Yep, ik ben daar met Q. en m-m sowieso om 6 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus we vragen naar de groep 'remlof'
verzamelen we bij Bosch?
Kom je ook?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:54 schreef Maisnon het volgende:
Vanavond is het zover!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef moemoe het volgende:
Uit bed, douche, tot zo.
Wel vreemd. De tijd zou 18:00 ur zijn maar de afteldinges bovenin geeft aan nu -20 minuten. En dat is 19:00 uurquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer: Zaterdag 29 maart 2008
Waar: Bosch
Tijd: 18.00
verdomme!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:26 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben eerder!
quote:
wacht ff moet mijn homies uit klb oproepen om onz aan te vallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maak er dan in ieder geval iets moois van.
Ik ben een geduldig mens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht ff moet mijn homies uit klb oproepen om onz aan te vallen
Benenwagen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Have fun mensen, ik heb geen vervoer.
Okequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb al een jointje gerookt en de eerste rosé zit er weer in. Ik volg de meet via dit topic.
En in dezelfde staat als op een meet. Nu ben ik in ieder geval al thuis. Scheelt weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb al een jointje gerookt en de eerste rosé zit er weer in. Ik volg de meet via dit topic.
Beeb je bent niet gegaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Verdommequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Have fun mensen, ik heb geen vervoer.
Ik zat om 3 uur op mn werk, en ik dacht, oke ik ga nu naar huis en dan naar Arnhem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was ineens vandaag! En ik had geen vervoer geregeld. En jij dan?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is dit voor'n ONZ meet?
Niemand die zich meldt vanaf de locatie?
Was dat maar zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef donroyco het volgende:
Iedereen is zat.
Maar... het belangrijkste... Is er bier?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef Q. het volgende:
Ze zijn nogal traag in het restaurant. En vergeetachtig.
In gedachten ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Snakey het volgende:
Who cares anyway. Had je er maar bij moeten zijn.
Bier is er vast wel. Nu de foto's nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar... het belangrijkste... Is er bier?
En wie zijn er?
Er is bier maar niet voor mij, moet nog rijden. En er zijn hier nu 21 man en vrouw.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar... het belangrijkste... Is er bier?
En wie zijn er?
Rijden?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is bier maar niet voor mij, moet nog rijden. En er zijn hier nu 21 man en vrouw.
.....and you've got me wanting youquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
You are my candy girl.... Tututdumdum
Had je net zo goed thuis kunnen gaan schijten toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:42 schreef Berenanus het volgende:
zit ik weer te schijten! alleen nu dan vanuit de kroeg
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Rijden?![]()
Heb je geen slaapplaats geregeld dan? Remlof woont daar toch?
En dat was?quote:Op zondag 30 maart 2008 00:16 schreef CherryLips het volgende:
ik had volgens mij het goorste gerecht van het menu uitgekozen.
Vegetarischquote:Op zondag 30 maart 2008 00:45 schreef CherryLips het volgende:
vegetarisch gerecht met indiase kaas, maar ik kreeg een schotel met één piepklein bakje met een paar stukjes kaas en verder kleine bakjes met rijst, gore curry en broccoli.
Schijterdquote:Op zondag 30 maart 2008 01:44 schreef Berenanus het volgende:
tja, geloof het of niet, maar weer bericht van mij.. vanaf de wc
meet was gezellig, aantal nieuwe gezichten gezien
nu aan het 'afteren' bij wat vrienden
Waar was je nouquote:Op zondag 30 maart 2008 00:16 schreef CherryLips het volgende:
ik had volgens mij het goorste gerecht van het menu uitgekozen.
Mutsquote:Op zondag 30 maart 2008 04:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn salade
quote:
niemand jwtquote:
quote:
cherylips ging veul te vroeg naar huisquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 04:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
cherylips ging veul te vroeg naar huis
moemoe was aan het koppelenquote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze maken het je ook niet makkelijk hè
Je wilde haar wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moemoe was aan het koppelen
Ik zag dat je telkens stiekem naar haar keek. Zulke dingen vallen mij nu eenmaal opquote:
een heel uurquote:Op zondag 30 maart 2008 04:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zag dat je telkens stiekem naar haar keek. Zulke dingen vallen mij nu eenmaal op.
Met Sebasser heb ik zeker 1 uur door Arnhem gelopen op zoek naar mijn auto, daarna weer rond gedwaald om zijn logeeradres te vinden. Toen ik uiteindelijk aankwam was ik zooooooo chago en toen moest ik ook nog eens naar Litso's huis.
Waar was je nouquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:04 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
maar volgens mij is de herberg al vol...
Waardeloze meet geweest hoor ik alweer ............quote:Op zondag 30 maart 2008 04:57 schreef MissHobje het volgende:
En en.. dan naar huis rijden en merken dat je hele reis spontaan een uur langer was ..zomaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen... maar.... Neuken?
Ja Remlof, waar blijven de foto's?quote:
En ik wacht nog steeds op mijn versche saladequote:Op zondag 30 maart 2008 12:28 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog steeds last van die curry.
Heb ik ooit gedaan, kreeg meteen een doodsverwensingquote:Op zondag 30 maart 2008 13:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom maken jullie nooit filmpjes voor youtube?
Boeiend ik heb ook nog steeds een stapel op mijn account staan, je moet gewoon durven vriendquote:Op zondag 30 maart 2008 13:36 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan, kreeg meteen een doodsverwensing
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jij had een tof vestje aan! En bent heulemaal niet klein
En onder getekendequote:Op zondag 30 maart 2008 13:34 schreef longinus het volgende:
De halve liters waren voor Remlof geloof ik
Dat zijn Insiders geheimen Mementoquote:
Je "Mooie schoenen, neuken?" ook nietquote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft heul niet gewerkt
Ik denk dat de tubgirl, goatse, lemonparty en krik plaatjes wel de grootste afknappers warenquote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft heul niet gewerkt
Haal m in het restaurant opquote:Op zondag 30 maart 2008 14:08 schreef Litso het volgende:
Zeg, ik kreeg nog twee euro terug, waar is die gebleven?
het is Indiaas, niet Pakistaans etenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die chicken jihad niet op de bon staan
Foto's
das de Murgh Chaatquote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die chicken jihad niet op de bon staan
Foto's
het eten duurde al zo lang en toen zat je helemaal op het eind vand e tafel en daarna moest je idd best wel snel wegquote:Op zondag 30 maart 2008 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
jow lui,
was gezellig
alleen jammer dat ik zo vroeg naar huis heen moest![]()
zo nu door naar rockcafe
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:51 schreef longinus het volgende:
En Moemoe, ik waardeer je koppel werk, alleen je keuze van partners is niet al te best
Ik hoop het nietquote:Op zondag 30 maart 2008 12:15 schreef MASD het volgende:
nog geen beschamende foto's? remlof?
En Lyssaquote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef KaMo het volgende:
Ah meetVandaaaar dat ik opgebeld werd door ChipsZak., Sebasser en Alexxxx geloof ik
Je hebt het iig van een betrouwbare bronquote:Op zondag 30 maart 2008 13:51 schreef longinus het volgende:
Nog even dit, Moemoe is helemaal geen onveilige autorijdster, alle verhalen over mensen die nooit meer bij haar in de auto willen zitten zijn pertinent onwaar.
Gister heb ik gehoord dat ze een hele veilige bestuurder is van haar auto dus hierbij steek ik een hart onder de riem bij haar.
En Moemoe, ik waardeer je koppel werk, alleen je keuze van partners is niet al te best
Zowel de foto's als het viltje zijn van sebasser zn handquote:Op zondag 30 maart 2008 14:05 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk dat de tubgirl, goatse, lemonparty en krik plaatjes wel de grootste afknappers waren![]()
en dan kom jij met zo'n bierviltje
Geen op de meet gemaaktquote:Op zondag 30 maart 2008 17:40 schreef TheSorrow het volgende:
Waar blijven de foto's?
En mijn antwoord, "ja ik kijk graag naar lesbische vrouwen"quote:Op zondag 30 maart 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Moemoe ging naast Longinus zitten en het eerste wat ze vraagt:"Zeg, hoe denk jij over homoseks?"
True, bijna iedereen was wel heel vroeg opeens vertrokkenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:06 schreef Q. het volgende:
Nee, ik heb wel eens sprankelendere meets meegemaakt.
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgende keer maar weer een meet in de bewoonde wereld doen.
Mja, een Q zonder bier geeft geen plezier.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:19 schreef remlof het volgende:
Q. moet gewoon niet met de auto komen, dat is het
niet met dit account, ik wil nog even blijven posten.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:45 schreef longinus het volgende:
[..]
niet met dit account, ik wil nog even blijven posten.
Volgende keer weer Utrecht dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:19 schreef remlof het volgende:
Q. moet gewoon niet met de auto komen, dat is het
quote:
* Isabeau reserveert alvastquote:
Ja, dat was jammer! We waren niet mee maar de Bosh, en jullie liepen al veul te ver wegquote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Beetje...doods. Maar ik had CC nog wel gedag willen zeggen
Ik ging ook niet mee met Bosch en iedereen liep al heel ver dus kon ik ook geen gedag zeggenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat was jammer! We waren niet mee maar de Bosh, en jullie liepen al veul te ver weg. Jammer, had je langer willen spreken!
Plekkie vrij ??quote:
3:30 bedoel je, het was al zomertijdquote:Op maandag 31 maart 2008 01:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vond het maar matig dat jullie om 2.30 allemaal al weg weg waren...
Je mag naast Isa.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Plekkie vrij ??
Ik kan goed ontbijtjes maken in de middag uren enzo
Ja.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:39 schreef MASD het volgende:
Had er überhaupt iemand een camera bij zich?
beledigd en teleurgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Beetje...doods. Maar ik had CC nog wel gedag willen zeggen
Ik verveelde me zo erg dat ik mensen ging zieken, sollyquote:Op zondag 30 maart 2008 18:46 schreef longinus het volgende:
[..]
En mijn antwoord, "ja ik kijk graag naar lesbische vrouwen"![]()
Mij even willen koppelen aan Herald(niks mis met Herald hoor)
Op mijn vraag terug of ze soms MVM wilde gaf ze ook een verbluffend antwoordt, ik zal er maar niet op ingaan
och, je was niet de enige hoor, opeens ging de groep uit elkaar want ze wilde dansen, om even later weer in het zaaltje te verschijnen. ik denk toch dat een Grand Cafe een betere plek is voor een meet.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verveelde me zo erg dat ik mensen ging zieken, solly.
(moemoe)
praat er met je psycholoog overquote:Op maandag 31 maart 2008 10:58 schreef Sebasser het volgende:
Mijn gerecht deed me de hele tijd denken aan tubgirl
De glazen waren groter dan het hoofd van Q.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef JH87 het volgende:
Dat zijn nog eens goeie glazen bier. Volgens mij ga ik altijd naar de verkeerde kroegen in Arnhem.
Wie was je ook alweer?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
beledigd en teleurgesteld.![]()
ik deed nog wel zò mijn best...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Groot: er zit een heleboel intelligentie in.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:48 schreef JH87 het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee hoe groot het hoofd van Q. is.
quote:
quote:
Ik heb geen foto's gemaakt op de meet.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef Sebasser het volgende:
Waar zijn de pics van de camera van Chips?
Niet? Oh.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's gemaakt op de meet.
Nee, niet. Alleen die paar die op je mobiel stonden, verder vond ik het niet nodig.quote:
Idd, als zelfs Astrid geen foto's maakt zegt dat genoegquote:Op maandag 31 maart 2008 14:50 schreef Paramnesia het volgende:
Was uber-saai dus.
Ik deel je enthouisiasme broeder.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:02 schreef cerror het volgende:
Oh joepie! Een meet! Alweer! En ver weg! Joepie!
Geeft niet, ik had er ook last van.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verveelde me zo erg dat ik mensen ging zieken, solly.
(moemoe)
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had er ook last van.
Ik heb jou lopen zieken met je meesterlijke topografische kennis, Quickie_Butt en ik is sowieso al geen goede combi en Leintjuhh kon mij ook wel schieten.
Dus ik was goed bezig.
Ik hoop dat je beseft dat ik maar wat luldequote:Op zondag 30 maart 2008 18:46 schreef longinus het volgende:
[..]
En mijn antwoord, "ja ik kijk graag naar lesbische vrouwen"![]()
Mij even willen koppelen aan Herald(niks mis met Herald hoor)
Op mijn vraag terug of ze soms MVM wilde gaf ze ook een verbluffend antwoordt, ik zal er maar niet op ingaan
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had er ook last van.
Ik heb jou lopen zieken met je meesterlijke topografische kennis, Quickie_Butt en ik is sowieso al geen goede combi en Leintjuhh kon mij ook wel schieten.
Dus ik was goed bezig.
Ben je boos, pluk een roosquote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, één voordeel: ik heb weer een verborgen meetfoto, dit keer onder een glas. Ik heb ook nog achter een hand, een vinger, en een bierviltje.
Oh, en [subtiele hint], mensen die beginnen te roken als anderen nog aan het eten zijn, verdienen een brandende sigaret op de ballen.
Vrouwen hebben geen ballen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, één voordeel: ik heb weer een verborgen meetfoto, dit keer onder een glas. Ik heb ook nog achter een hand, een vinger, en een bierviltje.
Oh, en [subtiele hint], mensen die beginnen te roken als anderen nog aan het eten zijn, verdienen een brandende sigaret op de ballen.
Je hebt mij al een keer of twee gemeet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het trouwens wel erg leuk om een aantal fokkers voor het eerst live te zienvooral moemoe, clumsy clown, remlof, fiets, enter (ik ga niet zeggen wat ik dacht toen iemand zei 'dat is enter'
) en Q vond ik leuk eens te zien
Misschien wil zij jou elke keer weer vergeten?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt mij al een keer of twee gemeet hoor.
Ik hoor al 5 minuten medestudenten (Nederlandse) discussiëren over hoe je 'mededelingen' schrijft, de kans bestaat dat ik vandaag een moord pleegquote:
Voordat ik op FOK! kwam hè? Isa zit er langer op. Mijn eerste echte meet was eind 2001 pas.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef Vork het volgende:
Dat zou betekenen dat ze dus praktisch gezien maar op twee meets is geweest.
Daar valt ook wel iets voor te zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wil zij jou elke keer weer vergeten?
Dat zijn nog een hoop jaren vol met meets.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef Q. het volgende:
Voordat ik op FOK! kwam hè? Isa zit er langer op. Mijn eerste echte meet was eind 2001 pas.
No shitquote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou Sherlock, dan valt het vrouwelijke deel van de meeters dus af qua schuldige.
Ik heb Isa iig al op door mij gemaakte foto's van een Groningen-meet in september 2003 gespot maar het moeten er meer zijn geweest.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zijn nog een hoop jaren vol met meets.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]vind je t gek, mensen 13 jaar oud schatten.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het trouwens wel erg leuk om een aantal fokkers voor het eerst live te zienvooral moemoe, clumsy clown, remlof, fiets, enter (ik ga niet zeggen wat ik dacht toen iemand zei 'dat is enter'
Wie kaatst kan Lein verwachtenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik meende het niet.
Jij was fijn bezig:"Je ziet er uit als een veertiger met een nog doorleefdere kop dan Bennie Jolink."
quote:
Ik hoorde een dag later pas dat a) jij er was en b) wie je wasquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik meende het niet.
Jij was fijn bezig:"Je ziet er uit als een veertiger met een nog doorleefdere kop dan Bennie Jolink."
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde een dag later pas dat a) jij er was en b) wie je was. Ik zei nog toen je wegliep 'geen idee naar wie ik zojuist gezwaaid heb'.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Tegen mij deed Lein gewoon wel lief. Dus dat zal je wel verdiend hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde een dag later pas dat a) jij er was en b) wie je was. Ik zei nog toen je wegliep 'geen idee naar wie ik zojuist gezwaaid heb'.
Lees je inquote:
Vork is onvergelijkbaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet te vergelijken met RZ...
Net als ik, een oudere jongerequote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Edoch, ik ben geen veertig en dat word ik ook niet. Ik blijf altijd begin 20.
Ze sliep bij jou toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Tegen mij deed Lein gewoon wel lief. Dus dat zal je wel verdiend hebben.
hmmm ze had wel 3 glazen tegelijk staanquote:
Ik vond het ook leuk om jou te zien, je bent erg spontaanquote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Bel Blondie dan wel ff op, zal hem goed doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoor al 5 minuten medestudenten (Nederlandse) discussiëren over hoe je 'mededelingen' schrijft, de kans bestaat dat ik vandaag een moord pleeg.
Kut, toch te vroeg weg gegaanquote:Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik meende het niet.
Ja, dat dàcht ik alquote:
Volgens mij was dat gekleurde kokos...althans na aandachtig proeven heb ik er dat van gemaaktquote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef CherryLips het volgende:
de lassi was wel lekker trouwens, snapte alleen de confetti die erop dreef niet helemaal.
Ja maar ze doet nog steeds liefquote:Op maandag 31 maart 2008 17:39 schreef RealZeus het volgende:
Ze sliep bij jou toch?
Dan moest ze ook wel.
Nee hoor.quote:
ik las kots ipv kokosquote:Op maandag 31 maart 2008 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gekleurde kokos...althans na aandachtig proeven heb ik er dat van gemaakt
Zelfs als ik niet bij Vork had geslapen... Vork hééft iets.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze sliep bij jou toch?
Dan moest ze ook wel.
"Lang haar" ?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet bij Vork had geslapen... Vork hééft iets.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Was trouwens inderdaad erg leuk om je even gezien te hebben Isa.
En dat met Leintjuh was briljant.
'Wie ben jij?'
'Leintjuh'
'Hm, ken ik niet'
'CUL enzo'
'Oooh, ik heb jou geband!!'
'Ja!'
'Wat was dat ook alweer?!'
'Ik noemde je Hilter!'
Dat zijn de beste ontmoetingen.
Ja, die vond ik ook briljantquote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Was trouwens inderdaad erg leuk om je even gezien te hebben Isa.
En dat met Leintjuh was briljant.
'Wie ben jij?'
'Leintjuh'
'Hm, ken ik niet'
'CUL enzo'
'Oooh, ik heb jou geband!!'
'Ja!'
'Wat was dat ook alweer?!'
'Ik noemde je Hilter!'
Dat zijn de beste ontmoetingen.
Of je wisselt van plaats als je er niet tegen kan. Je mocht daar dus kennelijk binnen roken, zit dan ook niet te janken als iemand gaat roken, ga dan naar de lokale halaltoko en eet daar je maaltijd op.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Vork isquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet bij Vork had geslapen... Vork hééft iets.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:52 schreef Vork het volgende:
Ik heb nou eenmaal niet de Bennie Jolink look
Vork is gewoon tof!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:52 schreef Vork het volgende:
Ik heb nou eenmaal niet de Bennie Jolink look
Of je leest even wat er staat. Iemand die rookt terwijl andere mensen nog eten, dat is onbeschoft.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Of je wisselt van plaats als je er niet tegen kan. Je mocht daar dus kennelijk binnen roken, zit dan ook niet te janken als iemand gaat roken, ga dan naar de lokale halaltoko en eet daar je maaltijd op.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid, om mee te beginnen
Nou...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:57 schreef RealZeus het volgende:
Da's niet eerlijk, jij kent Vork langer dan mij.
Ik ken Vork vanaf het moment dat hij binnen kwam lopen in dat restaurant.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, jij kent Vork langer dan mij.
Vraag moemoe maar, ik ben tof.
En als jij toch in de buurt van Den Haag woont, zie mijn sig.
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 31 maart 2008 17:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Of je wisselt van plaats als je er niet tegen kan. Je mocht daar dus kennelijk binnen roken, zit dan ook niet te janken als iemand gaat roken, ga dan naar de lokale halaltoko en eet daar je maaltijd op.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid, om mee te beginnen
Toch langer dus.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken Vork vanaf het moment dat hij binnen kwam lopen in dat restaurant.
En karaoke, niet mijn ding.
Dat klopt.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Karaoke lijkt me best leuk, als je kunt zingen.
Niets onbeschofts aan, als jij fucking 3 kwartier over een maaltijd doet waar een ander 10 minuten over doet, sorry, dan ga ik ook gewoon rokenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of je leest even wat er staat. Iemand die rookt terwijl andere mensen nog eten, dat is onbeschoft.
Ik ben er niet dus het is geen meet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
Karaokemeet Zaterdag 12 april 2008 in Den Haag!!!
Ze hebben wel gelijk weetje. De roker in kwestie had even naar buiten kunnen gaan. Kwestie van óf de hele groep heeft last van 1 persoon óf 1 persoon moet even moeite doen voor zijn/haar verslaving.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Niets onbeschofts aan, als jij fucking 3 kwartier over een maaltijd doet waar een ander 10 minuten over doet, sorry, dan ga ik ook gewoon roken [ afbeelding ]
Dat is gewoon asociaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Niets onbeschofts aan, als jij fucking 3 kwartier over een maaltijd doet waar een ander 10 minuten over doet, sorry, dan ga ik ook gewoon roken [ afbeelding ]
Ja, de NSquote:Op maandag 31 maart 2008 18:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kom jij alleen als er iemand vervoer voor je regelt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |