ja en de beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mailt iemand anders jouw wel dan![]()
D'r is een flinke meet aan de gang lees ik wel aan alle reaktie's
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf waar staat die te koop, linkje pls.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja en de beste stuurlui dijkraggers staan aan wal
'quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:37 schreef Cageon het volgende:
vind het echt een geile bike, als ik de centjes had had ik hem over genomen.
Ff schoot door mijn hoofd om de LC4 zo maar te verkopen, maarja dat zit er niet in
Kom ik nog 2k te kort ofzo
leek me wel duidelijk, maar zo een foutje corrigerenquote:
Leek me een best 7 kleuren momentquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
leek me wel duidelijk, maar zo een foutje corrigeren![]()
toch wel knapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leek me een best 7 kleuren momentzet ie erna meteen de (toen) 2e tijd
wtf heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer thuis
Fok!MC tip van de dag.... blijf op de dijk
Eeuhm... ik weet niet wat ik me hier nou bij voor moet stellenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat
[..]
Een bandit die de dijk afrijd![]()
![]()
OPM en Geerd hebben foto's gemaakt
Ging de bocht niet halenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Eeuhm... ik weet niet wat ik me hier nou bij voor moet stellen![]()
Als dat spiegelvizier al niet tegen een spons kan, zal ie de aarde / gras ook niet leuk gevonden hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:51 schreef Snelwagen het volgende:
Ai klote men, gelukkig valt de schade nog mee![]()
Spiegelviziertje zou ik voorzichtig mee zijn, beter doe je dat ff met een microvezel doek.
echt een lomperdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef Geerd het volgende:
Druk @ klaverblad knakker knalde bijna nog een paar keer tegen opm aan in de bocht
quote:
Prima, had veel erger gekundquote:Begon lekker trekt hij de motor in een keer rechtop in de bocht ik dacht![]()
![]()
Nouja gelukkig viel het achteraf allemaal weer mee alleen voorspadbordje gescheurd.
Hoe gaat nou dan?
Dat is allemaal in een emmertje beland bij een tankstation die bedoelt is om je autoruiten schoon te makenquote:
Had zeker erger gekund, spiegels moesten toch nog vervangen wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
@Roderick: geen idee dat ook jij ervandoor ging bij de dijk, anders had ik wel ff![]()
![]()
verder balen maar denk dat het erger had gekund..
quote:[..]
echt een lomperdwas ik daar lekker bezig met een repsol waar ik in de bochten op inliep komt er inene een Z750 naast me knallen, erg dichtbij dus
![]()
ik keek em ff aan en daarna ging ie me voorbij, moest en zou me blijkbaar inhalen.
volgende bochten loopt ie niet eens op me uitben der maar weer langs gegaan dus
Ja, minder hard de bocht in of meer ervaring op deze motor en er was waarschijnlijk niks gebeurt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
jemig![]()
Van alles mee gemaakt en moi is er niet bij![]()
Hoe kwam t roderick, verkeerd ingeschat?
@ KB, stelletje openbare circuitracers. Stout!![]()
geen slechte score als je rechtdoor gaat waar dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Had zeker erger gekund, spiegels moesten toch nog vervangen wordendus enige schade aan de motor is eigenlijk het spatbord.
voor je weet heb je moeite op 2 wielen te rijdenquote:![]()
Trouwens, je vroeg het bij de Mac, of mijn voorkant ook zo licht was... ik merkte het wel een beetje bij de eerste paar stoplichten ja
ging wel aardig hard, 120 op de teller gezien..en op het uiterste van de grens denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
jemig![]()
@ KB, stelletje openbare circuitracers. Stout!![]()
precies, met die repsol was gewoon OKquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:47 schreef Cageon het volgende:
Mja beetje gaar gedrag van die andere pannekoek. Beetje spelen is leuk, risico's nemen vind ik wel wat te ver gaan.
Veel plezier der mee, nog bedankt voor het spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Geerd: nogmaals thx voor de handschoenenkwam precies goed uit, mijn zomerdingen waaiden iets teveel door
pics latermoet nu weg
![]()
![]()
Denk het ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen slechte score als je rechtdoor gaat waar dat niet de bedoeling is
morg spierpijn![]()
![]()
Hmm, ik kop hem zelf wel inquote:[..]
voor je weet heb je moeite op 2 wielen te rijden
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat
[..]
Een bandit die de dijk afrijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Geerd: nogmaals thx voor de handschoenenkwam precies goed uit, mijn zomerdingen waaiden iets teveel door
pics latermoet nu weg
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:01 schreef Geerd het volgende:
Hele wereld op de kop door de powerpoint van wilders.
Balen zeg...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ging de bocht niet halenEerste wat in me opkwam was, dan maar rechtuit de dijk af dan terwijl ik nog de bocht probeer te halen, dus ik gooi de bandit recht, nog ff vol in de rem, toen ging het naar beneden en vloog ik eraf
![]()
Voor een gedetailleerdere beschrijving moet je denk ik ff op Geerd wachten, die reed achter me, misschien dat die nog wat gezien heeft
Schade bandit: spatbord voor stuk, waarschijnlijk linker spiegel stuk, die is nu iig lam, weet niet of ik hem nog vast kan draaien ofzo...
Schade aan mij: wat last van me nek, voelt als spierpijn, dus ff een paar dagen afwachten, een half blauw oogm'n duim is weer gevoelig, was net over
en een vies pak
Met een spons het meeste er alweer afgehaald
800cc ? (V?)twinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:09 schreef Gawaine het volgende:
Waar was het gebeurt ?![]()
Ik heb vanmiddag ook nog ff de dijkjes hier en die naar Tiel gedaan![]()
Wedstrijdje met een TDM, die dingen trekken best hardgast probeerde mij af te schudden
![]()
Toen ik er voorbij ging had hij opeens geen zin meer in hardrijden
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Edwards![]()
Zet ie tijdens een beginnende lowsider zijn motor weer rechtop met behulp van elleboog en knieluckey bastard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |