Wang carquote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken mongooltje, ik vraag alleen of het al bekend is of hij ook voor de pc uitkomt, vuile wanker.
goed plan, was ook niet specifiek tegen jou, maar eerder tegen de massa die hetzelfde keer op keer vraagtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Nogmaals, hoe moet ik weten dat zo'n vraag al 20 keer gesteld is, ik zit hier bijna nooit.
En ik loop niet te flamen, ik reageer misschien niet tof maar kijk even hoe er op mijn vraag werd gereageerd, dan is zo'n reactie toch niet vreemd of wel.
Anyway, laten we er maar over op houden.
De kritiek van Paxlie was niet echt opbouwend te noemen.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef disjfa het volgende:
Mischien proberen andere mensen het topic wel ontopic en informatief te houdenHersendode vragen die keer op keer gesteld worden voegen nou eenmaal zo weinig toe. En dat geflame erna laat iig zien hoe volwasen je met je opbouwende kritiek omgaat
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Foreverquote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Gamer_V het volgende:
Trouwens, wanneer komt de game op de pc?
DNF komt uitquote:Op woensdag 2 april 2008 15:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Forever
de pc versie komt gewoon iets minder dan een jaar later dan de andere versies...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
DNF komt uitBelieve. GTA4 komt nniet op de pc
PC is geen gamemachine. Is voor teksverwerken
Duke nukem forever komt met kerst al!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Forever
Troll.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
DNF komt uitBelieve. GTA4 komt nniet op de pc
PC is geen gamemachine. Is voor teksverwerken
Dat duurt nog wel ffkesquote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net een nieuwe PC gekocht voor deze game29 April laat maar komen
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net een nieuwe PC gekocht voor deze game29 April laat maar komen
Boehoe, ze vervuilen mijn topic?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Sackboy het volgende:
Hier kan wel een slotje op inmiddels.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |