Jammer dat ik geen prijs heb uitgeloofd.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:01 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb jou al wel gevonden overigens, maar dat is makkelijk...
Oh ja, jij bent daar erg goed in.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:08 schreef Euc- het volgende:
Hey, ik kreeg een mailtje dat hyves genoemd werd?![]()
Leonoor, woonachtig in Utrecht (?), heeft in/bij Amsterdam gewoond en doet aan volley, minder bedeeld, hoe moeten we dat opvatten? Als in het aantal vrienden offe..quote:Op zondag 30 maart 2008 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent daar erg goed in.
Moet nu weg, maar Leonoor vraagt eigenlijk om jouw subtiele doch effectieve speurwerk op de proef te stellen. Succes.
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent daar erg goed in.
Moet nu weg, maar Leonoor vraagt eigenlijk om jouw subtiele doch effectieve speurwerk op de proef te stellen. Succes.
Volgens mij ging het over tieten Euc.........quote:Op zondag 30 maart 2008 21:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
.... minder bedeeld, hoe moeten we dat opvatten?.....
Ik ga op onderzoek uit
Munt stampen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef Tezz het volgende:
Question: hoe maak ik de lekkerste mohito's??
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef Euc- het volgende:
Leonoor, iets met decadent en de Burj al Arab?
Ah, ik ben precies op tijd terug zo te horenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over tieten Euc.........
Dank voor deze onverwachte koesjuhhs.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben niet van de grote meetsik wil wel logeren, boeit me weinig, soms gewoon even nodig wil je een tof avondje hebben....koesjuhh aan Bluezz en Golfer
Je leeft nogquote:Op zondag 30 maart 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Munt stampen.
Suikersiroop opgieten
Rum opgieten
Aanvullen met soda; klaar.
Linkje is gefixedquote:
Oe, daar heb ik mijn Terre d'Hermès vandaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef Euc- het volgende:
Leonoor, iets met decadent en de Burj al Arab?
Jij en Bluezz zijn echte lieverdsquote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank voor deze onverwachte koesjuhhs.
Neem er zelf ook maar eentje of meer aan van ons.
Met goede rumquote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef Tezz het volgende:
Question: hoe maak ik de lekkerste mohito's??
quote:
Leuk.quote:Volgende keer een meet met Milou erbij
Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen, het is maar een schotel..quote:
Ik maar denken dat je zo'n diehard was... Maar ik pm hem wel even, om nou gelijk mijn volledige identiteit aan heel Fok te onthullen is ook weer zowat.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:35 schreef Euc- het volgende:
Oh, nou Leonoor als je het tijd vind om je hyves te delen met ons, dan zie ik de link graag tegemoet
Ja ach.. laten we het maar op een brakke zondag houdenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je zo'n diehard was... Maar ik pm hem wel even, om nou gelijk mijn volledige identiteit aan heel Fok te onthullen is ook weer zowat.
Hoeveel jaar schelen jullie dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Ik heb dus ff op de Hyves zoekmachine dat leuke meisje van toneel gezocht, ennuh...
Het goede nieuws: WOW, WOW, WOW dat zijn twee fan-tas-tische foto's van haar zeg. Ik geloof dat mijn hart twee keer oversloeg toen ik ze zag.![]()
Het slechte nieuws: ze blijkt zelfs een paar maanden jonger te zijn dan Euc.
Wat een drama weer.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Ik heb dus ff op de Hyves zoekmachine dat leuke meisje van toneel gezocht, ennuh...
Het goede nieuws: WOW, WOW, WOW dat zijn twee fan-tas-tische foto's van haar zeg. Ik geloof dat mijn hart twee keer oversloeg toen ik ze zag.![]()
Wat een drama weer.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoeveel jaar schelen jullie dan?
enneh..foto's?
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Wat een drama weer.
Alvast even oefenen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We schelen 7 jaar en een week, gvd nog aan toe.
Aangezien ik inmiddels weet hoe oud Euc is, is dat wel een beetje jong ja. Maar then again, ze wordt ook ouder, ooit. Als je maar lang genoeg wacht...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geen foto's.
één argument is waar: ze zijn makkelijker schoon te houdenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef SiGNe het volgende:
Grrr..waarom zijn er nog mensen die glazen snijplanken lopen verdedigen![]()
Welke snijplank voor welk voedsel?
Jij bent bijna even oud als ik, overvalt jou dat gevoel nooit dat de tijd je begint in te halen?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Aangezien ik inmiddels weet hoe oud Euc is, is dat wel een beetje jong ja. Maar then again, ze wordt ook ouder, ooit. Als je maar lang genoeg wacht...
Oe dat is errug moeilijk volgens mij.........Hoewel ik helemaal niet zo'n vloeker ben (ik heb een kind rondlopen he), gebruik ik de naam van die ouwe rakker met regelmaat niet op een nette manier zeg maar........quote:
Ah joh, Mr CF en ik schelen ook zowat 6 jaar.... We kregen een relatie toen ik 18 was en hij 24. Het went wel. Uiteindelijk ben ik toch de meest volwassen persoon van ons tweequote:Op zondag 30 maart 2008 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geen foto's.
Dat "straks-is-iedereen-getrouwd-en-met-kinderen-en-blijf-ik-alleen-achter-nu-ga-ik-even-hysterisch-huilen"-gevoel?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik, overvalt jou dat gevoel nooit dat de tijd je begint in te halen?
7 jaar is opzich nog wel te doen..quote:
Trusten lieve Tezz.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Tezz het volgende:
En nu ga ik naar bed. Tis mooi geweest voor vandaag de wijn wint.
Ehquote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dat "straks-is-iedereen-getrouwd-en-met-kinderen-en-blijf-ik-alleen-achter-nu-ga-ik-even-hysterisch-huilen"-gevoel?
Ja, regelmatig...
6 jaar?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, Mr CF en ik schelen ook zowat 6 jaar.... We kregen een relatie toen ik 18 was en hij 24. Het went wel. Uiteindelijk ben ik toch de meest volwassen persoon van ons twee
Ja, ik wil natuurlijk niet zonder reden een knal voor m'n lachende bakkes krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
7 jaar is opzich nog wel te doen..
Maar is ze erg gelovig? Dan zou ik toch nog wel even twijffelen maar dat komt omdat m'n ex toch behoorlijk katholiek is en ikzelf een flinke agnost/atheïst ben.
Ik heb zelf ook op een protestantse basisschool en middelbare school gezeten, dus ben wel onderlegd wat levensbeschouwingen betreft, maar ik verslik me idd soms nog wel eens in die rare katholieken.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat is errug moeilijk volgens mij.........Hoewel ik helemaal niet zo'n vloeker ben (ik heb een kind rondlopen he), gebruik ik de naam van die ouwe rakker met regelmaat niet op een nette manier zeg maar........
Maar goed, we slepen je er wel doorheen hoor Steer! En als je iets moet weten uit de Bijbel dan PM me maar, kind zit namelijk op een katholieke school dus alle spannende gebeurtenissen worden keurig in kindertaal aan mijn dochter uitgelegd.
Ach voor je t weet ben je 25 en heb je een huis en een baan en zit je midden in je eigen leven zonder dat je je het beseft had. Bedoel je dat? Herkenbaar hoor. Ik ben dan altijd jaloers op mijn nog-studerende vriendinnetjes. Dan ga ik heel burgerlijk dingen roepen als "je moet er echt van genieten hoor, je studententijd, het is zo'n mooie tijd!"quote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh
Dat niet specifiek maar gewoon in het algemeen meer bedoelde ik eigenlijk.Maar 't schijnt dat vrouwen daar wat meer last van hebben, wat je hierboven zegt.
![]()
![]()
[..]
6 jaar?Ik had begrepen 3 jaar, maar ben niet zo goed in hoofdrekenen.
Maar ik vind jullie ook subliem bij elkaar passen. Echt.
25. Maar ik ben een vrouw en heb een biologische klokquote:Op zondag 30 maart 2008 22:24 schreef SiGNe het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan? ik ben nu 33, ik zou wel weer een relatie willen maar da gevoel van nu of anders is het te laat heb ik (nog) niet.
Oh je studeert niet meer? Pas je profiel eens aan man.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ach voor je t weet ben je 25 en heb je een huis en een baan en zit je midden in je eigen leven zonder dat je je het beseft had. Bedoel je dat? Herkenbaar hoor. Ik ben dan altijd jaloers op mijn nog-studerende vriendinnetjes. Dan ga ik heel burgerlijk dingen roepen als "je moet er echt van genieten hoor, je studententijd, het is zo'n mooie tijd!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |