Yves Larock - Zookey (Lift Your Leg Up)quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef Bureaulamp het volgende:
Ik zoek een nummer wat een beetje op dit nummer lijkt. (op minuut 1:30)
Het gaat om die hawaiiaanse (?) beat. Dezelfde geluidjes worden gebruikt maar de melodie gaat iets anders en gaat wat langer door.
Echt geen idee van wie die moet zijn maar de melodie heb ik al weken in m'n hoofd zitten.
Geen dankquote:
Ik kan helaas geen lyrics vinden en het staat ook niet op youtube, dus ik zoek nog ff verder. Maar thanks anywayquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef Roolio het volgende:
[..]
Love is endless van Rebecca Lavelle is het enige nummer dat ik kan vinden wat in die aflevering voorkwam..
yes, dat is um dusquote:
Geen dankquote:Op woensdag 2 april 2008 10:28 schreef tripherder het volgende:
[..]
yes, dat is um dus
thanx voor het meedenken
wat bij mij opkomt is Stardust - the music sounds better with you, alhoewel dat niet helemaal met jouw omschrijving overeen komt (alleenhet vliegtuigje en het herhalen van de tekst)quote:Op woensdag 2 april 2008 20:45 schreef BunnyHunter het volgende:
Ik zoek een oude plaat. en ken alleen de clip nog kom niet echt op de tekst (die 100 keer herhaalt word)
dacht dat het iets van trance of techno was..
ongeveer.. eind jaren 90.. misschien 2000 .. 2001. .
De clip begint met een jongetje wat met zijn lepel erwtjes zit te schieten dan gaat hij naar buiten en gooit ie een papieren vliegtuigje en rent hij hier achter aan, door iets van een berg landschap als ik me goed herinner, en blijft er steeds naar kijken.
danku .. hoe ik bij de rest kom .. misschien een andere clip uit de zelfde tijd ..quote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef kvd het volgende:
[..]
wat bij mij opkomt is Stardust - the music sounds better with you, alhoewel dat niet helemaal met jouw omschrijving overeen komt (alleenhet vliegtuigje en het herhalen van de tekst)
Misschien Brimful of asha van Cornershop.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:29 schreef bersenka het volgende:
Ik heb een hele moeilijke voor jullie. Ik was gister in de winkel en hoorde daar een nummer. Het was een vrolijk nummer en leek mij een remix van een oude plaat. In het refrein zongen ze:
only 45 of on the 45
Één van die twee iig, heb zelf al eens zitten zoeken op google maar kan niet achterhalen welke het is. Misschien weet één van jullie het? Ik weet die 45 iig zeker.
Misschien Nuno Bettencourt?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:43 schreef unlimited het volgende:
ik zoek de naam van een artiest. het is iets in de trand van beticore/betincore.. het is voornamelijk rockmuziek. Wie weet hoe je de naam goed schrijft. Ik heb al op google gezocht.
Het is 'm inderdaad, ik zag gister de herhaling en ze blijkt een paar keer 'love is endless' te zingen. Thanks Roolio!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen lyrics vinden en het staat ook niet op youtube, dus ik zoek nog ff verder. Maar thanks anyway
Heel erg bedankt!!! Dat is hem iddquote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Misschien Brimful of asha van Cornershop.
Jij bedoelt dit nummer.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:21 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zal weer nog een poging wagen:
Het nummer dat ik zoek is een dance nummer (met veel climaxen ala pakito) en er komt oa deze zin in voor: "Hold it on, can't hold back, nothing is going to stooppppp meeeeeeeeeeeeeeee".
Verder zit er ook verder vocals in en wordt het vaak gedraaid op slamfm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |