en dat ik je posts lees en dan iets heb van, wtf, die vent is goed bezig?!?! Heeftie andere medicijnen gekregen ofzo?!?!quote:Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
Dat ik in een forum post waar BoB eigenaar is
Er heerst hier geen KLB cultuur dus kan ik niet painten en zulksquote:Op zondag 6 april 2008 14:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en dat ik je posts lees en dan iets heb van, wtf, die vent is goed bezig?!?! Heeftie andere medicijnen gekregen ofzo?!?!![]()
Vooral zo doorgaanquote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er heerst hier geen KLB cultuur dus kan ik niet painten en zulks
Ik heb het topic hiervoor niet gezien, lees het even door en dit is mijn reactie:quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom is dit topic Defensie werft onder 16 jarigen dicht en niet bijvoorbeeld terug gezet naar POL, waar wél discussie mogelijk is? Ik wilde er net in reageren
OK, dat had ik zo snel niet gezienquote:Op maandag 14 april 2008 14:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het topic hiervoor niet gezien, lees het even door en dit is mijn reactie:
TS opent een konttopic met suggestieve argumenten uit eigen doos (zijn bron is immers hetzelfde als zijn usernaam, goh ik zie een verband). Pumatje probeert nog een discussie gaande te houden, maar er wordt enkel kortzichtig gereageerd. Dan is het m.i. kansloos en ik had hem al meteen dicht gegooid.
Eerder hulde aan de Forum Admins die de Mods op hum plaats gezet hebben. Al is het nog steeds een Pro-army subforum, het lijkt het beste dat je in DEF met de pro's en con's can discussieren, helaas. Natuurlijk gebruiken de mods lekkere argumenten als 'zinloze one-liners mod ik weg', maar dat is dan wel selectief; one-liners als 'het leger is nodig, hippie' blijven natuurlijk wel staan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef Cahir het volgende:
Hulde voor Pumatje die niet meer alle topics met negatieve kritiek op slot gooit.
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Xith het volgende:
Zou een van de mods de persoonlijke aanvallen hier aan willen passen of de user waarschuwen, mochten ze vinden dat deze posts ongewenst zijn? Dit soort offtopic aggressiviteit terwijl er zo hard gewerkt wordt om persoonlijke aanvallen te weren: (1), (2).
Op zich begrijpelijk gezien de teneur in het topic, maar ik zou er wel even naar kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?
Ik noem het liever hypocritie.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?
Nut van het leger?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Kun je nu gloeiende gloeiende ophouden en een andere houding aannemen.. of hier niet meer posten
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar je verneukt het gehele topic
Staat defensie je niet aan, of heb je er wat tegen post hier dan niet! vrij simpel.
Dit is geen PTA, of ONZ, weet ik wat. !
Laatste waarschuwing.
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nut van het leger?
Kan iemand mij uitleggen of deze post van Pumatje de policy van DEF onderstreept?
Kritiek op Defensie/het leger is prima, mits onderbouwd.quote:In dat geval ga ik DEF namelijk maar uit mijn index halen.
Hoe interessant DEF ook kan zijn, discussies tussen gelijkgestemden vind ik persoonlijk niet zo boeiend.
Ik zie dit als een bevestiging dat mijn posts ondanks het "delete dreigement" van 1 van de mods alhier er morgen nog staan?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kritiek op Defensie/het leger is prima, mits onderbouwd.
Dit ook als antwoord op LHO.
Ja, wat mij betreft is er geen reden tot verwijdering van je posts.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie dit als een bevestiging dat mijn posts ondanks het "delete dreigement" van 1 van de mods alhier er morgen nog staan?
Deze had ik nog geen eens gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |