Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Neenee, deze keer mogen we duiven schieten (benoemd als flying rats) en het zijn er 200
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langsquote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
OPM zegt:quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
Dat is dus helemaal niet waar, niks over bekend, alleen wat hierboven staat is alles wat we weten, hij kon dus net zo goed op een bankje gezeten hebben. Niet dingen gaan verzinnen he!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Nee hoor, ze doen het nog gewoon..quote:
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?quote:
Zulks een mensen:quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?
heb ik net geen geld meerquote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij Media Markt:
Nu een 360 + Halo 3 kopen, en volgende maand GTA4 gratis krijgen
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
Wel oude, non-HDMI, consoles (in Rotterdam i.i.g.)
Dat wordt een karwei danquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Thijs Bosma is gangsta, jeweets.....quote:
quote:Geachte heer,
Dit is pas net bekend geworden. Wij horen op korte termijn meer hierover, en lichten al onze klanten dan direct in. Waarschijnlijk krijgt u dit ook gewoon. Wij sturen u deze of volgende week nog een mail, afhankelijk van het moment wanneer wij meer duidelijkheid krijgen.
Que?quote:
hoaxquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Reclame campagne is gestart!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |