Bij z'n geboortequote:Op zondag 30 maart 200812:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Zo te zien heb je wel hersenschade opgelopen
Je moet ook gewoon gaan stappen in gezellige kroegen waar zelden tot nooit ruzie is.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:19 schreef Shadowlyse het volgende:
Nu nog iemand met rotte vis en iemand die vals zingt dan is het net Asterix en Obelix. Gezellig knokken
Nee maar dat was het ook. Had echt het idee alsof iedereen eens naar het cafe gekomen was om een gezellig robbertje te knokken.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:19 schreef Shadowlyse het volgende:
Nu nog iemand met rotte vis en iemand die vals zingt dan is het net Asterix en Obelix. Gezellig knokken
DIT was/is mijn stamkroegquote:Op zondag 30 maart 2008 12:20 schreef NED het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon gaan stappen in gezellige kroegen waar zelden tot nooit ruzie is.
En als je ergens op stap gaat waar het bijna wekelijks loos is, dan ga je/jullie gewoon weg om een uurtje of 2 en dan zak je nog lekker ff door in je stamkroeg ofzo
quote:
Of dat iemand met zijn hoofd geklieft werd tussen de wc deur.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef Seneca het volgende:
Dit verhaal was pas compleet geweest als er mensen in de rondte werden geslagen met een grote zalm
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef boskameel het volgende:
Kwamen er ook ninja's meevechten?
En welke was dat in Roermond? Gisteren nergens problemen gezien... Hoax dusquote:
Of meisjes die gebatst willen wordenquote:
TS werd gepwnt door een klein ventje!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Komt er ineens zo'n overgetrainde Oerang Oetang op me af:
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
TS werd gepwnt door een klein ventje!
[ afbeelding ]
Jij bent Dirk?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:38 schreef Dirkh het volgende:
Ik eet op dit moment mijn piza door een rietje. Boksbeugels...
Wie zegt dat het Roermond was ?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En welke was dat in Roermond? Gisteren nergens problemen gezien... Hoax dus![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:38 schreef Dirkh het volgende:
Jammer dat je geen mod meer bent, anders had je dit kuttopic kunnen sluiten.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:38 schreef Dirkh het volgende:
Idd, lekker stappen in Weert kan ook wel eens leuk zijn!..quote:Op zondag 30 maart 2008 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat het Roermond was ?
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, lekker stappen in Weert kan ook wel eens leuk zijn!..
Wat is dat, lollerzaad ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:10 schreef Stigma het volgende:
En toen werd de boswachter wakker met zijn eigen lollerzaad in zijn mond.
Dan zeg jij zeker zo van: nee dat kan niet, ik heb een brilletje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef Arclight-S het volgende:
Moet iemand bij doen, zeggen dat hij me in elkaar komt slaan
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:19 schreef Gitanki het volgende:
Je vergeet de Ninja die vier mensen onfhoofde met bierviltjes.
En een trout is een forel.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef Seneca het volgende:
Dit verhaal was pas compleet geweest als er mensen in de rondte werden geslagen met een grote zalm
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
TS werd gepwnt door een klein ventje!
[ afbeelding ]
Best leuke films...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Je hebt te veel films gezien van dit duo?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:54 schreef FracturedMindz het volgende:
* FracturedMindz denkt iets met Spongebob...
Meid, meid, je maakt het mee zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef dithje het volgende:
Toen wij (ik en vriend) nieuwjaar aan het vieren waren in de kroeg, en even in het rook hok gingen staan vanwege sigaretje van mijn vriend was er de eerste 3 minuten niets aan de hand.
Het was zo waar gezellig in het hokje en het was lekker warm vanwege de warmte paal.
Opeens, vanuit het niets, gaat het hok open en word een vent harstikke hard op zijn gezicht geslagen door een andere vent. Die vent werd weer kei harstikke gek en sloeg op zijn beurt die vent terug (terrecht denk ik dan..) Gaan ze daarna potverdorie in dat hok met elkaar vechten...en kwamen er ineens overal vrienden vandaan.
Nu moet je nagaan dat het rookhok een afmeting heeft van 3 bij 3....en dan is het niet prettig als je met je 1.64 en 49 kilo tussen vechtende bonken van kerels staat...want ja....ik stond weer op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats....
Zegt vriend en een andere vriend van ons: "ga tegen de wand staan! Naja, ze zeiden het niet zo...ik werd tegen die wand gedrukt zo wat....
Toen de warmte paal omviel (zo'n paal met vuur dus) ben ik overal langs gekropen en ben eindelijk naar buiten gekomen. (hierbij nog wel geraakt door zo'n dwaas op mijn arm en hand omdat die aan het uithalen was naar een andere vent).
GODVER! ga ergens anders elkaar in elkaar slaan! DWAZEN!
Dus.....
Je bent het in ieder geval gewend om met mongolen om te gaan:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef dithje het volgende:
Toen wij (ik en vriend) nieuwjaar aan het vieren waren in de kroeg, en even in het rook hok gingen staan vanwege sigaretje van mijn vriend was er de eerste 3 minuten niets aan de hand.
Het was zo waar gezellig in het hokje en het was lekker warm vanwege de warmte paal.
Opeens, vanuit het niets, gaat het hok open en word een vent harstikke hard op zijn gezicht geslagen door een andere vent. Die vent werd weer kei harstikke gek en sloeg op zijn beurt die vent terug (terrecht denk ik dan..) Gaan ze daarna potverdorie in dat hok met elkaar vechten...en kwamen er ineens overal vrienden vandaan.
Nu moet je nagaan dat het rookhok een afmeting heeft van 3 bij 3....en dan is het niet prettig als je met je 1.64 en 49 kilo tussen vechtende bonken van kerels staat...want ja....ik stond weer op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats....
Zegt vriend en een andere vriend van ons: "ga tegen de wand staan! Naja, ze zeiden het niet zo...ik werd tegen die wand gedrukt zo wat....
Toen de warmte paal omviel (zo'n paal met vuur dus) ben ik overal langs gekropen en ben eindelijk naar buiten gekomen. (hierbij nog wel geraakt door zo'n dwaas op mijn arm en hand omdat die aan het uithalen was naar een andere vent).
GODVER! ga ergens anders elkaar in elkaar slaan! DWAZEN!
Dus.....
quote:beroep: Begeleider van verstandelijk beperkte mensen.
Dat dusquote:
Ik dacht ook dat ik te maken had met een rel op Nieuwjaarsnacht.quote:
Zeg dat wel, leuk is echt anders....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Meid, meid, je maakt het mee zeg.
In wat voor ontzettende Breezer-hut ben jij op stap geweest, dat je zulke Tokkie taferelen meemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |