Nee hoor.quote:
Ja maar Sheep is blijven hangenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ehm.... ik ben er al achter en ben al verder gegaan hoor
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingenquote:
Van kleine dingen maak ik geen punt, laat staan een komma...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingen
"alleen het laatste deel van de opsomming eindigt met een punt. Als de delen van een opsomming volledige zinnen zijn, beginnen ze met een hoofdletter en eindigen met een punt."quote:Op maandag 31 maart 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er staat niets over punten.
Punten achter "etc." en "enz." maar verder niet.
En "; met enkele woorden" is ook niet per definitie goed. Want met 2 of 3 woorden kun je nog steeds "korte elementen" maken en dan komt er geen ; achter.
Misschien, maar dat duurt nog 3 wekenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dubbel zo saai in dezelfde tijd?
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef Etcetera het volgende:
welke 1 april grap zal fok dit jaar gaan uithalen?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.
hmm klinkt niet lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Au ik verrek net een spier bij m'n rechterschouderblad, zolang ik niet al te veel beweeg valt het mee anders doet het pijn
Is het ook niet. Even proberen of het van een douche beter wordtquote:
Ach, het kan erger...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef MaJo het volgende:
"udsTrouble's Radiostation includes U2 and more"![]()
Ja jij bent inderdaad het ergst jaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
ik vind radiohead niet echt jumjum eerlijk gezegd
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
*creep aanslingert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |