Ik denk wel meer, want hij zat al op een schorsing te wachten waartegen hij in beroep was gegaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:29 schreef jmac het volgende:
Nou.. Douglas hopelijk 2 matches. Scheelt ook weer 1 speler.
DAMN RIGHT!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als Ajax 3x wint, dan moet PSV thuis winnen van heracles (dat moet toch nog wel lukken toch?!) thuis gelijk spelen tegen Twente en uit gelijk spelen tegen Vitesse. Ik hoop toch dat dat nog wel binnen de mogelijkheden van deze selectie valt...
mag ik je daar aan houden?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
DAMN RIGHT!
Als we dit uit onze handen laten glippen dan naai ik mijn oren en ogen dicht voor de rest van mijn leven.
Je zit in Canada ???quote:Op zondag 30 maart 2008 19:15 schreef WooZ het volgende:
0-0 wat een zaaduitslag, ik kom er net pas achter
Ze zenden hier volgens mij alleen de CL uit vrees ik, en daarnaast ben ik overdag gewoon bezig
Boeruh
quote:
Ik kan jou echt niet meer serieus nemenquote:Op zondag 30 maart 2008 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoppa, de titel wordt weer te grabbel gegooid....
Tussendoor nog "even" 2 keer tegen Fiorentina.... Als Ajax gewoon zijn laatste 3 wedstrijden wint worden die kampioen vrees ik.
heeft daar niks mee te maken hoor, maar een man een man, een woord een woord..quote:Op zondag 30 maart 2008 22:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat mensen mij haten maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
Dan ga ik heel hard schreeuwen van blijdschap.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Imperatore het volgende:
Let op mijn woorden. Graafschap gaat een punt pakken in Amsterdam.
Ook dan zal ik schreeuwen van blijdschap.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:27 schreef cultheld het volgende:
We worden gewoon thuis tegen FC Twente kampioen en halen de UEFA Cup finale met Sefke.
Heb je geen vertrouwen in PSVquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol.
Snap ik ook maar dit gaat me te ver. Dat schoen opeten van vorig jaar ging al ver maar dit gaat me dus echt te fur. Was ook meer een grap.
PSV - FC Groningen was goedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ok, da's waar. Een 0-2 zou donderdag helemaal fantastisch zijnLaat PSV alsjeblieft een keer een GOEDE wedstrijd spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |