Jawel bijzonder. Jij bent niet bijzonder!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Sympathiek het volgende:
Dat kan. Sommige mensen kunnen hoge geluidsfrequenties waarnemen. Niks bijzonders.
Nee want die piep wordt harder als je dichtbij zon tv komt en zachter als je wegloopt en bij een gehoorbeschadigingspiep komt de piep niet van 1 richting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
Een hoge piep kan ook gehoor beschadiging zijn hoor. Een goede test zou bijvoorbeeld zijn dat je naar een heel afgelegen plek rijdt. (zuid pool, noord pool, woestijn) en dan nog eens gaat luisteren of je een piep hoort.
Sommige mensen willen maar niet geloven dat ze gehoorbeschadiging hebben en geven dan vanalles de schuld. lampen, muizen, mieren in de oren etc. Ik word er gek van.
Zou kunnen. Ik heb wel last van tinitus, maar dat klinkt bij mij heel anders.. Als ik de tv, radio, lamp of wat dan ook uit doe is de piep weg. En hoe dichter ik bij de bron kom, hoe luider het wordt. Ben ik buiten of ergens anders dan hoor het niet. Wij wonen in een dorp en ook in ons vakantiehuisje is het echt stil en daar hoor ik hoogstens wat gezoem van wat wél een gehoorbeschadiging is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
Een hoge piep kan ook gehoor beschadiging zijn hoor. Een goede test zou bijvoorbeeld zijn dat je naar een heel afgelegen plek rijdt. (zuid pool, noord pool, woestijn) en dan nog eens gaat luisteren of je een piep hoort.
Sommige mensen willen maar niet geloven dat ze gehoorbeschadiging hebben en geven dan vanalles de schuld. lampen, muizen, mieren in de oren etc. Ik word er gek van.
Omdat je dan ziet dat het aan staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoor het ook altijd. Zwaar irri. Geldt ook voor zoveel ander aparatuur. Vooral dingen met ledjes erin.
Ja, sterker nog, alle halfgeleiders! Piepende torren, niet normaal!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
En misschien dat alle diodes een pieptoon veroorzaken. Misschien he!
NEE, JE LIEGT.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
dc.. ac.. ledjes.. diodes.. halfgeleidens.. weerstand.. frequentie...
Hou maar 10 verschillende optische muizen tegen je oor, dan hoor je het ook.
maar goed, dan niet!
Hebben ze in internetcafé's nog steeds CRT schermen ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
Meer uitgaan, dat helpt. Hoor het nu voor geen meter meer..
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben ze in internetcafé's nog steeds CRT schermen ja?
Lichtbuizen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:21 schreef BrandX het volgende:
Ik heb dat ook. Ik heb me laten vertellend dat dat te maken heeft met de trillingen in de lichtbuizen in de TV. die trillen dusdanig snel dat ze deze hoge piep veroorzake. Zit wel wat in vind ik, ik hoor lampen ook vaak fibreren.
Dan hebben wij waarschijnlijk thuis nooit een goeie tv of crt-monitor gehad. Want zonder uitzondering hoor ik bij elke crt beeldbuis die hoge piep... De een duidelijker dan de ander, dat welquote:Op zondag 30 maart 2008 04:12 schreef Repeat het volgende:
Een goeie tv heeft die piep nietl.
Bij andere tv´s hoor ik em idd wel eens, echt om knettergek van te worden (jatog geert??!!!1)
Wel eens een veldmuis horen piepen?quote:Op zaterdag 29 maart 200822:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet van niks. Ik heb nog nooit een diode horen piepen.
Nee?quote:
Ja die!quote:Op zondag 30 maart 200811:44 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen 20" "flatron wide" <-- staat linksboven
met knopjes rechts aan de ACHTERkant van het scherm? DiE?!!?!!?!OEHNOES
Ik hoor sowieso al die geluidjesquote:Op zondag 30 maart 2008 12:34 schreef Andyy het volgende:
heb op m'n kamer nog zo'n tv staan, zwaar irritant
soms hoor ik m'n mobiel ook als die aan het opladen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |