Tom Petty - Running Down A Dreamquote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Kluupkluup het volgende:
De titel + artiest van dit nummer wil ik graag weten..
quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
Hey mensen,
Ik zat op youtube enkele video’s te bekijken, en o.a. deze video is mij onder ogen gekomen. Afgezien van de jongmenschen die zich op een uitzonderlijke manier manifesteren, is me aan het einde van het filmpje een HipHop (?) nummer opgevallen.
Volgens mij komt ie uit begin jaren 90, ik heb al geprobeerd aan de hand van de lyrics de titel te vinden, maar dit is mij helaas niet gelukt.
Dus mensen, wie kan mij het nummer noemen wat vanaf 01:14 te horen is, zie onderstaande link?
Alvast hartelijk dank!
Tom Petty and the Heartbreakers - Running down a dreamquote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Kluupkluup het volgende:
De titel + artiest van dit nummer wil ik graag weten..
quote:
Is al gepostquote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef starla het volgende:
[..]
Tom Petty and the Heartbreakers - Running down a dream
Welke film?quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef emokid het volgende:
Hoorde hem in de bioscoop,
D*Note - Shed My Skinquote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Spiral het volgende:
Help... ik ben al dagen op zoek naar een nummer.. we kan mij helpen?
Het is een soort van lounge nummer uit '03, '04 (denk ik). In de clip zie je een wat oudere man dansen op het strand (Ibiza?) en zie je andere mensen langs lopen en kijken. Het is niet echt een enorm hitje geweest.
Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen.
Geen dank natuurlijkquote:
Emma - Hot Chocolate ??quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef emokid het volgende:
Ik zoek een nummer, weet er niet veel van alleen. Het gaat over een "Emily" die zelfmoord pleegt, het nummer wordt gezongen door een man. Het begint vrij rustig maar aan het eind gaat die helemaal ballistic.
Hoorde hem in de bioscoop, weet iemand welk nummer ik bedoel?
Zou het ook een Diana kunnen wezen? En worden vermoord en verkracht in plaats van zelfmoord? Want dan zou het wel eens Therapy? met Diane kunnen zijnquote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef emokid het volgende:
Ik zoek een nummer, weet er niet veel van alleen. Het gaat over een "Emily" die zelfmoord pleegt, het nummer wordt gezongen door een man. Het begint vrij rustig maar aan het eind gaat die helemaal ballistic.
Hoorde hem in de bioscoop, weet iemand welk nummer ik bedoel?
En als ze helemaal niet doodgaat, Nikita heet en er ook nog gezongen wordt over soldaten kan het best wel eens Elton John geweest zijn met Nikitaquote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou het ook een Diana kunnen wezen? En worden vermoord en verkracht in plaats van zelfmoord? Want dan zou het wel eens Therapy? met Diane kunnen zijn
De titel van de film had je al eerder kunnen vermelden hè.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef emokid het volgende:
Nee dat hem niet folks, ik hoorde het toen ik ging naar Shine A Light.
Hij begint heel rustig en al ik weet zeker dat het "Emily" is, pas tegen het einde hoor je hem helemaal schreeuwen hoge stemetjes doen en al. Dan komt die erachter dat zn vrouw zelfmoord heeft gepleegd.
Doe eens normaal jaquote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef emokid het volgende:
Nee kerel het was op een of andere radio die je hoort voordat de film begint. Alsof ik de Stones zelf niet ken :/
Dit soort dingen helpen ons op weg. Als je meteen in het begin verteld wat je allemaal zoal weet is het echt veel makkelijker om je te helpen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef emokid het volgende:
Nee kerel het was op een of andere radio die je hoort voordat de film begint. Alsof ik de Stones zelf niet ken
Een radio in de bioscoop?quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef emokid het volgende:
Nee kerel het was op een of andere radio die je hoort voordat de film begint. Alsof ik de Stones zelf niet ken
Poster doet zijn username eer aan...quote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
Weet ik veel wat het is, die willekeurige liedjes die je altijd hoort als je in de zaal zit voordat het begint.
Ik zat in de Cinestar in Enschede, uitstekende bios dus begin daar maar niet over.
Helpt deze tracklist je misschien wat meer?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:10 schreef mstx het volgende:
Ik zoek de titel van dit techno nummer: http://www.switch3.nl/tmp(...)tival_2008_Miami.mp3 (stukje uit de liveset geknipt)
Uit de tracklist word ik niet veel wijzer
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |