Koop nou maar een console (een ps3 natuurlijk, want alle 360 games verschijnen toch op de pc), heb ik ook vorige week gedaan, voornamelijk voor deze game.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een screens weer. Dat totaalshot van de heli en het stadsbeeld. Oh god wat lijkt het me heerlijk om deze game in mijn handen te hebben als ik aan de balie sta om hem te spelen.
Of dat moment wanneer ik de disc in mn PC stop.
En als ie uiteindelijk gvd op mn HD staat ik eindelijk dat icoontje aanklik. Het beeld opstart.. de eerste filmpjes. Dan ineens in de stad zelf sta en gaan en staan waar ik wil.
Ow nondenonde ik HOU VAN GTA!
PWND!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je eerst nog een jaar wachten
PC gamingquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je eerst nog een jaar wachten
Cyberia18quote:
Meer submitten dan ik in totaal post.quote:
Een user die meer werk levert dan een redacteur.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meer submitten dan ik in totaal post.
VET!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef DrDentz het volgende:
Check deze shizzle uit
http://www.gta4.net/news/index.php
Jeremy St.Ives filmpje
29ste krijg ik een wortelkanaalbehandeling!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
Nog 2 weken, 28 dagen, 672 uur
29 April naar de tandarts. Maar GTA zal de pijn vast verzachten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
29 April naar de tandarts. Maar GTA zal de pijn vast verzachten
Ik zie dat de smoesjes om die dag thuis te blijven al reeds verzonnen zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef rival het volgende:
29ste krijg ik een wortelkanaalbehandeling!
denken ze op me werk dat ik vanwege de pijn niet op kom dagen, zit ik met een grote glimlach (en kwijl uit de mond vanwege de verdoving) gta4 te spelen thuis
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat de smoesjes om die dag thuis te blijven al reeds verzonnen zijn
Heerlijk... werken op een school, MEIVAKANTIE!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat de smoesjes om die dag thuis te blijven al reeds verzonnen zijn
Bij de 45 seconden zie je de achterkant van een 5-0 car.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef DrDentz het volgende:
Check deze shizzle uit
http://www.gta4.net/news/index.php
Jeremy St.Ives filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |