Dat is de hoogspanningstrafo die gaar is of gewoon van slechte kwaliteit. Nieuwe kopen en erin solderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef pberends het volgende:
Waarvoor dient die constante pieptoon die oude tv's? (bij nieuwe platte tv's weet ik niet of dat zo is)
Als je niet weet wat ik bedoel moet je maar eens het geluid helemaal uitzetten, en dan luisteren.
telefoonladersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef FlashingMoments het volgende:
mn vriend hoort ook altijd vanalles piepen (telefoonladers, lampen, tv's enz)
maar ik hoor nooit wat.. hoor blijkbaar geen hoge tonen ofzo
Mijn CRT monitor piept nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef Arjan het volgende:
[..]
telefoonladersdie maken de ergste geluiden.
Ik heb liever een constante piep (daar zijn er zoveel van dat ik ze toch nooit hoor) dan die telefoonladers. Die piepen af en toe, lange en korte piepjes en heel onregelmatig
De TV-piep is inderdaad erg hard als je hem kan horen, en elke CRT heeft zo'n piep. Helaas.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:08 schreef wimmel_1 het volgende:
Da's om aan te geven dat 'ie aan het afsterven is.........
Tis een piep die er altijd al zat hoor. Net zoals bij alle andere tv's die ik ooit gekocht heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef Conflict het volgende:
Ik geef 'm gewoon een paar flinke dreunen als 'ie gaat piepen. Maar het is ook een Daewoo, die horen gewoon klappen te krijgen![]()
Mijn Daewoo piept ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef Conflict het volgende:
Ik geef 'm gewoon een paar flinke dreunen als 'ie gaat piepen. Maar het is ook een Daewoo, die horen gewoon klappen te krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |