Je weet duidelijk niet wat "red:" betekentquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:07 schreef Wiebelkont het volgende:
Als je een ouderwetse (red: CRT) tv aan hebt staan, produceert deze een (zeer) hoge fluit/pieptoon. TFT's
Doe niet verheven, valt me gewoon vaak op. Stoor me er verder niet aan, vind het gewoon grappig.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:30 schreef Liquidootje het volgende:
Misschien dat hij zijn reactie gewoon zelf op een humoristische manier edit/beter verklaart als redacter/redactie zijnde.
Waarom moet je weer zo verheven doen?
Als onze laptop aan het opladen is hoor je ook echt een zeer irritant geluid.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:18 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik hoor sowieso al die geluidjes
Maar die van telefoons die aan het opladen zijn die zijn het ergste
soylent, waar scheld je mij uitquote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef soylent het volgende:
Omdat je een autistische n00b bent, daarom
Daarom hebben we nu allemaal een mooie 'platte' tvquote:Op maandag 31 maart 2008 17:11 schreef Tomhoog het volgende:
Ik hoor het ook en mijn ouders niet.
Vervelend
He zusquote:Op maandag 31 maart 2008 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Long lost twin? Door een onweersbui slaap ik heen maar piepjes......
![]()
Ik weet het ook niet meerquote:
LoL @ EN IK WIL WO II EN DE NSB, JODEN, HOLOCAUST EN HITLER DUS HELEMAAL NIET BETREKKEN IN DEZE DISCUSSIE. DAAROM HAALDE IK DE JODEN ERBIJ. OM AAN TE TONEN DAT JOUW NSB NERGENS OVER GING.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meerHet was voor de persoon boven je bedoeld denk ik. Verkeerd gelezen, sorry
quote:
Die dingen worden met een slijptol omgezaagtquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:20 schreef Koentebaf het volgende:
In Rotterdam Oosterflank schijnt op het Metro station een apparaat te staan dat na 19:00 uur 's avonds tot laat een hoge pieptoon uitzendt die alleen jongeren blijken te kunnen horen. Zo proberen ze te voorkomen dat die gasten daar samenscholen. Geen idee of het werkt.
Volgens mij gebruikt het Israëlische leger o.a. geluid tegen opstandige Palestijnen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:22 schreef Liquidootje het volgende:
Man, klassiek muziek voor zwervers. Hoge tonen voor jongeren.
Wat is het volgende? Brown-noise ipv traangast tegen hooligans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |