komt er een plat vlak op. = minder rijcomfort / grip.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als je niet rijdt![]()
als dat zo was hadden er wel rullen op gestaanquote:
Die heb ik dus nog niet kunnen vinden in het "gigantische" zender aan bodquote:Op zondag 30 maart 2008 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar heb je dat voor nodigBBC
beter commentaar, beter geluid, geen commercials
Welkomquote:Op zondag 30 maart 2008 14:04 schreef daNpy het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden dan
Dit is sinds woensdag 19 maart mijn motor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Honda CBR 600F Ultima Light uit 1999
Meer hiervan staan in een fotoboek.
Gisteren heb ik een nieuw pak gehaald, Dianese Haku nogwat:
[ afbeelding ]
Gisteren wilden mijn vriendin en ik een lekker stukje gaan rijden, het was immers prachtig weer. Helemaal omgekleed, motor de garage uit en proberen te starten: *hing-hing-----hing.
Accu leeg. Aaaargh!
Accu aan de lader gehangen, 's avonds de motor even gechecked met de Ampere meter. Geen rare lekstromen oid dus de accu is waarschijnlijk niet helemaal top. Vorig weekend heb ik nog flink gereden.
De accu heb ik nu in een testprocedure en zo te zien is hij nog niet al z'n capaciteit kwijt. Volgende keer beter, nu is het toch schijtweer
Was dat niet BVVTquote:Op zondag 30 maart 2008 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie heeft Makster trouwens doorgestreept in de wiki
Wiki kan trouwens wel een update gebruikenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie heeft Makster trouwens doorgestreept in de wiki
Check die uiersquote:Op zondag 30 maart 2008 14:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is dit een verkapte manier om te vertellen dat jij een nieuwe bike hebt aangeschaft?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wiki kan trouwens wel een update gebruiken
Ik sta niet in de Wikiquote:Op zondag 30 maart 2008 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte manier om te vertellen dat jij een nieuwe bike hebt aangeschaft?op zondag
Ik heb het boordsysteem gemeten, dit trekt 1.6mA.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leuke verhalen weer, over een paar weken heb ik ook weer tijd in het weekend om motor te rijden (hoop ik).![]()
daNpy welkom! Probleem kan ook de spanningsregelaar zijn die de accu leegtrekt.
Zometeen maar ff de pekel die er al een week opzit van de GTR afspoelen.
Idd, en Stoner leest ook mee in de Fok! MC .. slechte gewoonte van Roderick overgenomen.quote:
quote:
Ok, heb je ook de spanning gemeten? Ik heb een GSX-R die toen ik 'm kocht 14 volt uit de accu trok en daar kon de accu begrijpelijkerwijs niet zo goed tegen. Dat leidde ook tot startproblemen, maar na een nieuwe accu en spanningsregelaar (a 200 euroquote:Op zondag 30 maart 2008 15:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het boordsysteem gemeten, dit trekt 1.6mA.
Met alarm erbij totaal 5mA.
Als ik het contact aanzet (wat uiteraard de hele week uit heeft gestaan) 800mA.
Geen rare dingen zover ik weet
Ah, dan is het aannemelijk dat de accu gewoon wat minder is. Maar het zou zonde zijn om een nieuwe accu te kopen als die vervolgens ook gesloopt wordt door de spanningsregelaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef daNpy het volgende:
De spanning is gewoon 12V.
De laadspanning hebben we gemeten bij aankoop omdat hij toen ook slecht startte nadat ik hem af had laten slaan.
Die is 14Volt, maar wel in wat hogere toerentallen, vanaf 4000rpm. Als ik door de stad rijd haal ik dat maar net
Misschien moet ik wat meer toeren maken met dat ding als ik rijdt
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef daNpy het volgende:
De spanning is gewoon 12V.
De laadspanning hebben we gemeten bij aankoop omdat hij toen ook slecht startte nadat ik hem af had laten slaan.
Die is 14Volt, maar wel in wat hogere toerentallen, vanaf 4000rpm. Als ik door de stad rijd haal ik dat maar net
Misschien moet ik wat meer toeren maken met dat ding als ik rijdt
Ik mis de omgevingstemperatuur in je berekeningquote:De accu is nu leeg getrokken, volgens mijn berekening is de capaciteit van de accu nog 8.5Ah...
Hiermee zou hij 1700u standby moeten kunnen staan, oftewel 70 dagen ipv 7
Denk het ook ja. Heb hem nu aan de lader hangen en de laadstroom is vrij constant 500mA.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Met een alarm zou ik hem zeker aan een druppellader hangen.![]()
Maar heb eerder het idee dat je accu op het punt van begeven staat.
Ik niet.quote:[..]
Ik mis de omgevingstemperatuur in je berekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |