ja maar die zenden morgen PSV niet uit, RTL doet dat namelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 23:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nederland 1,2 en 3 zijn toch ook in België te zien?
Oh kijk daar heb je het gezeik al van de baas vandaag als PSV verliest.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef DuTank het volgende:
Wees blij dat je het nog via de radio kàn volgen, ik zit fokking lelijk af te wassen morgen
Het kan ook nog een 'Johan Derksen show' of 'Willem van Hanegem show' wordenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:57 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als het weer een "Jan van Halst show" wordt, pas ik.
Ik vind die kerel ook zo irritant hè!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:57 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als het weer een "Jan van Halst show" wordt, pas ik.
Dan weet je in ieder geval precies waar je aan toe bent:quote:Op donderdag 3 april 2008 11:34 schreef Leso_Varen het volgende:
Derksen en Van Hanegem vanavond als analytici...
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval precies waar je aan toe bent:
Snor: "Kijk, PSV is natuurlijk een club waar wanbeleid op de loer ligt. Maar desondanks weten ze het hoofd boven water te houden met behulp van een brutale voorzitter en een aantal gelukkige transfers. Bij gebrek aan concurrentie vormen zij de top van Nederland.Kijk, het blijft natuurlijk wonderlijk om te zien dat een campingvriend van de algemeen directeur de posiite van trainer eventjes invult tot de volgende trainer komt. Hij heeft het natuurlijk gewoon goed gedaan als ze straks kampioen worden, maar wie zegt dat Jan Wouters het minder zou doen. Die heeft al ervaring als trainer van Ajax en assistent bij de Rangers. Waarom moet dan een campingvriend opgetrommeld worden?.. (enz.)"
Kromme: "Maar ze kenne ook wel aardig voetballen hoor."
De fituurpan met bitterballen staat al klaar.. net als het bierquote:
Not really (imo). Zeker niet na afgelopen weekend.. Iedereen zit alleen maar te wachten hoe 't kampioenschap afloopt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef Afunados het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er maar zo'n 800 fans in Firenze zullen zijn? Leeft de wedstrijd eigenlijk wel een beetje?
Toch ook niet echt aan Fiorentina-kant? Hoorde dat het halfvol zou zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef Afunados het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er maar zo'n 800 fans in Firenze zullen zijn? Leeft de wedstrijd eigenlijk wel een beetje?
Fiorentina en halfvol??quote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toch ook niet echt aan Fiorentina-kant? Hoorde dat het halfvol zou zitten.
Zal goed vol zitten, schat kleine 40.000 man,quote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toch ook niet echt aan Fiorentina-kant? Hoorde dat het halfvol zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |