ja en de beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mailt iemand anders jouw wel dan![]()
D'r is een flinke meet aan de gang lees ik wel aan alle reaktie's
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf waar staat die te koop, linkje pls.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja en de beste stuurlui dijkraggers staan aan wal
'quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:37 schreef Cageon het volgende:
vind het echt een geile bike, als ik de centjes had had ik hem over genomen.
Ff schoot door mijn hoofd om de LC4 zo maar te verkopen, maarja dat zit er niet in
Kom ik nog 2k te kort ofzo
leek me wel duidelijk, maar zo een foutje corrigerenquote:
Leek me een best 7 kleuren momentquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
leek me wel duidelijk, maar zo een foutje corrigeren![]()
toch wel knapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leek me een best 7 kleuren momentzet ie erna meteen de (toen) 2e tijd
wtf heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuis
Fok!MC tip van de dag.... blijf op de dijk
Eeuhm... ik weet niet wat ik me hier nou bij voor moet stellenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat
[..]
Een bandit die de dijk afrijd![]()
![]()
OPM en Geerd hebben foto's gemaakt
Ging de bocht niet halenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Eeuhm... ik weet niet wat ik me hier nou bij voor moet stellen![]()
Als dat spiegelvizier al niet tegen een spons kan, zal ie de aarde / gras ook niet leuk gevonden hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:51 schreef Snelwagen het volgende:
Ai klote men, gelukkig valt de schade nog mee![]()
Spiegelviziertje zou ik voorzichtig mee zijn, beter doe je dat ff met een microvezel doek.
echt een lomperdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef Geerd het volgende:
Druk @ klaverblad knakker knalde bijna nog een paar keer tegen opm aan in de bocht
quote:
Prima, had veel erger gekundquote:Begon lekker trekt hij de motor in een keer rechtop in de bocht ik dacht![]()
![]()
Nouja gelukkig viel het achteraf allemaal weer mee alleen voorspadbordje gescheurd.
Hoe gaat nou dan?
Dat is allemaal in een emmertje beland bij een tankstation die bedoelt is om je autoruiten schoon te makenquote:
Had zeker erger gekund, spiegels moesten toch nog vervangen wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
@Roderick: geen idee dat ook jij ervandoor ging bij de dijk, anders had ik wel ff![]()
![]()
verder balen maar denk dat het erger had gekund..
quote:[..]
echt een lomperdwas ik daar lekker bezig met een repsol waar ik in de bochten op inliep komt er inene een Z750 naast me knallen, erg dichtbij dus
![]()
ik keek em ff aan en daarna ging ie me voorbij, moest en zou me blijkbaar inhalen.
volgende bochten loopt ie niet eens op me uitben der maar weer langs gegaan dus
Ja, minder hard de bocht in of meer ervaring op deze motor en er was waarschijnlijk niks gebeurt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
jemig![]()
Van alles mee gemaakt en moi is er niet bij![]()
Hoe kwam t roderick, verkeerd ingeschat?
@ KB, stelletje openbare circuitracers. Stout!![]()
geen slechte score als je rechtdoor gaat waar dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Had zeker erger gekund, spiegels moesten toch nog vervangen wordendus enige schade aan de motor is eigenlijk het spatbord.
voor je weet heb je moeite op 2 wielen te rijdenquote:![]()
Trouwens, je vroeg het bij de Mac, of mijn voorkant ook zo licht was... ik merkte het wel een beetje bij de eerste paar stoplichten ja
ging wel aardig hard, 120 op de teller gezien..en op het uiterste van de grens denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
jemig![]()
@ KB, stelletje openbare circuitracers. Stout!![]()
precies, met die repsol was gewoon OKquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:47 schreef Cageon het volgende:
Mja beetje gaar gedrag van die andere pannekoek. Beetje spelen is leuk, risico's nemen vind ik wel wat te ver gaan.
Veel plezier der mee, nog bedankt voor het spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Geerd: nogmaals thx voor de handschoenenkwam precies goed uit, mijn zomerdingen waaiden iets teveel door
pics latermoet nu weg
![]()
![]()
Denk het ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen slechte score als je rechtdoor gaat waar dat niet de bedoeling is
morg spierpijn![]()
![]()
Hmm, ik kop hem zelf wel inquote:[..]
voor je weet heb je moeite op 2 wielen te rijden
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat
[..]
Een bandit die de dijk afrijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Geerd: nogmaals thx voor de handschoenenkwam precies goed uit, mijn zomerdingen waaiden iets teveel door
pics latermoet nu weg
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:01 schreef Geerd het volgende:
Hele wereld op de kop door de powerpoint van wilders.
Balen zeg...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ging de bocht niet halenEerste wat in me opkwam was, dan maar rechtuit de dijk af dan terwijl ik nog de bocht probeer te halen, dus ik gooi de bandit recht, nog ff vol in de rem, toen ging het naar beneden en vloog ik eraf
![]()
Voor een gedetailleerdere beschrijving moet je denk ik ff op Geerd wachten, die reed achter me, misschien dat die nog wat gezien heeft
Schade bandit: spatbord voor stuk, waarschijnlijk linker spiegel stuk, die is nu iig lam, weet niet of ik hem nog vast kan draaien ofzo...
Schade aan mij: wat last van me nek, voelt als spierpijn, dus ff een paar dagen afwachten, een half blauw oogm'n duim is weer gevoelig, was net over
en een vies pak
Met een spons het meeste er alweer afgehaald
800cc ? (V?)twinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:09 schreef Gawaine het volgende:
Waar was het gebeurt ?![]()
Ik heb vanmiddag ook nog ff de dijkjes hier en die naar Tiel gedaan![]()
Wedstrijdje met een TDM, die dingen trekken best hardgast probeerde mij af te schudden
![]()
Toen ik er voorbij ging had hij opeens geen zin meer in hardrijden
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Edwards![]()
Zet ie tijdens een beginnende lowsider zijn motor weer rechtop met behulp van elleboog en knieluckey bastard
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Lag zeker een oliespoor op de weg van je voorganger
En materiële schade, is ook belangrijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:53 schreef bvvt het volgende:
Roderick - gelukkig heb je zelf niet al te veel lichamelijke schade
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Balen zeg...![]()
Sterkte er mee!
Ik wist niet dat jij een bandit had.![]()
Of wel...maar dan was ik dat alweer vergeten.
Lekdijk... eigenlijk nog best in het begin we begonnen in Veenendaalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:09 schreef Gawaine het volgende:
Waar was het gebeurt ?![]()
Ik heb vanmiddag ook nog ff de dijkjes hier en die naar Tiel gedaan![]()
Wedstrijdje met een TDM, die dingen trekken best hardgast probeerde mij af te schudden
![]()
Toen ik er voorbij ging had hij opeens geen zin meer in hardrijden
Gaat u nog stappen? Time-out toevallig?quote:
Wie reed er voorop?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Hij vroeg nog wel of ie een badtegeltje moest neerleggen
[..]
En materiële schade, is ook belangrijk
[..]IOH heeft je blijkbaar nog niet goed genoeg leren lurken, misschien moet je nog maar eens op cursus gaan
[..]
Lekdijk... eigenlijk nog best in het begin we begonnen in Veenendaal
Weet ik niet!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Gaat u nog stappen? Time-out toevallig?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wie reed er voorop?
als het OPM was, kon die het in ene keer vinden?
Ja naar de time-out ja -> Gemert...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Ga jij nog te tanzen! ?
Time out?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Ga jij nog te tanzen! ?
Time out?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Was OPM
Voor zover ik weet heeft ie het in een keer gevondenWe zijn iig niet gekeerd, maar ik ken het daar ook niet, dus weet niet of we een omweg hebben gemaakt
En anders was daar ook nog wel wat voor te zeggen, want onderweg daarheen kwam er een politie auto achter ons rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Have funquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:27 schreef Geerd het volgende:
Zo motor had dorst vandaag maar ik nu ook.
Edwards heeft het blijkbaar naar zijn zin in het nieuwe team.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Leek me een best 7 kleuren momentzet ie erna meteen de (toen) 2e tijd
Damn dat is balen zeg.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:27 schreef Geerd het volgende:
Zo motor had dorst vandaag maar ik nu ook.
Die motorzaak is een beetje doods.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:37 schreef Gawaine het volgende:
@WP de week is voorbij![]()
Zijn ze klaar met je bike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Schumacher rules out bike victory Grandstand Motorsport Holidays
By Mark Meadows Saturday, March 29th 2008, 11:02 GMT
Retired Formula One world champion Michael Schumacher has ruled out any chance of winning when he takes part in his first competitive motorbike race in Italy on Sunday.
The 39-year-old German, whose seven titles and 91 Grand Prix wins make him Formula One's most successful driver, said he would be happy just to make the starting grid for the KTM minor series race at the Misano circuit on Italy's Adriatic coast.
"Here it will be impossible to win, there are real and well-prepared riders, practically professional. I will just be happy to qualify," the ex-Ferrari driver told Saturday's Gazzetta dello Sport newspaper.
Schumacher, who has tested a Ducati MotoGP bike since retiring from Formula One at the end of 2006, will ride a 990cc KTM Super Duke in the 10-lap KTM Trophy race at the challenging circuit.
Misano also hosts a round of both the MotoGP and world superbike championships later in the year.
"This is just for enjoyment, no one is obliging me to do it. Maybe I will stop here," said Schumacher.
The German, an advisor and occasional test driver for Formula One champions Ferrari, has some experience of racing on two wheels but said Sunday was for real with 400 riders gathering for a weekend of competition.
"A week ago in Hungary and the other day in Barcelona were only non-competitive races," he said.
"In Spain there were some boys on motorbikes and I asked to do a little race. I finished in front but they were young boys. This instead will be a real race, the first official one I've done on a bike."
Heb je helemaal gelijk in... OPM en Rib-i gingen waarschijnlijk met ongeveer dezelfde snelheid de bocht door... Maar aangezien dit eigenlijk de eerste km afgezien van de proefrit op de bandit waren, ging het bij mij niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Edwards heeft het blijkbaar naar zijn zin in het nieuwe team.![]()
En iedereen had hem al lang en breed afgeschreven.
Jaren zoveel langzamer dan Rossi, niet eens in zijn schaduw.![]()
[..]
Damn dat is balen zeg.![]()
![]()
Met iets meer moeite had je die ws gewoon gehaald.![]()
Bocht door kijken, iets overtuigender insturen, geen gas los, misschien zelfs nog wat bij..
Maar ik heb makkelijk praten, bese stuurlui aan wal, mijzelf geweldig vermaakt vanmiddag.
Vriendinnetje weg.. huis alleen .. heb drie uur geslapen en een half uur slaapdronken gedoucht.![]()
![]()
Nu zo maar ff aaan het avondeten....................................................
Het is ook moeilijk om die knop om te zetten, denken dat je de bocht niet haalt, en dan te focussen op het rijden inplaats van ontwijkend gedrag. Het laatste veroorzaakt juist het ongeluk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb je helemaal gelijk in... OPM en Rib-i gingen waarschijnlijk met ongeveer dezelfde snelheid de bocht door... Maar aangezien dit eigenlijk de eerste km afgezien van de proefrit op de bandit waren, ging het bij mij niet...
Maar goed, shit happens... maandag als ik bijna geen last meer heb van m'n nek gewoon weer met de gs naar Utrecht
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Toch eigenlijk wel vaag... heb nog ff terug zitten denken, en kan je geen visuele beelden herinneren vanaf het moment dat de weg voor mij ophield tot ik rechtop stond en richting motor liep
Weet wel dat ik voelde dat ik op de grond terecht kwam enzo, maar voor zover ik nu kan herinneren was alles zwart
Heb ook geen idee hoe ik van de motor afkwam en hoe ik weer op m'n voeten terecht kwam
Mocht er een volgende keer komen liever niet natuurlijkdan wil ik graag in slow motion
Tja, echt veel tijd om een beslissing te nemen heb je ook niet hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om die knop om te zetten, denken dat je de bocht niet haalt, en dan te focussen op het rijden inplaats van ontwijkend gedrag. Het laatste veroorzaakt juist het ongeluk.![]()
Niet dat ik uit ervaring spreek, ik ben zelf gewoon te laf om snelheden die ik niet begrijp aan te houden.![]()
GS doet zo ongeveer 1:20quote:[..]
![]()
Maar waarom met de GS?![]()
Is wel zuinger, dat wel. Can beat a motorscooter.
En goed om het ding onder de levenden te houden.![]()
Hoe zat het trouwens met de lekkage(s) van Rib-i????![]()
we hebben al een uur minder vannacht
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ging de bocht niet halenEerste wat in me opkwam was, dan maar rechtuit de dijk af dan terwijl ik nog de bocht probeer te halen, dus ik gooi de bandit recht, nog ff vol in de rem, toen ging het naar beneden en vloog ik eraf
![]()
Voor een gedetailleerdere beschrijving moet je denk ik ff op Geerd wachten, die reed achter me, misschien dat die nog wat gezien heeft
Schade bandit: spatbord voor stuk, waarschijnlijk linker spiegel stuk, die is nu iig lam, weet niet of ik hem nog vast kan draaien ofzo...
Schade aan mij: wat last van me nek, voelt als spierpijn, dus ff een paar dagen afwachten, een half blauw oogm'n duim is weer gevoelig, was net over
en een vies pak
Met een spons het meeste er alweer afgehaald
Resettenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:23 schreef Gawaine het volgende:
M'n HR verwarmingsketel valt net uit op storing![]()
Ding is nog geen jaar oud![]()
![]()
Zijn er verwarmingketelmonteurs in da house ?
Nou.... dan bespaard ie iig gasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Allang gedaanmaar hij gaat daarna gewoon weer in storing A6 / 227
A6 227 er is onvoldoende ionisatiestroom gemeten tijdens de ontstekingsfase of na 4 startpogingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou.... dan bespaard ie iig gas![]()
Foutcode staat vast ook in de handleidingje hebt vast zo'n hyper modern ding
![]()
(lees als: geen idee)
google zegt dat je een audi van marktplaats moet halenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
A6 227 er is onvoldoende ionisatiestroom gemeten tijdens de ontstekingsfase of na 4 startpogingen.
hmm curieus
Goed ideequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:57 schreef Gawaine het volgende:![]()
Storing:
Er is onvoldoende ionisatiestroom gemeten
na 4 startpogingen. Led op UBA3 knippert
1x per seconde.Toestel resetten. Geen cvbedrijf
en geen warm tapwater.
– Controleer indien cv-toestel op propaangas werkt en in overleg met de gasleverancier
of de gastank en de gastoevoerleiding
geen stikstof meer bevatten.
– Controleer de statische en dynamische gasvoordruk.
– Staat de gaskraan geopend.
– Controleer of er sprake is van verstopping in de gasleiding.
– Controleer of de gastoevoerleiding goed is ontlucht.
– Controleer of de gloeiplug tijdens de bedrijfscode aangestuurd wordt.
– Controleer de voedingskabel van de gloeiplug.
– Controleer de elektrische weerstand van de gloeiplug.
– Controleer of het gasblok tijdens de bedrijfscode geopend wordt.
– Controleer de stekkerverbinding en de voedingskabel van het gasblok.
– Controleer of het gehele gasleidingnet ruim voldoende is gedimensioneerd.
– Meet en controleer gedurende de startfase de gas-/luchtverhouding.
– Controleer of de juiste gasinspuiter is gemonteerd.
– Controleer de volgende onderdelen op vervuiling, beschadigingen en/of juiste montage:
-de sifon;
- de verbrandingsluchttoevoerleiding;
- de luchtaanzuigbuis;
- afdichting tussen venturi en ventilator;
- de venturi;
- de gasinspuiter;
- de verbinding tussen de ventilator en de brander;
- de brander;
- de warmtewisselaar;
- het rookgasafvoer- en luchttoevoersysteem;
- de overdrukklep (Nefit SmartLine HR(C) en Nefit Economy HRC);
- de aardingskabel ionisatiecircuit
- de ventilator;
– Meet en controleer de ionisatiestroom.
– Controleer de stekkerverbinding tussen de ionisatie-elektrode en de kabelboom.
– Controleer de kabel van de ionisatieelektrode.
– Controleer de ionisatie-elektrode.
– Controleer het rookgasafvoersysteem op eventuele verstoppingen.
– Controleer of de storing is opgelost.
Beter bel ik een monteur
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
A6 227 er is onvoldoende ionisatiestroom gemeten tijdens de ontstekingsfase of na 4 startpogingen.
hmm curieus
Nagenoeg alle regelmatige meeters hebben inmiddels aan mijn kont gezetenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daarna mocht ik Rib weer ff aanduwen
quote:
Ik zag je bij de stoplichten wel flirten met het meisje in de autoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel plezier der mee, nog bedankt voor het spelen
Goed planquote:
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef Geerd het volgende:
Begon lekker
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:19 schreef Cageon het volgende:
Wie reed er voorop?
als het OPM was, kon die het in ene keer vinden?
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik zag je bij de stoplichten wel flirten met het meisje in de auto [ afbeelding ]
Bij de eerste foto dacht ik even, wat heeft ribi nou weer in zijn handen!quote:Op zondag 30 maart 2008 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddhet was wel waaien op dijk
maar we begonnen nog maar net..vandaar ook alleen maar pix van de dijkdown:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]voorlopig heb ik der genoeg liggen iig
[..]voor de verandering maar ff gecheckt van te voren
en owja, tourgehalte was vrij laag