Die kans is aanwezig, dan zul je zien dat we van Twente verliezen en toch kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm... gelukkig gaat ajax punten laten liggen in Groningen
Dat maakt dan toch geen reet meer uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, dan zul je zien dat we van Twente verliezen en toch kampioen worden.![]()
Bakkal was toch ook drama vandaag?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij zijn alleen Marcellis, Bakkal en natuurlijk Gomes de enigen die elke week een ruim voldoende halen. Rest is zo wisselvallig.
Was niet geweldig, hij heeft ook wat krediet opgebouwd, maar hij was nog steeds de beste middenvelder. Vooral Simons leverde elke bal in.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:45 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bakkal was toch ook drama vandaag?
Liever Lazovic dan. We hebben anders teveel dezelfde types. Ik ben echt blij als Stevens dadelijk aan het roer staat zeg. Als we dit seizoen kampioen worden zal het voor mij de minste van de vier zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:13 schreef rubbereend het volgende:
nou voor volgend jaar: Sulejmani halenmisschien Koevermans betrekken in een ruil?
Oh maar dan heb ik nog geen plannenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
daar is geen pijl op te trekken zovolgende week zie ik het niet gebeuren en daarna komt Twente altijd lastig..... dus het zou me niks verbazen als we de traditie erin houden om tegen Vitesse kampioen te worden
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:07 schreef jmac het volgende:
brrrr wat was het koud daar zeg. Maar sympathiek volk daar in Nijmegen. Nec verdiende iig 100% dat punt. Veel feller en goede tactiek door telkens goed gebruik te maken van de vleugels.
Jammer van volgende week
Gaat lastig he met dat glas en een paar honderd nec-fans ertussenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
boys nog gesproken ?
was in zn nopjes met de cupwinst van psg
bellenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Gaat lastig he met dat glas en een paar honderd nec-fans ertussen
Ah hebben ze de gehele cup gewonnen. Netjes...
eensch.. het leek weer eens echt helemaal nergens op.. Ik had gedacht dat ze na vorige week toch wel beter zouden weten.. maar dat is dus helaas weer eens niet het geval..quote:Op zondag 30 maart 2008 10:05 schreef Lemming22 het volgende:
Vooral teleurstellend dat er zo ongelofelijk slap wordt gevoetbald in een wedstrijd waar we eventueel kampioen zouden kunnen worden. Erg triest. Angst lag weer aan de basis van het voetbal bij Sef. Ben blij als dit seizoen voorbij is, pffff....
Negatieveling.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoppa, de titel wordt weer te grabbel gegooid....
Tussendoor nog "even" 2 keer tegen Fiorentina.... Als Ajax gewoon zijn laatste 3 wedstrijden wint worden die kampioen vrees ik.
Precies en dat met Afellay in de ploeg, dat moet er wel even bij.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:37 schreef ruud.nl het volgende:
Ojee, we spelen gelijk in een uitwedstrijd tegen een NEC dat 8 van z'n laatste 9 duels won en gelijk wordt de titel weer te grabbel gegooid.
2 posts later alquote:Op zondag 30 maart 2008 11:45 schreef ruud.nl het volgende:
Nog even wachten op okee6 die komt melden dat Afellay ons de titel kost.
Dat ben ik wel met je eens, van mij Aissati best een keer in de basis ten koste van Afellay. Hoe het nu gaat, heeft Afellay totaal geen concurrentie.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:52 schreef okee6 het volgende:
Ik twijfel niet aan de titel, maar zo onvoorwaardelijk voor je spelmaker kiezen is wel bij het genante af als je een alternatief hebt en de wedstrijd van vorige week nog eens geevalueerd zou hebben.
Als Ajax 3x wint, dan moet PSV thuis winnen van heracles (dat moet toch nog wel lukken toch?!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoppa, de titel wordt weer te grabbel gegooid....
Tussendoor nog "even" 2 keer tegen Fiorentina.... Als Ajax gewoon zijn laatste 3 wedstrijden wint worden die kampioen vrees ik.
Valt binnen de mogelijkheden maar als de druk erop komt te staan en ze tussendoor tegen Fiorentina moeten zou ik er niet meer dan een euro op zetten....quote:Op zondag 30 maart 2008 12:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als Ajax 3x wint, dan moet PSV thuis winnen van heracles (dat moet toch nog wel lukken toch?!) thuis gelijk spelen tegen Twente en uit gelijk spelen tegen Vitesse. Ik hoop toch dat dat nog wel binnen de mogelijkheden van deze selectie valt...
Op dit moment zie ik 020 als de grootste titelkandidaatquote:Op zondag 30 maart 2008 12:30 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens toch, als jullie dit weggeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |