Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Neenee, deze keer mogen we duiven schieten (benoemd als flying rats) en het zijn er 200
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langsquote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
OPM zegt:quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
Dat is dus helemaal niet waar, niks over bekend, alleen wat hierboven staat is alles wat we weten, hij kon dus net zo goed op een bankje gezeten hebben. Niet dingen gaan verzinnen he!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Nee hoor, ze doen het nog gewoon..quote:
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?quote:
Zulks een mensen:quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?
heb ik net geen geld meerquote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij Media Markt:
Nu een 360 + Halo 3 kopen, en volgende maand GTA4 gratis krijgen
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
Wel oude, non-HDMI, consoles (in Rotterdam i.i.g.)
Dat wordt een karwei danquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Thijs Bosma is gangsta, jeweets.....quote:
quote:Geachte heer,
Dit is pas net bekend geworden. Wij horen op korte termijn meer hierover, en lichten al onze klanten dan direct in. Waarschijnlijk krijgt u dit ook gewoon. Wij sturen u deze of volgende week nog een mail, afhankelijk van het moment wanneer wij meer duidelijkheid krijgen.
Que?quote:
hoaxquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Reclame campagne is gestart!
[ afbeelding ]
is 1 april grapquote:
Dus er is naast de singeplayer en de multiplayer een aparte (gelimiteerde) co-op mode? Misschien met splitscreen?quote:IGN: Why isn't there's co-op throughout the campaign? Is that something were co-op is too much of a limitation to the story?
Houser: Yeah. We toyed with it and we felt we came to a compromise by putting in a separate mode that was designed and scripted and driven with more elements than the main multiplayer but less than the main story. Off-story elements that gave you both, but if you were saying that you would have to run around, make the whole game co-op, then the single-player game would be massively compromised. And I haven't yet played a game where that wasn't the case
Ze hebben het eruit gelaten omdat ze teveel compromissen moesten sluiten om 't speelbaar te houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus er is naast de singeplayer en de multiplayer een aparte (gelimiteerde) co-op mode? Misschien met splitscreen?
Begrijpt iemand dit antwoord?
En hoe verklaar je dit dan:quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze hebben het eruit gelaten omdat ze teveel compromissen moesten sluiten om 't speelbaar te houden.
quote:we came to a compromise by putting in a separate mode that was designed and scripted and driven with more elements than the main multiplayer but less than the main story
Nou, in de vraag van IGN vragen ze zich al waarom het er niet in zit. Dat is één. En daarnaast begint Houser met "we toyed with it". Dus ze hebben het wel geprobeerd (wat 'ie daarna dus verder beschrijft) , en het werkte ook, maar was niet zo'n succes om erin te houden.quote:
De vraag van IGN gaat over co-op in de campaign/main story. Dat dat er niet inzit is duidelijk. Maar zoals ik het lees zit er een soort van extra mode in die je met zn tweeen kan spelen. Maarja het zal wel wishful thinking van mijn kant zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nou, in de vraag van IGN vragen ze zich al waarom het er niet in zit. Dat is één. En daarnaast begint Houser met "we toyed with it". Dus ze hebben het wel geprobeerd (wat 'ie daarna dus verder beschrijft) , en het werkte ook, maar was niet zo'n succes om erin te houden.
ik vond in SA de steden saai, teveel open ruimte. Ik lees overal dat hier veel meer chaos kan ontstaan dus dan is het al bruut om samen chaos te creerenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:25 schreef -Dries- het volgende:
Cool, hopelijk is het leuker en beter uitgewerkt dan die co-op in SA. Dat was een beetje van ''ach laten we ook maar even snel een co-op mode erin gooien waar we 10 minuten aan hebben gewerkt''
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, IGN vraagt inderdaad "Why isn't there's co-op throughout the campaign?"
Dus 't zou wel kunnen kloppen ja, heb ik het verkeerd begrepen.
O...quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelen
Hoe tel jij?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
Nog 2 weken, 28 dagen, 672 uur
29 April naar de tandarts. Maar GTA zal de pijn vast verzachten
I dunno.. Het lijkt op een stoplicht. Kijk nog es goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:14 schreef Platina het volgende:
waarschijnlijk licht
Denk dat ik gewoon volle mep betaal voor deze game bij de plaatselijke Music Store heb ik hem zeker voor het weekend. In tegenstelling tot wanneer ik bij GCshop.nl bestel (waar ik normaal wel koop).
Nou, dat strookt dan niet bepaald met wat die interviewer vraagt he. Er zitten sowieso geen co-op elementen in de campaign van GTA IV. Als er al enige vorm van co-op in het spel zit dan is dit een aparte mode. Althans dat zou je aan de hand van dit interview kunnen concluderen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelen
Waar ik op doel is ook een aparte mode. Volgens mij hebben ze ooit gezegd dat er bepaalde (dus misschien/waarschijnlijk totaal los van de SP) missies zijn die in co-op gespeeld kunnen worden. Het is niks nieuws voor mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou, dat strookt dan niet bepaald met wat die interviewer vraagt he. Er zitten sowieso geen co-op elementen in de campaign van GTA IV. Als er al enige vorm van co-op in het spel zit dan is dit een aparte mode. Althans dat zou je aan de hand van dit interview kunnen concluderen.
Dat zouquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Anders kan je in free-mode ook gewoon co-op spelen, alleen dan zonder missies![]()
Wat nou hoaxquote:
Moet je eerst nog een jaar wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een screens weer. Dat totaalshot van de heli en het stadsbeeld. Oh god wat lijkt het me heerlijk om deze game in mijn handen te hebben als ik aan de balie sta om hem te spelen.
Of dat moment wanneer ik de disc in mn PC stop.
En als ie uiteindelijk gvd op mn HD staat ik eindelijk dat icoontje aanklik. Het beeld opstart.. de eerste filmpjes. Dan ineens in de stad zelf sta en gaan en staan waar ik wil.
Ow nondenonde ik HOU VAN GTA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |